کارخانه تولید رک ایستاده و رک دیواری در ایران

تولید رک دیواری و ایستاده از سوی کارخانه های متعددی انجام می شود که برخی از آنها بهترین این محصولات را ارائه می دهند.

کارخانه تولید رک ایستاده و رک دیواری در ایران

بهترین روش برای حفاظت از تجهیزات شبکه چیست ؟

شبکه ها متشکل از قطعات و تجهیزات بسیار زیادی هستند. البته با توجه به وسعت شبکه ممکن است تعداد تجهیزات شبکه کمتر و یا بیشتر باشد. اغلب این تجهیزات گران قیمت بوده و محافظت از آنها بسیار مهم است.

بهترین ابزار برای محافظت از این تجهیزات ، رک می باشد. رک به صورت جعبه ای فلزی بوده که تجهیزات مختلفی را درون خود پناه داده و از آنها در مقابل تهدیدهای احتمالی مراقبت می کند. نبود رک در شبکه ، می تواند مشکلات مختلفی را ایجاد کند. لذا ضرورت دارد برای خرید رک اقدام نموده تا تجهیزات شبکه را محافظت نموده و داده های شبکه را به واسطه محافظت از هارد و سرور حفظ نمایید.

چرا به رک شبکه نیاز داریم ؟

تولید رک دیواری و ایستاده با چندین هدف انجام می شود. مهمترین دلایل نیاز ما به استفاده از رک های شبکه موارد زیر است.

با استفاده از رک می توان تمامی تجهیزات شبکه و سرور را به خوبی نگهداری نمود. آرایش و چیدمان تجهیزات بر اساس نظم و ترتیب شکل می گیرد.

در زمانی که شبکه به مشکلی برخورده و نیاز به سرویس و عیب یابی شبکه باشد ، سرعت عیب یابی و تعمیر شبکه افزایش پیدا خواهد کرد و روند عیب یابی شبکه آسانتر خواهد شد.

کابل کشی شبکه به گونه ای انجام شده که امکان شناسایی هر کابل سخت افزار ، وجود دارد و کابل ها را می توان از یکدیگر به راحتی تشخیص داد.

راندمان و کارایی شبکه بهبود خواهد یافت. زیرا نگهداری تجهیزات در رک های مجهز به فن ، از داغ کردن تجهیزات شبکه و خراب شدن آنها تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

امنیت شبکه به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. سطح امنیتی شبکه با استفاده از رک ، افزایش پیدا خواهد کرد. در صورت تمایل می توان از تجهیزات امنیتی بیشتری برای رک ها استفاده نمود.

برترین مرکز تولید رک دیواری و ایستاده کجاست ؟

رک ایستاده و دیواری از تجهیزات موردنیاز شبکه است که توسط تولیدکنندگان مختلفی ساخته می شود. به یاد داشته باشید زمانی می توانید از مزایای استفاده از رک در شبکه برخوردار شوید که رک های مناسبی را خریداری نمایید. آیا هر رک تولید شده از سوی برندهای مختلف ، کیفیت لازمه را دارا می باشد و می تواند از تجهیزات شبکه به خوبی محافظت نماید ؟

خیر. اینگونه نیست ، متأسفانه تولیدکنندگان مختلفی به ساخت این تجهیزات اقدام می کنند که برخی از آنها به اصول و استانداردهای ساخت تجهیزات شبکه بی تفاوت بوده و از متریال با کیفیتی استفاده نمی کنند. بنابراین به خرید تجهیزات شبکه از جمله رک از یک تولیدکننده معتبر و با تجربه ، توجه داشته باشید. آماد سیستم ، برترین رک های ایستاده و دیواری را به شما مشتریان گرامی ارائه می کند.

قیمت رک های ایستاده و دیواری چقدر است ؟

تولید رک دیواری و ایستاده در اندازه های گوناگون انجام می شود که پاسخگوی نیازهای شبکه های مختلف باشد. مسلماً به هر مقدار که اندازه و ابعاد رک ها بزرگتر باشد ، قیمت آنها بالاتر خواهد بود.

عامل تعیین کننده دیگر ، کیفیت و جنس این رک ها می باشد. زمانی که برای ساخت انواع رک ها از تجهیزات و قطعات باکیفیت تر استفاده شده باشد ، قیمت رک افزایش پیدا خواهد کرد. امکانات و قابلیت های رک در تعیین قیمت آن اثر می گذارند. یک رک مجهز به دو فن با یک رک مجهز به یک فن ، قیمت های متفاوتی دارند. بسیاری از امکانات و قابلیت ها در برخی از رک ها وجود داشته که ممکن است در رک های دیگر وجود نداشته باشند. لذا قیمت رک ها با توجه به مشخصات و ویژگی های آنها ، متفاوت است.

نکاتی که باید در زمان خرید رک دیواری و ایستاده مورد توجه واقع شوند چیست ؟

همانگونه که گفته شده تولید رک دیواری و ایستاده توسط مراکز مختلفی انجام می شود. ممکن است این رک ها با کیفیت مختلفی ساخته شوند. لذا در خرید انواع رک باید به موارد مهمی توجه داشت.

  • ضخامت بدنه رک را بررسی نمایید. رک هایی که دارای ضخامت بسیار کم هستند ، مقاومت کمتری دارند و نامناسب هستند.
  • گنجایش رک را بررسی کنید و توجه کنید که آیا با حجم تجهیزاتی که می خواهید درون آن قرار دهید ، مطابقت دارد یا خیر.
  • به نحوه باز شدن رک توجه داشته باشید و اینکه رک از چند طرف باز و بسته می گردد.
  • یک نکته مهم در خرید رک ایستاده و دیواری این است که آیا رک امکان نصب تجهیزات ایمنی مانند سیستم اعلام حریق را دارا می باشد ؟
  • رک باید با بهترین قطعات ساخته شده باشد تا عملکرد خوبی داشته باشد و طول عمر مناسبی داشته باشد و سالیان سال بتواند تجهیزات شبکه را درون خود حفظ کند.
  • در زمان تولید رک دیواری و ایستاده باید فن هایی را برای آن درنظر گرفت . رک باید حداقل دارای یک فن باشد تا از گرم شدن فضای داخل خود پیشگیری کند.
  • سطح ایمنی رک را باید به دقت بررسی نمایید. با توجه به حساسیت شبکه خود و تجهیزات آن ، باید به سطح ایمنی رک توجه کنید و برای شبکه های حساس ، رک های مجهز به فاکتورهای امنیتی مختلف را انتخاب نمایید.
  • آیا ارتفاع رک برای تجهیزات شبکه شما مناسب است ؟ آیا این رک توان تحمل وزن تجهیزاتی که قرار است درون آن قرار بگیرند را دارد ؟ این دو نکته را درنظر داشته باشید.

آماد سیستم

آماد سیستم یکی از بهترین برندهای تولید رک دیواری و ایستاده می باشد که این محصولات را در مدل های مختلفی عرضه می کند که متناسب با نیازهای شبکه های مختلف باشد. کیفیت قطعات و کیفیت ساخت این رک ها بی نظیر است و به لحاظ کیفی با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد.

شما می توانید هر یک از رک های شبکه موردنیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مجموعه تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که یک محصول اورجینال و استاندارد را خریداری نموده اید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها