رئیس کل دادگستری خوزستان:

در کمترین زمان، حکم مقتضی برای پرونده قتل زن اهوازی صادر می‌شود

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به قتل زن جوان اهوازی گفت: در کمترین زمان ممکن به اتهامات این افراد رسیدگی می‌شود و حکم مقتضی صادر خواهد شد.

در کمترین زمان، حکم مقتضی برای پرونده قتل زن اهوازی صادر می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی با اشاره به قتل زن جوان اهوازی اظهار کرد: این فرد به نحو فجیعی این زن را به قتل رساند و پس از آن تصویر بسیار دلخراشی از صحنه قتل در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: بنابراین بلافاصله به همکاران در دادسرا و فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان دستورها داده شد و واحدی تشکیل شد و در کمترین زمان ممکن، قاتل و همدستش دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه گفت: از روز گذشته تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. در حال حاضر این دو نفر با قرار بازداشت موقت به زندان و برای بازجویی به مراجع انتظامی تحویل داده شده‌اند.

وی بیان کرد: در کمترین زمان ممکن به اتهامات این افراد رسیدگی می‌شود و حکم مقتضی صادر خواهد شد.

مرادی که با یک بخش خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: با توجه به اینکه این تصاویر بسیار فجیع است از اهل رسانه می‌خواهیم از انتشار این تصاویر در فضای مجازی خودداری کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    اگه میخواید به پرونده های قضاییتون سریع رسیدگی شود ادم بکشید. اونم فجیع .

  • ناشناس
    1

    باید سر قاتل مثل مقتول بریده شود.. باید از این وحشی باز جویی دقیق شود امکان دارد عضو گروه داعش باشد.

  • ففه
    1

    عمل این فرد قابل توجیه و اغماز نیست هم در انجام قتل ومخصوصا انتشار آن به این شکل وجریحه دار شدن افکار عمومی،اما باید به نکات دیگری هم توجه وملاحظه شود،به فرهنگ حاکم بر جامعه ما علاوه بر فرهنگ اسلامی ومسائل شرعی در این خصوص وارتباط غیر شرعی فرد متاهل ومجازات وی که اعدام یا همان سنگسار است،ما فرهنگها وتعصبات محلی دیگری در سطح کشوردر خصوص اینگونه اتفاقات داریم که بسیار هم شدید وحیثیتیست که در استانها ودر بین طوایف وقبایل مختلف ایران باشدت وضعفهایی حاکم است،ضمن اینکه وقتی یک زن متاهل بدون در نظر گرفتن حیثیت خانوادگی خانواده شوهر شخص شوهر خانواده پدری واحیانا فرزندانی که دارد اقدام به این عمل زشت وناپسند میکند وحیثیت وشرف وابرو و......شوهر خانواده ها وحتی یک طایفه وقبیله ا لکه دار میکند شما تصور کنید اون آدمها ومخصوصا شوهر چه حالی می‌تواند داشته ،باید در اون موقعیت قرار بگیرید تا بتوانید قضاوت کنید باید فرهنگ اون جامعه و خانواده را دانسته باشید تا بتوانید قضاوت کنید از این قتل‌ها متاسفانه در سطح کشور زیاد اتفاق افتاده ونه اولین است ونه آخرین آنها هر چند که این مسائل اصلا نمی‌تواند ارتکاب به این قتل فجیع راتوجیه کند

  • دخو
    0

    در ارتباط با این قتل ظاهراً جریانهای اصولگرا و اصلاح طلب هریک دیگری را سرزنش میکردندوعنوان شده بود که اصولگرایان این قتل را محکوم نکرده‌اند!!!!!و این برای ما جای تعجب بود که چرا ؟؟؟تا اینکه کاشف به عمل آمد وظاهرا یکی از خبر گزاریها با خانواده مقتوله مصاحبه کرده بود و عنوان شده که فرد مرتبط با زن مقتوله که وی ر ا اغفال وفراری داده فردی سوری به نام عبد جمونگ بوده !!!!!!حالا شما خود بخوانید حدیث مفصل از این محل!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها