دستگیری دو تن از اشرار شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری دو تن از اشرار سابقه دار شهرستان قدس توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

دستگیری دو تن از اشرار شهرستان قدس
سرهنگ شاهپور فلاحی اظهار داشت: در پی گزارش درگیری بین دو تن از اشرار سابقه دار با شهروندان و مجروحیت تعدادی از مردم، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان بلافاصله در محل حاضر و موفق شدند یکی از اراذل و اوباش بنام شهرستان را در صحنه درگیری دستگیر نمایند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: متهم اصلی پرونده که قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ فلاحی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با اقدامات فنی و همچنین تعقیب و مراقبت شبانه روزی، موفق شدند مخفیگاه متهم اصلی که به شهرستان‌های همجوار گریخته بود را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، در معیت ریاست کلانتری به موقعیت مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی دستگیر و به کلانتری منتقل گردید.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پرونده این اشرار سوابق متعدد درگیری، قدرت نمایی، ضرب و جرح، درگیری با ماموران و... وجود دارد، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان افزود: امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و به قانونگریزان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی اجازه نخواهیم داد تا با اعمال مجرمانه خود احساس امنیت را در جامعه خدشه دار نمایند.
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید
    0

    پس فردا،،،یک خائن به نوامیس مردم رشوه میگیره و اینها آزاد. میشوند

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      به رشوه نمیرسه
      قاضی بی‌شعور زیاد داریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها