اراذل گردانی در خیابان مرتضوی تهران/ پایان کری‌خوانی ۵ شرور قمه‌کش به ۴ مغازه دار

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۵ نفر از اراذلی خبر داد که در درگیری چند روز پیش موجب رعب و وحشت و مصدومیت چند نفر از شهروندان شده بودند.

اراذل گردانی در خیابان مرتضوی تهران/ پایان کری‌خوانی ۵ شرور قمه‌کش به ۴ مغازه دار

سرهنگ سعید راستی، در تشریح جزئیات گرداندن اراذل در خیابان مرتضوی تهران اظهارداشت: چند روز پیش دوگروه از  اراذل و اوباش  سابقه دار در خیابان مرتضوی تهران بعد از کری خوانی قرار دعوا گذاشته که در این درگیری چندین نفر از جمله ۴ کسبه و دو تا سه نفر از خودشان مصدوم می شوند. 

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت با اطلاع از این موضوع و با توجه به متواری شدن اراذل و اوباش با رصد اطلاعاتی آنها را شناسایی کرده و طی چند مرحله عملیات ۵ نفر از این افراد را که در تهران و شهرستان های حاشیه تهران سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

ارازل اوباش در خیابان مرتضوی (1)

سرهنگ راستی گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی و دادسرا  ۴ نفر از دستگیرشدگان دیروز عصر برای بازسازی صحنه و همچنین رویت مردم به محل جرم بازگردانده شدند.

وی با بیان این مطلب که چهار نفر از شهروندان در اثر این درگیری مجروح و به بیمارستان منتقل شدند از شناسایی و تلاش برای دستگیری چهار نفر از اراذل متواری به شهرستان‌های غربی کشور خبر داد و گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد که تعدادی اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.

گفتنی است بعد از ظهر دیروز ۴ نفر از ۵  اراذل دستگیر شده که موجب رعب و وحشت و ایجاد ناآرامی در خیابان مرتضوی تهران شده بودند در محل وقوع جرم گردانده شده و در این بین شهروندان از سرعت عمل پلیس در دستگیری اراذل تقدیر کرده و از دستگاه قضا خواستار برخورد قاطع با دستگیر شدگان شدند.

ارازل اوباش در خیابان مرتضوی (2)

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اگه جوان به کار مشغول باشه محاله که دنبال کار خلاف بره !
    خدا لعنت و نابود کنه مسئولینی رو که حق این جوان ها رو زیر پا می گذارند و به خاطر مال و مقام تن به هر خفت و تملقی می دن!
    کاش می شد مختلسان بزرگ رو هم که ریشه ی اصلی خلاف جوانان هستند رو هم همینطور چرخوند!
    جوانان ثروت بزرگ و سرمایه ی اصلی هر کشوری هستند که متاسفانه در مملکت ما به خاطر بی تدبیری و فساد و خودخواهی و حب جاه ومقام مسئولین به هدر رفتند!

  • حسنی
    0

    این افراد سلب اسایش و خفتگیری و قمه کشی از مردم میکنند درود به پلیس و دست شما درد نکند . علت این قبیل کارهای مجرمانه اینست که این افراد با مغز های فندوقی خودشان قصد دارند یک شبه میلیاردر بشوند.؟این تفکر بی منطق فقط به فقط در اثر عدم مدیریت صحیح و نداشتن کفایت کاری در اداره مملکت توسط مسئولین است متاسفانه هم وغم مسئولین مملکت شده سیاست خارجی به سیاست داخلی و اداره صحیح مملکت بی تفاوت شدند اداره مبارزه با مواد مخدر باید باند های تهیه و توزیع مواد مخدر بخصوص شیشه را متلاشی کنند افراد همین باند ها هستند که یک شبه میلیاردها تومان پول به جیب میزنند باند های دایر کنندگان فاحشه خانه های زیر زمینی که روز به روز تعداد انها زیاد شده و در تمام محلات پایتخت و استانها مثل قارچ رشد کردند و پول های کلانی به جیب میزنند . اگر مسئولین ذیربط همین دو فقره را متلاشی کنند خواهید دید حدود هشتاد تا نود در صد این جرایم که ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با این قمه کشی ها و ایجاد رعب و وحشت در جامعه دارند کم میشود .اکثر این ارازل و اوباش در اختیار این دو شبکه مافیائی جرایم هستند و قدرت نمائی انان تحت توصیه و امر سرکردگان این باندهاست و متاسفانه پلیس بخصوص اطلاعات ناجا و اماکن به ندرت از کارخانجات و تولیدی های اطراف تهران بازدید میکنند و فاقد هر گونه مخبر در این زمینه ها هستند همین باند ها اخاذی از کارخانجات و تولیدی ها را از ماهیانه به هفتگی رسانده اند و بجهات ضعف شخصیتی و ترس صاحبان این اماکن از طرح شکایت و پیگیری امتناع می ورزند . برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی باید ریشه یابی کردو علتها را پیدا کرد و اصولی و با درایت و هوشیاری برخورد قاطع شود با بردن این ارازل و چند وقت حبس علاج این مشکل اجتماعی نمیشود . رفع این عربده کشی ها و قمه کشی ها و ادم ربائی ها و اخاذی ها در جامعه به این سادگی نیست

  • ایرانی
    0

    با‌این‌ارازل‌قاطعانه ‌بر‌خورد‌باشه‌‌چه‌ربطی‌به‌کار‌وبیکاری‌دارد‌این‌گناه‌وجرم‌را‌توجیح‌نمی‌کند‌اصلا‌اینها‌اهل‌کار‌نیستند.

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      ایرانی... اتفاقا نود در صد مربوط به بیکاری و بی برنامگی درزندگی است معلومه شما وضعت خوبه مشکلی نداری

  • مسعود
    0

    دست نیروی انتظامی درد نکنه بهترین کار و می کنند این نوع تنبیه و بردن آبروی مجرم جلوی مردم یکی از کارساز ترین تنبیه ها هست تا عبرتی برای سایرین بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها