ناپدید شدن دختر جوان اصفهانی در شیراز

چهل روز از ناپدید شدن سما جهانباز در شیراز می گذرد و هنوز از او خبری نیست.

ناپدید شدن دختر جوان اصفهانی در شیراز

دختر ۲۲ ساله‌ای که برای خرید به یک پاساژ در شیراز رفت، ولی هرگز بازنگشت. هیچ نشانه یا اثری از این دختر نیست. هیچکس نمی‌داند که او الان کجاست، نفس می‌کشد یا نه. آخرین بار با مادرش تماس گرفت و گفت که خریدش تمام شده و تا یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.

دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. برای همین اصلا معلوم نیست این دختر سوار چه ماشینی شده است. فقط آخرین بار با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که به زودی می‌رسد.

هیچ سرنخی در دست نیست. هیچکس از او خبر ندارد. حالا پدرش در ویدیویی تلخ و دردناک، از مردم خواهش می‌کند که به دنبال دخترش بگردند. تنها خواهرش ۴۵ روز تمام، وجب‌به‌وجب خیابان‌های شیراز را گشت تا شاید ردی و نشانه‌ای از سما پیدا کند، ولی هیچ اثری از او نیست.

بخوانیدبازداشت ۳ مرد در ماجرای ناپدید شدن سما ۲۲ ساله در شیراز / ۲ نفر آزاد شدند

سالومه، خواهر سما، در حالی که اشک می‌ریزد و حال و روز خوشی ندارد،  جزئیاتی از این ماجرای غم‌انگیز را روایت می‌کند:

سما

خواهرتان دقیقا چه روز و کجا ناپدید شد؟

ما ساکن اصفهان هستیم. چند روز بود برای سفر به شیراز و خانه عمه‌ام رفته بودیم. قرار بود همان شب یا فردا صبحش همگی راه بیفتیم و به اصفهان برگردیم. روز ۲۵ تیرماه بود. سما ساعت ۷:۲۰ عصر، از خانه بیرون رفت تا برای خودش یک سری وسیله شخصی بخرد. به پاساژی در خیابان معالی‌آباد شیراز رفت. یکی دو ساعت بعد، حدود ساعت یک‌ربع به ۱۰ بود که سما خبر داد، در حال برگشتن به خانه است و یک ربع دیگر می‌رسد. پس از آن گوشی‌اش خاموش شد و دیگر هیچ خبری از او نداریم.

آخرین وقتی که تماس گرفت، دقیقا چه گفت؟

اول وقتی رسید، از آنجا با ما تماس گرفت. ما هم داشتیم با او هماهنگ می‌کردیم که چه زمانی به اصفهان برگردیم. اینکه آیا امشب می‌رسیم یا صبح زود برگردیم. راجع به این مسائل صحبت کردیم و او گفت برود خریدش را بکند و زود برگردد. در اولین تماس، صدای همهمه می‌آمد. مشخص بود که در خیابان است. تا اینکه ساعت یک ربع به ۱۰ تماس گرفت و گفت که دارد برمی‌گردد. این بار صدای همهمه نمی‌آمد. انگار سوار تاکسی شده بود.

به کسی مظنون نیستید؟

تمام دوربین‌های مداربسته آن محل را بررسی کردیم. دوربین‌ها نشان می‌دهد که سما به تنهایی از خیابان گذشته و وارد پاساژ می‌شود. انگار یک نفر او را تعقیب می‌کند. حتی وقتی سما وارد یک مغازه می‌شود، او می‌ایستد و داخل مغازه را نگاه می‌کند. تا یک مسافتی هم دنبالش می‌رود و دیگر دوربین‌ها قطع می‌شود، اما نمی‌دانیم او چه کسی است. حتی نمی‌دانیم دستگیر هم شده یا نه.

تا الان کسی هم به عنوان مظنون دستگیر شده؟

بله. انگار دو سه نفر را دستگیر کردند. ولی اصلا به ما اطلاعات نمی‌دهند. نمی‌دانیم این افراد چه کسانی هستند. فقط می‌دانم یک نفر از آن‌ها همان راننده تاکسی است که سما را به معالی‌آباد شیراز برده بود. گویا از او تحقیق می‌کنند که ببینند دوباره همان فرد، او را بازگردانده یا نه. در کل هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. البته پلیس آگاهی در این زمینه زحمت زیادی می‌کشد و به صورت جدی پیگیر این ماجراست.

یعنی هیچ آثار یا سرنخی هم پیدا نشده است؟

نه اصلا. هیچ سرنخی در دست نیست. سما تا زیر پل معالی‌آباد می‌رود و دیگر هیچ نشانه‌ای از او یافت نمی‌شود.

سما با فردی در ارتباط نبود یا خواستگاری که به او مظنون شوید؟

او یک خواستگار دارد که اصلا در ایران نیست. الان هم حال او از همه ما بدتر است. مطمئنیم که کار او نیست. سما با هیچ فرد دیگری در ارتباط نبود.

امکانش نیست که خودش به جایی رفته باشد؟

سما چنین دختری نبود. او با خانواده رابطه صمیمی داشت. حتی اگر با پسری آشنا می‌شد به‌خصوص به مادرم بلافاصله اطلاع می‌داد. اصلا اینطور نبود که در خانه محدود باشد یا با کسی اختلاف داشته باشد.

او حتی اگر نیم‌ساعت هم می‌خواست بیرون برود، خودش اطلاع می‌داد. امکان ندارد خودش جایی رفته باشد. چون حتی اگر به فرض که رفته باشد، آخرین بار چرا تماس گرفت و گفت که یک ربع دیگر می‌رسد.

چرا در شیراز باید برود و دیگر برنگردد. آن هم شبی که قرار بود به اصفهان برگردیم. برای همین اصلا احتمالش نیست که خودش جایی رفته باشد.

آخرین بار چه لباسی پوشیده بود؟

یک سارافون مشکی همراه با مانتوی مشکی، روسری سبز و سفید و یک کیف سفید هم داشت.

خواهرتان درس می‌خواند؟

بله. سال سوم رشته روان‌شناسی تربیتی بود.

شما چند خواهر و برادر هستید؟

ما دو خواهریم و یک برادر کوچک‌تر هم داریم. من ازدواج کردم. سما به همراه برادرم با خانواده زندگی می‌کرد.

الان حال و روز خانواده چطور است؟

همه نابود شده‌ایم. هر روز اشک می‌ریزیم. مادر و پدرم دیگر توانی برایشان نمانده است. امید دارند و چشم انتظارند که شاید خبری از سما شود. دیگر نمی‌دانیم باید چکار کنیم. من خودم هرجایی که فکرش را کنید رفتم و گشتم. ۴۵ روز تمام در شیراز ماندم. هر روز و هر شب از خانه بیرون می‌زدیم و در جست‌وجوی سما بودیم. وجب‌به‌وجب شیراز را گشتیم. ولی هیچ خبری نیست.

سما رفته بود چه چیزی بخرد؟‌

می‌خواست قبل از برگشت به اصفهان چند وسیله شخصی بگیرد. مثلا یک گوشواره کوچک داشت، رفت آن را عوض کند.

طلا هم همراهش بود؟

نه. ولی بدلیجاتی که شبیه به طلا باشد زیاد داشت.

الان درخواست شما چیست؟

اینکه مردم و هنرمندان کمک‌مان کنند تا سما را پیدا کنیم. مگر می‌شود که هیچ خبری از او نباشد. ما داریم دیوانه می‌شویم. هیچ آثاری از او نیست. حداقل پلیس تصاویر دوربین‌های ماهواره‌ای را بررسی کند. هر هزینه‌ای هم داشته باشد خودمان پرداخت می‌کنیم. فقط از این وضعیت خلاص شویم. ما ۴۵ روز است که زندگی نداریم و حال‌مان خوش نیست.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • ناشناس
    1

    خب چرا زیر پل ها دوربین نصب نمی‌کنند؟؟
    حداقل الان تکلیف این بیچاره ها روشن می‌شد.....
    از خدای بزرگ آرزوی پیدا شدن این دختر خانم و برگشتن به آغوش خانواده رو دارم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      اگه کسی به خانواده این دختر دسترسی داره بهشون بگه دعای نادعلی رو زیادبخونن انشالله خبری ازش پیدا بشه...میگن این دعا برای گمشده خیلی تآثیر داره خوندنش

    • علی
      10

      اینکه می گویند حجاب باشد....زن تنها نباشد...محرم و نامحرم...برای همین روزهاست....اثراتش را حالا فهمیدن

  • متفاوت
    5

    اگر ردش راتازیر پل دارند باید پلیس رد همه ماشین هایی راکه در ان لحظه از زیر پل عبور کرده اند رد زنی کند . مگر چند تا ماشین میشه؟

  • ناشناس
    6

    واقعا خیلی غم انگیزه !
    زمانی که من یک دختر مجرد بودم مادرم همیشه بهم میگفتن به هیچ عنوان سوار تاکسی نشی فقط با اتوبوس رفت و آمد کن ،همین الآنم احتیاط می‌کنم.
    خب من گوش می دادم به هر حال به نظرم احتیاط شرط عقله
    ما نمی تونیم همه ی مردم دنیا رو تربیت و مجازات کنیم خیلی از تبهکاران اصلأ از قانون و مجازات
    کوچکترین ترسی ندارند بهتره که
    خودمون مواظب خودمون باشیم و محتاطانه عمل کنیم...

  • ناشناس
    14

    عوضش امنیت داریم!!!

  • یلدا
    8

    حذف دولتی.

  • Ggf
    21

    به برکت جمهوری اسلامی امنیت داریم.

    نظرات شما -
    • 86

      نمکنشناس به شماها نمیگن پس به کی میگن؟ نه دوره پهلوی امنیت بود که ناموس هیچ کس جرأت نداشت توخونه خودش تنها بمونه،امثال شماها هرچی سرتون بیاد حقتونه ازبس حقیرووقیحین

  • ناشناس
    46

    کشورما ازلحاظ حمله نظامی دشمنان خارجی امنیت داره منظوره مسئولین هم ازگفتن امنیت داریم همین مورده ...این دختر توسط یه دزده داخلی ربوده شده مگه خارجیا زدیدنش که شما هی کنایه میزنید عوضش امنیت داریم!!!!! چرا عادت دارید توشیربرنج گوشت پیدا کنید؟!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      انسان های کثیف همه جا پیدا میشن ایران یا خارج نداره

    • 5

      امنیتش مگر فقط معنایش در امان بودن از دشمن خارجی است؟امنیت جان و مال وروان و شغل و خانواده و فکر,همه امنیت و مهم هستند.تازه ,امنیت خارجی هم ماشالله!چند سال است افغانستان حق ابه هیرمند را نمی دهد و منطقه بایر و مردم نابود شده اند.امنیت چکار کرده است؟سرباز نگهبان مرز بلوچستان را می کشند یا گروگان می برند.امنیت؟!

  • ناشناس
    16

    ما نان نداریم ولی امنیت داریم خخخخخخخخخخ قابل توجه ساندیس خورهای کله سیاه

    نظرات شما -
    • متفاوت
      29

      حقیقتا ناشکری نکن و اشتباه برداشت نکن این نوع جنایات ومشابه ان دلیل بر عدم امنیت نیست.نا امنی زمانی است که جو جامعه به زدوخوردهای ناهنجار جنگ وخونریزی دامن گیرشود.وگرنه چنین اتفاقانی همیشه در زیر پوست شهر جریان دارد و عاقبت هم به سزای کارخود ختم میشود.

    • ناشناس
      22

      امنیت نداری کاسه لیس؟ ازترس ناموس وجونت سرزمین میزاری؟

  • حسین ملکی
    2

    سلام میگم اونجایی که سوار شده چاهی فاضلابی نبوده یوقت افتاده باشه تو اونجا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      چاه زیر پل ؟؟
      زیر پل جاده بوده مسیر عبور خودروها....

  • ناشناس
    14

    امان از شیراز ، من هم خاطره بدی از این شهر دارم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      بله متاسفانه منم چیزهای بدی از شیراز شنیدم

    • ناشناس
      12

      شیرازخیلی هم جای خوبیه با مردمان مهربان و مهمان نواز که دراین چندساله به شکل کاملا رسانه ای ثابت شده اتفاقا من خاطره خوب و عالی از شیراز ومردمانش چه در دوران دانشگاه وچه درسفربه این شهردارم هیچکس مطلق نیست مگرخدای یکتا فقط درصدش فرق می‌کنه

    • ناشناس
      0

      چه جنایت های که توتهران وشهرهای دیگه میشه صداشم درنمیارن

    • Af
      0

      عزیزان بجای اینکه مرحمی برای این خانواده عزیزباشیدباهم کل کل سیاسی یااجتماعی میکنید..شیرازیهای عزیزدست بدست هم بدهیدچه درفضای مجازی چه غیرمجازی تالااقل ردی ازاین متجراپیدابشه به یاری خدا

    • ناشناس
      0

      شیراز یک زمانی خوب بود که فقط شیرازی های اصیل ساکنش بودند الان متاسفانه خیلی بد شده مخصوصا تو سه چهار سال اخیر هرچه علاف و بیکار و اراذل و اوباش از دهات خود فارس و شهرهای استان های همجوار بودن هجوم آوردن اینجا شده یک شهر شلوغ بی در و پیکر ترافیک وحشتناک تو روز روشن تو خیابون راه میری متوجه میشی به عده اراذل دارن وول میخورن بین مردم خدا به دادمون برسه

    • ناشناس
      0

      آره دقیقآ اصفهانم همینطور شده یه زمانی خوب بودکه فقط اصفهانی اصیل زندگی میکرد دیگه الان خیییلی افتضاح شده ازهمه لحاظ ازبس مهاجراومده و خب به طبع آدمها توشهرهای شلوغ که کسی نمیشناستشون بیشتر جرم وجنایت میکنن

  • ناشناس
    7

    امنیتی که اینهمه منتش را هم بر سر مردم می گذارند!

  • ناشناس
    9

    اگه یه بار دیگه یکی از مسئولین محترم گفت امنیت داریم باید دندوناش تو دهنش خرد کنیم

    نظرات شما -
    • اسماعیل
      8

      یواش داداش پیاده شو با هم بریم . یه سری برو اروپا تا معنی امنیت ایران عزیز را بفهمی اگر جرات داری در تاریکی هوا داخل پاریس یا لندن تنها قدم بزن لختت میکنند اگر خانم باشی که شرمنده ام بگم

  • ناشناس
    3

    وقتبش میگن امنیت کجاش دشمن خارجی را روبروش وامیسیم ومبارزه میکنیمی یک دختر میرود خرید کند دیگر بر نمگردد

  • ناشناس
    2

    امیدارم خدا خودش کمک کندتا این دختر خانم صحیح وسالم به اغوش خانواده اش برگرده من به عنوان یک شهروند شیرازی تقاضا دارم هرمورد مشکوکی برخوردند به پلیس خبر بدهند اگر از اسنپ یا تپسی استفاده کرده باشد خیلی بهتر قابل پیگیری هست تا یه تاکسی ناشناس خواهشا رعایت این موارد بفرماید همه دعا می کنیم تا این دخترخانم به خانه برگردد

  • ناشناس
    7

    من شیرازی هستم و ساکن لطفا شهر شیراز را بد نام نکنید اگر بد باشه همه جا هست ، پل معالی آباد جای شلوغی هست حتی تا نیمه های شب هم پر رفت و آمد هست ، زیر پل نه چاهی هست فقط خودرو مسافرکش شخصی و زرد زیاد امید است که این دختر پیدا شود و به آغوش خانواده بازگردد

    نظرات شما -
    • کبرا
      1

      شما که اینقدر باشعور هستین واهل شیرازین باید گروه۱۰۰۰نفره درست کنین وجب به وجب ومحله به محله ازهرمحلی۵نفر.تجسس کنی وپیداش کنید.وقتی این چیزا رامیخونم تنم میلرزه که دخترم بره دانشگاه راه دور.شما آدمهایی که بیرحمین ودلتون میخادخشونت وتنفرداشته باشین.دلتون به رحم بیاد مامثل شما آدمیم شمامثل ما.فقط اومدیم به اجبار باهم زندگی کنیم.انشاالله تواین اجبارخوشبختی باشه.براهمه الهی آمین

    • 2

      ففف

  • ناشناس
    3

    احتمالا موردی از قبل در جریان بوده

  • ناشناس
    2

    متاسفانه تبهکاران همه جا هستند. در همه شهرها. در نمونه های اخیر می بینید که در بزرگراه های تهران چگونه جلوی چشم مردم جنایت می شود. بله یکی از جنبه های امنیت این است وقتی خانمی یا دختری از منزل خارج می شود خیال خانواده آسوده باشد. ولی متاسفانه اینچنین نیست.

  • ناشناس
    0

    عزیزم انشاله بحق عابر ی حسین سالم وسلامت پدابشه خانواده وهمتون ازاین حال دربیاییدمن شخص خودم خیلی دعامیکنم براسماوبرای خودتون که پدابشه انشاله

  • ناشناس
    1

    انشالله که هرچه سریعتر پیدا بشن وسالم وسلامت به اغوش خانواده محترمشان برگردند ای خدای مهربان تورا به بزرگیت سوگند میدهم کمک این خانواده عزیز بکن آمین

  • ناشناس
    1

    جامعه بیش از همیشه نا امن شده مخصوصا" برای زنان

  • ناشناس
    1

    ساعت ده شب خب کدوم عقل حکم می‌کن ی دختر تو ی شهر دیگه تنها باش منم خودم شیرازیم ولی تو این ساعت با ترس و لرز سوار تاکسی میشم آدم خوب و بد همه جا گیر میاد بعدم از کجا معلوم ی ناتو تو پستش نخورده باش خودش باید احتیاط می‌کرد تاکسی سوار میشد

  • ناشناس
    0

    قاچاق اعضای بدن متاسفانه خیلی زیاد شده. امیدوارم این یکی از اون موارد نباشه. فقر که آمد، ایمان میرود

  • ذوالفقار
    0

    بااین همه هشدارومواردی که درجراید ورسانه ها به مردم آگاهی میدهد تعجبم از بعضی ها که توجه نمیکنند ودچار مشکل اینچنینی میشوند خدا صبر دهد

  • ناشناس
    0

    سلام خدا کمک کن که این خانوم پیداه بشد واقعا سخت من خودم دارم فکرشا مکنم دارم دیوانه مشم آقا خانوم کمک کنید پیدایش کنیم

  • ناشناس
    6

    مگر دوره شاه امنیت نداشتیم؟ کاملا امن بود زنان با لباس نیمه برهنه هم راه میرفتند کسی کاریشون نداشت ، چشم و دل سیر بودن ، الان که به فساد کشیده شده جامعه

  • زهرا
    0

    از خدا میخوام که زودتر خبری بشه . خدا به گریه هاشون گوش کنه .
    زمانی که دنبال دخترم میگشتم پلیس و آگاهی هیچ کمکی نکردند . فقط چند روز یکبار که جسدی پیدا می کردند میگفتند بریم برای شناسایی ...
    اخرش خودم ( با تبانی و پارتی و غیره ) از روی اطلاعات برداشت از کارت عابر بانک پیداش کردم .

  • علی
    1

    همگی دعا کنیم و از خدوند متعال بخواهیم دختر این خانواده هرچه زودتر در کمال صحت و سلامت به آغوش خانواده برگرده.

  • هم وطن
    1

    از وقتی در کشور دوست و همسایه مان طالبان روی کار امد ، و افغان ها وارد کشور می شند نا امنی بیشتر شده

  • Hessam
    0

    اگه از اسنپ استفاده می کرد الان سرنخی ازش داشتن آخه یه دختر تنها اون موقع شب چرا تاکسی سوار شه

  • ناشناس
    0

    سلام اینجا چرا پلیس مثل تو فیلما عمل میکند میذارن بعد از آن که کار از کار گذشته وارد عمل می‌شوند برای پلیس مثل آب خوردنه اگر بخوان پیدا کنند تمومه ماشین هایی که تو یه ربع از زیر پل رد شدن رو رسد کنن پونصدتا که نیستن چرا برای جریمه کردن زرنگن ولی برای جون مردم گم میکنن

  • Goli
    0

    وای چه ناراحت کننده و دردناک.امیدوارم بزودی خبر سلامتی شو بشنویم🙏

    نظرات شما -
    • امیر
      2

      افتضاح

  • ناشناس
    2

    امنیت صفر در جمهوری اسلامی👎

  • پروانه آراسته
    0

    چقدرناامنی پلیس زحمت کش بایدگوشه به گوشه شهروشهرهاجایگاهی داشته باشندو خانواده هامواظب باشند. همه دیدن قمه کش هاکه وارددماشین دختر بیگناه دربلوارنیایش تهران شدخداراشکردوربین شناسایی کرد. وگرنه مردم بی تفاوت درماشین های خودبودند(گرچه مردم هم تقصیری ندارندیهوممکنه قمه وچاقوواردبدنشون بشه..... خدایاخودت رحم کن

  • حسن
    1

    دره اداره آگاهی شیراز را باید گل بگیرن ...
    چرا تمام معترضین آبان ۹۸ را تک به تک گرفتن یا نامه رفت درب خانشون ؟؟؟؟ چون مسعله امنیت خودشون بود..اینا برای مشکلات مردم تره هم خورد نمیکنن .

  • حسن کچل
    21

    مطمئن باشید جاش امنه امنه
    الآن تو بغل مش مرتضاست
    خواب خوابه
    نگران نباشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چقدر وقیح وبیشعوری که باهمچین اتفاق غم انگیزی هم میتونی شوخی کنی میدونی الان خانواده این دخترچه حالی دارن؟ میدونی که تمام این مدت پدرمادرش حتمآ شب نتونستن ازنگرانی چشم روهم بزارن ؟میدونی چقدرسخته که ۲۲سال یه بچه رو بزرگ کنی وبعد یهوناپدید بشه وبهت بگن دیگه نیست؟ نه نمیدونی وگرنه اون چاله فاضلاب رو وانمیکردی واینطوری شوخی کنی کثافت عوضی

    • ناشناس
      2

      امیدوارم خدا کمک کنه

    • .
      2

      بابا صدرحمت به حیوون

    • ناصر
      2

      خاک بر سرت....ای کاش همچی بلایی سر خودت بیا مرتیکه نفهم

  • یک ایرانی
    2

    سلام علیکم همان زیرگذرراخوب نگاه کنید ببینید آنجا فرورفتگی یا چاهی وجود دارد یا نه انشااله که این خانم سلامت باشد

  • مسعود
    0

    خواهر من اشک ریختن فایده ای نه به حال شما و نه به حال گمشده اثری دارد اما عاقلانه فکر جستجو نتیجه عالی دارد به شرطی که این پیام گوشتان برس شما می‌توانید رد دوربین‌ها را تا زیر پل بگیرید و اگر باند رفت و برگشت داره تا حدود چند دقیقه زمان واقعی قبل و بعد پل را تمام خودروهای ورود وخروج را به کمک پلیس استعلام و آنها را بازپرسی کنید مطمعن باشید که نتیجه کامل دارد اما اعتماد به دو چشمتان هم نکنید فقط با دقت که مو لادرز آن نرود که همان مو خراب میکند

  • بنده خدا
    10

    کمتر بی حجاب باشیدتااین اتفاقات نیفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چه ربطی داره

  • ناشناس
    1

    سلام
    من خودم اصفهانی هستم ودوتادختر دارم
    واقعا خیلی سخته. دیروزکه خبر راخوندم باور کنیددیشب خواب دیدم دخترم رادزدیدن. ساعت 3 از خواب پریدم وبه دختره که توشیراز دزدیدن فکر میکردم که الان کجاس چیکار میکنه. زنده است یا مرده. خدا به داد خونواده ش برسه.
    شیراز هم خلاف کار ومعتاده ش زیاده
    شاید اثر گرونی یه جوونی که نتونسته زن بگیره این کارا کرده. بلاتکلیفی از همه چیبدتره. اون هم یه دختر مظلوم باهزار آرزو

  • ناشناس
    0

    خب همونی که تعقیبش میکرده رو دستگیر کنن ببینن به سر نخی میرسن؟ از دوربین های طلا فروشی که خواهرش گفته رفته گوشوارش رو عوض کنه بررسی کنن ...واقعا چهل روز خیلیه .باید از همون زیر پل پیگیری جدی میکردن ...خدا به داد دل خانوادش برسه و زودتر صحیح و سالم پیدا بشه ‌وخدا لعنت کنه هر کسی با این دختر بی گناه چنین کرده...غم وطنم تمامی نداره😢

  • اصفهانی
    0

    لطفا نمک رو زخم این خانواده نباشید و تو دلشونو خالی نکنید آن شاالله هرچه زودتر پیدا بشه. عکسشو تو شهرها پخش کنید شاید کسی دیدش باشه یا حداقل برید صدا و سیما تا توی تلویزیون عکسشو نشون بده خیلی بهتره

  • سمیه
    0

    سلام انشالله به زودی پیدا میشه
    پلیس محترم زیر پل دوربین نیست دوطرف پل که دربین هست .تمامی ماشین هارو چک کرده مشخصات در اورده و یکی یکی بازپرسی کرده و کلیه ماشین ها رو چک کرده تا اثری از این دختر پیدا شه بلاخره موی،اثر انگشتی چیزی میشه پیدا کرد اگه با ماشین خارج شده باشه از زیر پل،درضمن تمام خرابه های اطراف شیراز رو هم بگردید ،درخرابه ها از سگهای تجسس استفاده کنید ،
    اگه دختر یک مسئول رده بالا بود یا دختر خودتون هم کوتاهی میکردید یا نه؟؟؟
    پس از هیچ تلاشی دست برندارید لطفا
    من و خیلی های دیگه و ازجمله خانواده سما،منتظر خبرهای از سما هستیم

  • شاهی
    1

    من چند ساله که میخواستم باخانواده به رشیراز برم وهی نمیشد ولی حالاذدیگه منصرف شدم فهمیدم جایی خیلی بدی هست

    نظرات شما -
    • پارسا
      0

      اینکه نیومدی و دیگه نمیخای بیای از کم سعادتی شماست .یعنی تو شهر خودتون همچین اتفاقی تا حالا نیفتاده؟

    • مهدی
      0

      عید سال هشتاد و هشت شیراز سیل اومد کلی مسافر تو سیل گیر کردن مردم شیراز اونا رو بردن خونه هاشون و پذیرایی کردن که البته از قدیم تو مرام مردم این شهره چطوره نظر اونا رو هم بپرسی

  • مادر
    0

    انشالله که پیدا میشه برا مادرشون بی خبری از دخترش سخته خدا کمک کنه

  • ناشناس
    0

    فقط و فقط خدا امیدتون رو از همه قطع کنین و به خدا پناه بیارین امامان رو قسم بدین به ابروی امام حسین ومظلومیت امام حسن ایشالا صحیح و سالم برمیگرده و خدا دلتون رو شاد میکنه دعاهای گمشده و نادعلی رو بخونین پیدا میشه ایشالا

  • ناشناس
    0

    نمک به زخم نزنید حالا این اتفاق افتاده همه هم دل دنبالش بگردیم از این حکومت بی لیاقت آبی گرم نمیشه اگه گردن هزارتا از این بی ناموسی رو وسط شهر میزدید این مصیبت ها پیش نمیومد

  • مهرداد
    0

    با این فقر و فساد و فحشائی که این نظام بظاهر اسلامی برای مردم کشور درست کرده انتظار بیشتری نداشته باشید
    در طول شبانه روز هزاران دختر و زن را چه داخل کشور چه خارج می برن و ...
    آب از آب هم تکان نمی خوره
    خیلی هاشون بخاطر پول با میل و رغبت و با پای خودشون می رن چندتایی را هم بزور و فریب و ...
    این نتیجه گرانی،فقر،بیکاری و ... در کشور است

    نظرات شما -
    • ارزو
      0

      سلام من میگم همون ماشینی ک زیر پل سما رو سوار کرده برده نظر من اینه دنبال اون بگیرین ..شایدمجبورش کرده گفته ب خانوادت اطلاع بده ی ربع دیگه خونه ای ....

  • سعادت
    0

    به نظر من دزدیدنش .نظر به گفته های خواهرش مقداری بدل همراه دختر بوده از طلا فروشی هم بیرون امده سارقها فکر کردن تمام بدلیجاتم طلا هست ، اقدام به دزدیدنش کردن بعد هم متوجه شدن بدل بوده دیگه خدا میداند چه اتفاقی افتاده یا از سر لج زندانیش کردن یا خدایی نکرده.....

  • ناشناس
    0

    خدا به خانواده اش کمک کنه
    اگه دین و ایمان بود:اسلام بود ،اگه اسلام بود: امنیت بود،اگه امنیت بود: بی حجاب و با حجاب در امان بودند

  • فرید
    0

    پلیس باید تمام ماشین های اون لحظه رو برسی کنه و احضار کنه درضمن لعنت به روح پدر کسی که افغانی راه داد ایران

  • صادق
    0

    چرا اینقدپیچیده میکنین ماجرا رو.راه حلش خیلی سریع و ۱۰۰در۱۰۰هست.یک.دادگاه باید ازنمایندگی سیمکارتش طلب کنه همه محتویات گوشیش از تماس پیام اسنپ فضای مجازی همه چی رو ازیکماه قبل چک کنه.ببینه سیمکارتش الانم خاموشه بازم نشون میده کجاخاموش شده الان خاموشه کجاست.کشوری که ماهواره میفرسته تو فضا میتونه دوبین ماهواره ای روچک کنه دقیقا از اول ماجرا تازمانی که دخترناپدیدشده همه چی میبینه ظبط میکنه راحت میشه پیداش کنن خودتون بزارید جای خانوادش فک کنین خاهر یادخترخودتونه

  • المیرا
    0

    انشالله که پیدا میشه.
    اینو برای بقیه میگم:خواهشا مراقب باشید.چه مرد چه زن بعد از غروب تنها نرید بیرون.کم نیستن مردهایی هم که رفتن و برنگشتن.تو کل دنیا بیمار روانی و بیمار جنسی و باندهای قاچاق اعضا وجود داره.به بچه هاتون آموزش بدید بعداز یه ساعتی بیرون نرن.جاهای خلوت تنها نرن.باماشینهای شخصی جابجا نشن.حالا تا پلیس خبردار بشه و بگرده و پیدا کنه مجرمو و پروسه طی بشه طرف فرصت داره هربلایی سر ما بیاره و خدامیدونه چی به سر خانواده میاد تو این انتظار کشنده.طرف همینجور رو هوا آدم‌ربایی نمیکنه.مطمئن باشید فکر همه جاشو کرده که لو نره و این کار پلیسو سخت میکنه.شعار و جنگ و جدل و این حرفها رو ول کنید.تاااا این حرفها به گوش کسی برسه و قرار باشه تحولی ایجاد بشه خدامیدونه چند نفر ربوده میشن و چند خانواده بیقرار میشن.اول از عقل خودتون کمک بگیرید و مراقب خودتون باشید.پلیس همونجا تفنگ بدست واینساده تا یکی تو ذهنش نسبت به شما فکر پلید داشت یه گلوله خالی کنه تو مخش.تا مراحل قانونی انجام بشه هزارتا بلا سرمون اومده.مراقب خودتون و عزیزانتون باشید.همدیگرو تنهارها نکنید.باآرزوی سلامتی برای شما و صبر و پایان انتظار برای خانواده جهانباز.

  • بی مزه
    0

    بنظرم از خانم مارپل یا شرلوک هلمز کمک بگیرن زودتر پیدا میشه تا برادران ....
    نظر شما چیست؟؟؟

  • ناشناس
    0

    من هم دختر دارم کاش جلوی چشمم بمیره تا اینکه ده دقیقه ازش خبری نشه.... داغ گم شدن هزاران بار بدتر از مردن هستش.... کاش زودتر خبری ازش بشه.... فقط و فقط خدا میدونه چی به سر این خانواده اومده... در ضمن در هر شهر و هر کشوری همچین اتفاقات ناگواری پیش میاد.... بی انصاف نباشیم.... خداجونم خودت کمکشون کن

  • الهام
    0

    بعد از 45 روز احتمال زنده بودنش خیلی کمه خدا به خانوادش صبر بده

  • ناشناس
    0

    امنیت.یعنی.بیکاری.گرسنگی.یعنی.تن فروشی.زنان.برا یک.لقمه.نان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها