دستگیری اراذل و اوباش در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری تعدادی اراذل و اوباش که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش در سمنان

 سرهنگ اسدالله ناکینی، اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از مناطق شهر سمنان، به درگیری و ضرب‌وجرح با یکدیگر اقدام کردند و این امر موجب سلب آسایش عمومی شده است، دستگیری آنان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ سمنان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی متهمان و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند دو نفر اوباش سابقه‌دار را دستگیر کنند و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از این افراد تعدادی سلاح سرد کشف شد، اضافه کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص، هر دو متهم دستگیرشده به دادسرا اعزام شدند.

ناکینی گفت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به‌موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض‌اندام را به اراذل و اوباش و هنجارشکنان نخواهد داد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    ملکت خیلی ناامن شده قمه کشی عربده کشی زورگیری دزدی بسیار فراوان .چرا که برداران نیروی انتظامی زحمت خودشونو میکشند قانونمون قانون نیست .اگر قانون بود وبدرستی اجرا میشد اینقدر اراذل واوباش زیاد نمیشد .درواقع دزد نمیتونه جلوی دزد را بگیره وقتی دزدیهای میلیاردی میشه وبیست سال حبس بریده میشه وهفت هشت ماه دزدملیاردی میره هتل نه زندان بعدشم آزاد میشه حالا اگر یک دزد بیکسی پانصد تومان ازیکی بدزدد ببین چه به روزش میاورند

  • ناشناس
    0

    وله اگه ارازل واوباش حاکمیتی را دستگیر میکردید شاه ریشه را زده بودید وبساط برا همیشه جمع می شد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها