قاچاق ماهرانه سوخت در میناب/ ۲۰۰۰ متر ‌لوله‌گذاری از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا‌

فرمانده پایگاه دریابانی میناب از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت به طول ۲۰۰۰ متر در سواحل شهرستان میناب خبر داد.

قاچاق ماهرانه سوخت در میناب/ ۲۰۰۰ متر ‌لوله‌گذاری از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا‌

سرهنگ کریم محمود ثانی گفت: مرزبانان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، موفق شدند یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق که قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای مخفی کرده بودند را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از دقایقی جست و جو در محل، با هوشیاری خط لوله را که به طول 2 هزار متر از زیر ماسه‌های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود را کشف و منهدم کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی میناب با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری عوامل ادامه دارد، تصریح کرد: قاچاقچیان این خط لوله را از ساحل به عمق دریا کشیده و ازآن طریق سوخت قاچاق را به شناورهای متخلف انتقال می دادند که با اشراف و تسلط اطلاعاتی مرزبانان در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

شهرستان میناب یکی از شهرستان‌های شرقی استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سعید
    1

    یا یه روز بعنوان روز قاچاقچی تو تقویم اضافه کنین یا یه روز بنام مرزبانان میناب .یارو دوکیلومتر زمین حفر کرده لوله کذاری و جوشکاری و عایقبندی کرده.تو دریا زیراب جوشکاری کرده اونم لب مرز بعد نوشتین بطرز ماهرانه؟ مرزبانان با هوشیاری و تسلط و اشراف؟ ابروی همه رو بااین خبرت و جمله بندیت بردی.اینو حذف کن برارد تو دنیا بازتاب داره

  • کاربر ناشناس
    0

    این موضوع برای چندمین بار داره تکرار میشه ولا آنها حرفه ای نیستن نظام کنترل ما معیوب است چطور برای وارد کردن یه شیشه مشروب زیر زمین هم باشه نیروی انتظامی جایش را پیدا میکنه آنوقت گازائیل با لوله قاچاق میکنن کسی نمی فهمه یه جای کار میلنگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها