اعتراف 4 مرد و یک زن به دزدی از 50 باغ ویلا در مشهد

عوامل انتظامی مشهد در سه عملیات ضربتی با دستگیری 5 سارق حرفه ای پرده از راز ده ها فقره سرقت سریالی آن ها برداشتند.

اعتراف 4 مرد و یک زن به دزدی از 50 باغ ویلا در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح جزئیات این  پرونده  های پلیسی گفت: عوامل انتظامی این استان در پی مقابله با وقوع  سرقت  و ناامنی در نقاط مختلف  مشهد  عملیات دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار ابراهیم قربان زاده افزود: در اجرای این عملیات های ضربتی که مأموران سه کلانتری در آن شرکت داشتند و از قبل اقدامات اطلاعاتی و ردزنی های خود را انجام داده بودند عاملان اصلی سرقت های سریالی شناسایی شدند و به دام افتادند.

این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: مرحله اول این عملیات از سوی تیم های تجسس کلانتری بانوان به اجرا درآمد که در آن متهم اصلی جیب بری و کیف قاپی که ضابطان قضایی از چندی قبل در پی یافتننش بودند، دستگیر شد.

 

متهم زنی جوان بود که از مسافران اتوبوس های شهری مشهد سرقت می کرده و سپس در میان راه از اتوبوس پیاده شده و ردی از خود باقی نمی گذاشته است.

بازرسی پلیس از وسایل همراه زن جوان

سردار قربان زاده ادامه داد: بانوان پلیس در بازرسی از وسایل همراه این زن جوان که تبعه خارجی است دو دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و یک عدد کیف پول را کشف کردند و تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به بخش دیگر این عملیات گفت: تیم های تجسس کلانتری خلق آباد عوامل دیگر اجرای این طرح بودند که در اقدامی غافل گیرانه عاملان دستبردهای سریالی به باغ  ویلا  های اطراف مشهد را شناسایی کردند و به دام انداختند.

متهمان این پرونده دو جوان 25 و 30 ساله و دارای سابقه کیفری بودند که در تحقیقات اولیه پرونده تاکنون به بیش از پنجاه فقره دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد اعتراف کرده اند.

سردار قربان زاده گفت: سومین مرحله این عملیات ضربتی در هسته مرکزی شهر مشهد اجرا شد. در این عملیات مأموران تیم تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در پی دریافت چند گزارش از سوی برخی شهروندان مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو تحقیقات خود را آغاز کردند و ردی از متهمان این پرونده به دست آوردند.

ضابطان قضایی پلیس در این مأموریت با بررسی دوربین های مداربسته دو عامل اصلی این سرقت ها را چهره زنی و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس آن ها را دستگیر کردند. دو  سارق  دستگیر شده که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند در تحقیقات اولیه تاکنون به پنج فقره دستبرد وسایل داخل خودروهای سواری اعتراف کرده اند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها