ماجرای حمله راهزنان به اتوبوس مسافربری ایران پیما در اهواز

فرمانده انتظامی در مورد ماجرای حمله راهزنان به اتوبوس مسافربری ایران پیما گفته که از همان لحظات اولیه وقوع سرقت، پلیس در صحنه حاضر شد و تیم‌های ویژه وارد عمل شده‌اند.

ماجرای حمله راهزنان به اتوبوس مسافربری ایران پیما در اهواز

اواسط هفته جاری بود که انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی، با واکنش کاربران روبرو شد. در این ویدیو، فیلمبردار توضیح می‌دهد که مسافران یک دستگاه اتوبوس متعلق یه شرکت مسافربری ایران پیما در مسیر اهواز به بندر امام خمینی (ره) و در نزدیکی کارخانه فولاد از سوی راهزن‌ها مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است.

فیلمبردار ادعا می‌کند که تمام اموال آن‌ها توسط پلیس نما‌ها به سرقت رفته است. او همچنین مدعی است که پس از گذشته ۲۰ دقیقه در مقابل پلیس راه اهواز - سربندر هنوز هیچ پلیس حاضر نشده حرف آن‌ها را بشنود.

اما طولی نکشید که برخی از ادعا‌های فیلمبردار از سوی کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی اهواز تکذیب شد.

او گفته که از همان لحظات اولیه وقوع سرقت، پلیس در صحنه حاضر شد و تیم‌های ویژه وارد عمل شده‌اند. طبق گفته او نیرو‌های پلیس آگاهی و امنیت در حال بررسی موضوع هستند و سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده است. اما نتیجه اقدامات پلیس بعدا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

با این حال کشوری، فرمانده انتظامی اهواز هنوز نگفته که تعداد سارقین چند نفر بوده و میزان اموال سرقت شده در این حادثه چه میزان بوده است.  

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    2

    کلکسیون خطر .

  • مسافر
    0

    اول باید نیروهای همان پیلس راه بازجویی شودد..چون خود فرمانهده پلیس راه دروغ گفته

  • سینا
    2

    چه پیشرفتی از موبیل قاپی به دزدان سر گردنه رسیده اند .البته حق هم دارند وقتی مسئولین ملیاردها آنهم دلار را بالا می کشند چرا که نه

  • ناشناس
    1

    دوازده خردادتوی ناژوان اصفهان همین بلا سرمان آمد پلیس هنوز تو راهه ، فرداش در 197 بازرسی پیام گذاشتیم اگه با شما تماس گرفتن با ما هم تماس می گیرن، ظاهرأ امنیت کشور دست همین راهزنان است وپلیس کاری به کارشان نداره. بیچاره ملت

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    2

    جای خجالت دارد برای نیروهای محترم انتظامی کشور...پلیس به هیچ عنوان نباید اینطور مسائل را سطحی بگیرد...باید به وظیفه خود که امن نگه داشتن راهها میباشد...بهتر عمل کنند...مردم نباید در راهها مورد تعرض قرار گیرند...

  • ناشناس
    1

    چقدر ناامنی زیاد شده مردم چه گناهی داراز همه طرف دارن می خورن

  • شهروند۱
    1

    دنبال دزدید یا دنبال اون بنده خدایی که بخاطر بی عرضگی کسانیکه وظیفشون را انجام ندادن مجبور به تهیه فیلم شده
    نکنه اونا هم رفتن کانادا

  • ناشناس
    1

    عوضش دمشق امن و امانه.....

  • سرباز کوروش
    1

    تو این مملکت یا مالباخته ای، یا جانباخته..البته اگه مسئول باشی یا مال اندوخته ای یا فرمانده جون به لب رسانده...

  • متین
    1

    اینا همش پیامد داشتن امنیت زیادیه ..کافی بود یکی از مسافران روسری از سر برمیداشت تا ببینین چطوری پلیس ظرف سه ثانیه به اتوبوس میرسید.

  • مش جمعه
    1

    خدا رو شکر امنیت داریم. نمیدانم چرا مسئولین هرچه گفتن ما باید بپذیریم؟ این سرقت ها و انتصابات و بدبختی که گریبانگیر ملت شده است، نتیجه عملکرد همین مسئولین انتصابی هست

  • ناشناس
    1

    به زمان تیرکمون شاه برگشتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها