۲ خبرخوش برای پرونده سکه ثامن / احتمال محکومیت ردمال متهم ردیف دوم / پرونده جدیدی علیه سایر عوامل گشوده شد

رسول کوهپایه زاده وکیل پرونده جنجالی سکه ثامن، جزئیاتی تازه از پرونده متهمان، به خبرفوری ارائه کرد.

۲ خبرخوش برای پرونده سکه ثامن / احتمال محکومیت ردمال متهم ردیف دوم / پرونده جدیدی علیه سایر عوامل گشوده شد

وکیل قربانیان پرونده سکه ثامن با اشاره به حکم مشارکت در کلاهبرداری برای متهم ردیف دوم پرونده که به گفته او، مغز متفکر اقدامات مجرمانه بوده، گفت که با پیگیری مقامات قضایی، احتمال صدور حکم ردمال برای متهم ردیف دوم وجود داشته و دادستان مجری حکم، در نامه‌ای، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ و بازنگری در حکم او کرده است.

کوهپایه زاده گفته، متهم ردیف دوم که رییس هیات مدیره بوده، میلیاردها تومان و یک چمدان ارز جابجا کرده و اموال بسیاری به نام او شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با تایید رئیس دستگاه قضایی، حکم ردمال متهم ردیف دوم پرونده اعمال شود.

کوهپایه زاده همچنین توضیح داد که به منظور ردیابی وجوه مالباختگان، پرونده پولشویی دیگری مرتبط با سایر افراد پرونده ازجمله اتحادیه طلاوجواهر تهران ، صرافان و منسوبان متهمان پرونده در دادگاه تشکیل شده که امیدواریم این پرونده ابعاد دیگری ازفعالیت مجرمانه همه عوامل را کشف کند.

در ادامه فابل صوتی این گفتگو را بشنوید.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    چرانامشان رانمیگوییدتارسوای عالم ودنیاشونند

  • مصطفي
    0

    خدا خيرت بده دكتر عزيز. جلوي اين باند كفتار صفت ايستادي تارخق به حق دار برسه. فرانك روشني اصل مهره اصلي پرونده است اون وقت دادگاه راي به مشاركت اما بدون رد مال داده! يعني چي!!! دزدي كرده ولي مال مردم و پس نده! دادگاه بدون حضور شكات و وكلاش و با حضور وكيل هاي مجرم برگزارشده!!!

  • زهرا
    0

    متعجبم باتوجه به اینکه در مملکت اسلامی هستیم قانون شرعی جاری نمیشه دست دزدان راقطع کنن سپس ازاد بشن تا با حضورشون در جامعه عبرتی بشه برای دیگران به ولای علی اگه دیگه کسی جرات کنه ازاین غلطها انجام بدن در غیر اینصورت شاه دزد در مملکت هست

  • محسن
    0

    ای بابا باز این وکیله س که لامصب هرچی پرونده خفنه وکیلش اینه که اقا خوب گیرش میادا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها