زن‌ کلاهبردار در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری زنی کلاهبردار در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ فقره پرونده ارتکاب به جعل و کلاهبرداری از او شناسایی‌شده است.

زن‌ کلاهبردار در شاهرود دستگیر شد

سرهنگ علی کریمی انتظامی شاهرود گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که زنی در پوشش آرایشگاه زنانه طبابت و رمالی می‌کند موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز هویت این زن شناسایی و مشخص شد این فرد سوابق متعدد جعل و کلاهبرداری در استان‌های دیگر را دارد. وی بابیان این که این زن ۳۹ ساله در بسطام و سبزوار اقدام به جعل و کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: با مشخص شدن شرایط و هویت این فرد تیمی برای دستگیری وی اعزام شدند که متهم به‌محض اطلاع از حضور مأموران قصد داشت از پشت‌بام فرار کند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان این که فرار این زن از دست قانون بی‌نتیجه بود و سریعاً دستگیر شد، اظهار کرد: تاکنون ۱۳ فقره پرونده در بسطام و شهرستان سبزوار در خصوص جعل و کلاهبرداری توسط متهم اعلام‌شده است.

کریمی بابیان این که مهر پزشک متخصص ارتوپد و فیزیوتراپ با هویت‌های جعلی، ابزار پزشکی و وسایل رمالی از محل کار این خانم کشف شد، تصریح کرد: با توجه به هویت‌های مختلف این فرد تحقیقات از او درباره دیگر جرایم وی در سایر استان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود به این موارد مشکوک حتماً توجه لازم را داشته باشند و در ورود به آرایشگاه‌ها و مطب‌های ناشناس مدارک را تطبیق و در صورت مغایرت حتماً مراتب را به نیروی انتظامی گزارش دهند تا بررسی شود.

منبع: روزنامه خراسان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها