کشف ۳۰ فقره سرقت منزل و ۶۰ راس احشام فاقد مجوز

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع سرقت‌ های متعدد منزل در سطح شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا و تاکستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گفت.

کشف ۳۰ فقره سرقت منزل و ۶۰ راس احشام فاقد مجوز

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره آگاهی و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای این سرقت‌ها به دست آمد.

با بررسی‌های میدانی صحنه‌های سرقت مشخص شد، سارقان با یک دستگاه ال نود و با پلاک مسروقه اقدام به سرقت منزل کرده و متواری می‌شدند.

پس از شناسایی شماره خودرو ضمن فعال نمودن واحد‌های گشت در سطح حوزه، خوردو مورد نظر در مسیر حرکت به سمت شهرستان بویین زهرا رویت و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

متهمان دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی و ارایه دلایل و مدارک به ۳۰ فقره سرقت منزل معترف و با راهنمایی متهمان کلیه محل‌های سرقت باسازی و شکات شناسایی شدند. در بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شد دارای سوابق متعدد سرقت هستند و از استان‌های دیگر و به صورت در حرکت اقدام به سرقت منازل می‌کردند.

کشف ۶۰ راس احشام فاقد مجوز درتاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی بخش خرمدشت شهرستان تاکستان حین ایست و بازرسی هدفمند در حوزه استحفاظی موفق شدند ۶۰ راس گوسفند که با کامیونت به سمت استان البرز در حال حرکت بود را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه این احشام فاقد مجوز بهداشتی بودند تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام را ۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها