بحران فرونشست در مدارس اصفهان جدی است/ سرگردانی دختران دبیرستان علامه طباطبایی

مساله فرونشست مدارس در اصفهان به معضلی جدی برای دانش‌آموزان اصفهانی تبدیل شده است.

بحران فرونشست در مدارس اصفهان جدی است/ سرگردانی دختران دبیرستان علامه طباطبایی

 استاندار اصفهان چندی پیش اعلام کرد که در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. به گفته او اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند.

در همین ارتباط اولیای یکی از دانش‌آموزان در تماس با خبرآنلاین می‌گوید: به دلیل فرونشست یکی از مدارس دخترانه اصفهان، و انتقال آنها به دبیرستان علامه طباطبایی، قرار بود همه دانش‌آموزان دختر دبیرستان علامه طباطبایی واقع در منطقه خانه اصفهان به مدرسه تبریزی در خیابان شهدا منتقل شوند، اما حالا بعد از اینکه ثبت‌نام‌ها انجام شده، می‌گویند امکان ثبت‌نام وجود ندارد و فعلا برای ثبت‌نام دانش‌آموزان‌تان برای سایر مدارس اقدام کنید.

به گفته این شهروند هرچند قرار شده که آموزش و پرورش مشکل را حل و قول‌هایی هم داده شده اما در هرحال این سرگردانی باعث نگرانی خانواده‌ها شده است.

ابراهیمی، معاون آموزشی ناحیه ۵ شهر اصفهان نیز تاکید می‌کند که مشکل ثبت‌نام این دانش‌آموزان تا انتهای هفته حل می‌شود.

او درباره اینکه چه مدارسی در شهر اصفهان دچار مشکل فرونشست و مشکلات ثبت‌نامی شده‌اند اظهار بی‌اطلاعی می‌کند اما تایید می‌کند که مسائل پیش آمده برای دبیرستان علامه طباطبایی ناشی از فرونشست مدرسه‌ای دیگر در اصفهان بوده است.

منبع: خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها