4 عکس از صحنه سقوط هواپیما در مرودشت شیراز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام تیم بررسی سانحه سازمان به سایت سانحه هواپیمای تفریحی سانحه دیده در استان فارس خبر داد و گفت: گزارش بررسی سانحه مذکور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

4 عکس از صحنه سقوط هواپیما در مرودشت شیراز

میراکبر رضوی اظهار کرد: در حدود ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد امروز یک فروند  هواپیما  تفریحی فوق سبک با دو نفر سرنشین از فرودگاه فوق سبک زرقان فارس به‌قصد انجام پرواز تفریحی به پرواز درآمدند که طبق آخرین اطلاعات واصله این هواپیما در منطقه کوهستانی نزدیک سد درودزن  شیراز  دچار سانحه می‌شود.

وی با بیان اینکه خلبان و مسافر این هواپیما دچار آسیب جزئی شده‌اند، افزود: به محض وقوع سانحه یک فروند هلیکوپتر امداد از منطقه مرودشت به محل سانحه اعزام و اقدامات مضاعف برای نجات سرنشینان صورت می‌گیرد.

رضوی تصریح کرد: هم اکنون تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی تشکیل و در حال اعزام به سایت سانحه هواپیمای فوق سبک هستند و گزارش بررسی سانحه مذکور متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وقوع این حادثه در حوالی ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز به اورژانس اعلام شد که یک فروند  بالگرد  ۱۱۵ به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

 با توجه به صعب‌العبور بودن محل سقوط این هواپیما عملیات امدادرسانی به سختی انجام شد و دقایقی پیش با اتمام عملیات هر دو مصدوم حادثه به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

 مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفته است: حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

شهرستان  مرودشت  در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

آتش نشانی

سقوط

سقوط

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    9

    به درک هواپیمای چه بچه اخوندی بوده

  • ناشناس
    3

    ناوگان فرسوده هوایی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها