پس از حمله به یک کشتی تجاری متعلق به اسرائیل در سواحل هند

هند 3 ناوشکن موشک انداز به دریای عرب اعزام کرد

هند برای حفاظت از کشتی‌رانی در حوزه تحت نفوذ خود سه ناو موشک انداز به دریای عرب اعزام کرد.

هند 3 ناوشکن موشک انداز به دریای عرب اعزام کرد

رویترز نوشت: نیروی دریایی هند پس از حمله به یک کشتی تجاری متعلق به اسرائیل در سواحل هند در آخر هفته، سه ناوشکن حامل موشک هدایت شونده را در دریای عرب مستقر خواهد کرد. هند ضمن اعلام این خبر گفت که تحقیقات در مورد حمله پهپادی به این کشتی باری ادامه دارد.

حوثی‌‌ها تهدید کرده‌اند که هر کشتی که به رژیم صهیونیستی تعلق داشته باشد را در تلافی حملات این رژیم به مردم غزه توقیف کرده یا به آن حمله خواهد کرد. در همین حال پنتاگون مدعی شده که یک پهپاد پرتاب شده از ایران به این کشتی در اقیانوس هند حمله کرده است. ایران ادعاهای آمریکا را «بی اساس» خوانده و رد کرده است.

نیروی دریایی هند اواخر روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به حملات اخیر در دریای عرب، نیروی دریایی هند ناوشکن‌های حامل موشک‌های هدایت‌شونده با نام‌های مورموگا، کوچی و کلکته را در مناطق مختلف مستقر کرده است تا حضور بازدارنده‌ای داشته باشد».

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • امین
    2

    حوثی ها نقش دزدان دریای کاراییب قرن 18 بازی میکنن. دستش به اسراییل نمیرسه به کشتی های غیر نظامی حمله میکنه، آخر این بازی هم معلومه که چی میشه

  • ناشناس
    2

    آقا دریای عرب کجاست منظورتان درست بیان کنید دریای عرب وجود ندارد

    نظرات شما -
    • الف
      2

      دریای عرب پایین تر از دریای عمانه. تو نقشه ها هست. آریایی بازی درنیارید تازه دریای عمان هم که باشه باز به ایران چه ربطی داره. همه چیز رو میخواین به ایران وصل کنید آخرشم از همه دنیا عقب افتادیم. به جای رگ گردنهای الکی و توهمی به فکر ساختن واقعی ایران باشید همه دارن ما رو جا میذارن میرن جلو

  • ناشناس
    1

    دریای عمان درست ماجرا است خبر تصیحیح کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دریای عمان هم قبلا مال ایران بوده خاک برسرما!

  • 🐜
    0

    امیدوارم جنگ سوم جهانی از منطقه خاورمیانه شروع شود! احتمال دارد نقش ایران نابودی کامل یمن عراق فلسطین غزه و جنوب لبنان باشه سیاست یک مادر دارد صد پدر!!!

  • ناشناس
    0

    مگه الان نیست مال ما؟ بندر جاسک کنار دریای عمان

  • ناشناس
    0

    خداروشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها