وکیل میلاد حاتمی از آخرین جزئیات در پرونده موکلش: صاحب استانبول در یک قدمی محاکمه

پرونده یکی از چهره‌های بی اخلاق  مجازی معروف به صاحب استانبول به‌زودی با آخرین دفاع متهم، به دادگاه ارسال می‌شود. او در حال حاضر در زندان اوین منتظر کیفرخواست است. اتهامات او به دو بخش مالی و اخلاقی تقسیم شده‌ است.

وکیل میلاد حاتمی از آخرین جزئیات در پرونده موکلش: صاحب استانبول در یک قدمی محاکمه

میلاد حاتمی از حدود پنج سال قبل با انتشار عکس‌هایی از سبک زندگی لاکچری خود به چهره‌ای شناخته‌شده یا همان شاخ مجازی تبدیل شد. او که در ایران یک زندگی معمولی داشت، پس از سفر به ترکیه از زندگی اشرافی خود با خودرو‌های گرانقیمت رونمایی کرد. او از خود با دختران، عکس و فیلم منتشر می‌کرد و مدعی بود مربی بدنسازی این دختران است؛ به همین دلیل در ابتدا لقب آقای مربی را در فضای مجازی به او دادند. او پس از مدتی به استانبول، بهشت شاخ‌های مجازی رفت و اردیبهشت سال‌گذشته ازدواج کرد و حاصل آن دختری بود که البته قبل از ازدواج به دنیا آمد. میلاد خیلی زود از منبع درآمد خود رونمایی کرد و مثل دیگر شاخ‌های مجازی ترکیه‌نشین به تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی پرداخت. او ادعا می‌کرد ماهانه با بازی در سایتش درآمد میلیاردی داشت.

او پیش از دستگیری در جریان یک درگیری با محسن افشانی - بازیگر - خود را «صاحب استانبول» معرفی کرد که به این لقب معروف شد. او پس از این ماجرا از خود فیلمی سوار بر خودروی پلیس در خیابان‌های استانبول منتشر کرد که اعتراض شهروندان این شهر به انتشار این فیلم در فضای مجازی و پیگیری پلیس اینترپل ایران برای استرداد او، باعث شد اسفند سال گذشته دستگیر و به ایران منتقل شود.

با گذشت شش ماه از دستگیری و انتقال میلاد به ایران، فهرستی بلندبالا از اتهامات او همراه با عکسش با لباسی مشکی‌رنگ در فضای مجازی منتشر و او را دوباره خبرساز کرد. برای بررسی آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی به گفتگو با رسول کوهپایه‌زاده، وکیل او پرداختیم. البته اغلب پرسش‌ها به یک جواب مشترک ختم می‌شد. «پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و نمی‌توان در این‌باره صحبت کرد.» وی درباره عکس جدیدی که از موکلش در فضای مجازی منتشر شده گفت: «موکل من در زندان اوین است و طبق روال آیین‌نامه زندان در آنجا نگهداری می‌شود. من هم با او در زندان دیدار داشته‌ام. عکسی که از او با لباس مشکی منتشر شده، شیطنت رسانه‌ای و فوتوشاپ است. نمی‌دانیم چه کسی و با چه هدفی این عکس را منتشر کرده است.»

وی که بعد از اولین دیدار با موکلش اتهامات میلاد را مالی و اخلاقی اعلام کرده‌بود، درباره فهرست اتهاماتی که علیه متهم منتشر شده گفت: «پرونده در مرحله تحقیقات و در شعبه بازپرسی است. هنوز کیفرخواست پرونده صادر نشده و اتهامات موکلم مشخص نشده است. فهرستی که از اتهامات او در فضای مجازی منتشر شده کذب است.»

وی درباره زمان ارسال پرونده به دادگاه نیز گفت: «هنوز آخرین دفاع موکلم اخذ نشده و بر اساس اعلام بازپرس پرونده تا دو ماه آینده در دادسرا تکمیل و به دادگاه ارسال می‌شود.»

کوهپایه‌زاده درباره نقش افراد دیگر به‌خصوص همسر متهم در جرایم ارتکابی گفت: «این موضوع نیز جزو محرمانه‌های پرونده و تحقیقات است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها