ضرب شصت پلیس به شوتی های هرمزگان

با تلاش ضربتی و شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان تعداد 122 دستگاه انواع خودرو شوتی سوخت بر و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف و267 هزار لیتر فراورده های قاچاق کشف و ضبط شد.

ضرب شصت پلیس به شوتی های هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان  بیان داشت: طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی سوخت بر با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد.

وی افزود:در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه های سطح استان صورت پذیرفت ، 122 دستگاه خودرو شوتی ، حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف شدند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته مجموعا 267 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و تعداد 119 متهم دستگیر و 87 فقره پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کدخدا
    1

    پس شوتی های سیستان بلوچستانُ کی بگیره؟

  • ناشناس
    0

    ما دیگه از دستشون ذله شدیم به خدا آدم جرات نمیکنه بیرون از شهر بندر حتی داخل شهر رانندگی کنه اینقدر که تعدادشون زیاد شده همه پلاکشون در آوردن شیشه دودی مثل گلوله از کنارت رد میشن هر روز هم میبینی چند تاشون آتیش گرفتن نمی دونم چی قاطی گازوئیل میکنن شاید هم بنزین قاطی میکنن احتمالا بنزین هم سریع تا تصادف بکنن آتیش میگیره کلا اینا هم با جون خودشون هم با جون بقیه دارن بازی میکنن

  • ناشناس
    0

    کاش تلنگری هم به 92هزاریها میزدید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها