تیراندازی در عروسی منجر به مرگ جوان مرودشتی شد/ ویدئو +18

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی، یکی از شهروندان در شهرستان مرودشت به قتل رسید.

تیراندازی در عروسی منجر به مرگ جوان مرودشتی شد/ ویدئو +18

سرهنگ حمید افرامن با اعلام این خبر بیان کرد : در پی اعلام خبری به مرکز فوریت ‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه جوانی 33 ساله بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مرودشت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی مرودشت در بررسی‌ اولیه مطلع شدند که شب گذشته، فردی 30 ساله در یک مراسم عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت دوست 33 ساله خود تیراندازی کرده که وی بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شده است. 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل خود را به پلیس آگاهی معرفی و تسلیم قانون شد.

سرهنگ افرامن با اشاره به اینکه سلاح شکاری به کار رفته در قتل کشف شد، بیان داشت: قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه تیراندازی در مراسم ‌ جشن و عزا از رسم ‌ های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می ‌ شود، گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که اقدام به خرید و فروش و نگهداری سلاح ‌ های غیرمجاز می‌کنند برخورد می ‌ کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دستگیری قاتل متواری در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: قاتلی که در اواخر فروردین‌ ماه سال جاری مردی 45 ساله را در این شهرستان به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیرانداری با اسلحه منجر به قتل یکی از شهروندان در این شهرستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی در درگیری‌های طایفه‌ای اقدام به قتل کرده و سریعا از محل حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران انتظامی از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را پس از 3 ماه (29 تیرماه) شناسایی و وی را در یکی از خیابان‌های این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه قاتل 16 ساله در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل ب ه دلیل اختلافات طایفه‌ای اقرار کرد، گفت: در بازرسی از متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری فاقد مجوز نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 | دانلود ویدیو
منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها