محدودیت‌ های کرونایی در اصناف قزوین کاهش می‌یابد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: محدودیت‌های کرونایی با توجه به بهبود وضعیت رنگ بندی استان کاهش یابد تا اصناف و مراکز آموزشی بتوانند با ظرفیت بیشتری به امور خود بپردازند.

محدودیت‌ های کرونایی در اصناف قزوین کاهش می‌یابد

ابوالحسن کبیری با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت نارنجی محدودیت اصناف می‌تواند به گونه‌ای باشد که این مراکز بتوانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند و تمامی مراکز آموزشی باید به شکل حضوری موضوعات خود را دنبال کنند‌.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه باید اقدامات تبلیغاتی و فرهنگی‌ برای رعایت دستورالعمل‌ها و انجام واکسیناسیون ادامه پیدا کند، اضافه کرد: البته در این‌ زمینه باید با برخی از واحدهای صنفی که موضوعات کرونایی را رعایت نمی‌کنند برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: وجود اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی در ستاد کرونای استان ضروری است و در کنار ارائه آمار باید تحلیل و راهکارهای متناظر هم در این ستاد مطرح شود. 

کبیری گفت: چرایی استقبال نکردن از واکسیناسیون در برخی از شهرها می‌تواند یک موضوع خوب برای انجام اقدامات پژوهشی باشد تا بتوانیم با توجه به نتایج آن تحقیق، دست به یک اقدام مناسب بزنیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها