شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

ارتش اسرائیل: وارد غزه خواهیم شد/ تخلیه ۱۴ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر در مرز لبنان توسط اسرائیل/ نتانیاهو: جنگ غزه برای ما مسئله مرگ و زندگی است/ حمله سایبری به بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی رژیم صهیونیستی

جنگ اسرائیل و حماس وارد شانزدهمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

ارتش اسرائیل: وارد غزه خواهیم شد/ تخلیه ۱۴ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر در مرز لبنان توسط اسرائیل/ نتانیاهو: جنگ غزه برای ما مسئله مرگ و زندگی است/ حمله سایبری به بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی: وارد غزه خواهیم شد

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی بر حتمی بودن حمله زمینی این رژیم به نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان پخش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از هرتزی هالوی رئیس ستاد این رژیم اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر وارد نوار غزه خواهد شد و عملیاتی را علیه نیروهای مقاومت و جنبش حماس اجرا خواهد کرد.

هالوی افزود: حماس غافلگیری‌های زیادی را برای ما تدارک دیده است، اما ما هم آماده شده‌ایم.

در همین راستا، شامگاه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای تمریناتی با هدف آماده شدن برای حمله زمینی به نوار غزه خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که اعضا و نیروهای ارتش این رژیم در حال انجام آموزش‌های میدانی بر اساس برنامه‌های عملیاتی تایید شده با هدف آمادگی برای ورود زمینی به نوار غزه هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پنج‌شنبه از آغاز قریب‌الوقوع حمله زمینی به نوار غزه خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

حمله موشکی از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/چند صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری از حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی از داخل خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، منطقه «البرعام» در شمال سرزمین‌های اشغالی با موشک ضدزرهی مورد حمله قرار گرفت.

این موشک از داخل خاک لبنان شلیک و منجر به زخمی شدن چند نظامی صهیونیست شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه نظامی در این حمله موشکی زخمی شده و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

منابع خبری اعلام کردند که در شهرک‌های صهیونیست‌نشین غلاف غزه صدای آژیر خطر به صدا درآمده است.

بمباران یک مسجد در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی یک مسجد در اردوگاه جنین را بمباران کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الجزیره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد«الانصار» در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری را بمباران کردند.

منابع خبری اعلام کردند که منزل پشت مسجد نیز بمباران شده است.

همزمان با حمله به مسجد، صدای انفجار در دیگر مناطق اردوگاه جنین شنیده شده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این حمله دو نفر شهید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

تل‌آویو: حملات به غزه را تشدید می‌کنیم

همزمان با گزارش‌ها از تکمیل تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی گفت که از روز یکشنبه حملات به این منطقه را تشدید می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت چشمان خود را روی جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان بسته‌اند و حتی کشورهای غربی از حملات اشغالگران به نوار غزه حمایت می‌کنند، تل‌آویو از تشدید حملات به این منطقه خبر داد.

ارتش رژیم کود‌ک‌کُش صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که از امروز حملات وحشیانه به نوار غزه را تشدید می‌کند.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون تل‌آویو گزارش داد که ارتش این رژیم تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه را تکمیل کرده و فقط منتظر تاییده کابینه سیاسی است.

این در حالی است که شامگاه شنبه وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بازار اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته است.

16 شهید در بمباران دو خانه فلسطینی در رفح و خان یونس

منابع پزشکی فلسطین از شهادت ۱۶ نفر در بمباران دو خانه فلسطینی در غرب رفح و خان یونس خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه همچنان ادامه دارد. 

شبکه الجزیره به نقل از برخی منابع پزشکی گزارش داد که در بمباران خانه خانواده «ابوشماله» در تل السلطان واقع در غرب رفح، ۱۳ نفر شهید شدند. در این حمله همچنین تعداد دیگری از فلسطینیان زخمی شدند. 

برخی منابع نیز گزارش دادند که در بمباران یک خانه در منطقه التحلیه در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه سه فلسطینی شهید و ۱۲ نفر زخمی شدند. 

آستین دستور استقرار سامانه‌های پدافند هوایی بیشتر در خاورمیانه را صادر کرد

وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک آتشبار از سامانه‌های دفاع موشکی «تاد» و همچنین سکوهای پرتاب موشکی اضافی در خاورمیانه را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که توسط دفتر مطبوعاتی پنتاگون منتشر شد، آمده است که پس از مشورت با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تصمیمی برای «تقویت موقعیت وزارت دفاع در منطقه خاورمیانه» اتخاذ شد.

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه های دمشق و حلب

المیادین: مناطق اطراف فرودگاه های بین المللی دمشق و حلب در جریان یک حمله موشکی هدف قرار گرفته است.حمله به فرودگاه بین المللی حلب در شمال سوریه با شلیک چهار موشک انجام شده است.

فلسطین الیوم:این حمله موشکی توسط جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

یک منبع نظامی سوری: حدود ساعت ۵:۲۵ دقیقه بامداد امروز دشمن صهیونیستی اقدام به حمله موشکی از سمت دریای مدیترانه واقع در غرب لاذقیه و از سمت بلندی های اشغالی جولان سوریه علیه فرودگاه های دمشق و حلب کرد.

در جریان این حملات موشکی و خسارات وارده، فعالیت هر ۲ فرودگاه متوقف شده است.

بمباران مسجد الانصار در جنین

جنگنده‌های رژیم اسرائیل مسجد الانصار را هدف قرار داده‌اند که در اثر آن شمار زیادی شهید یا مجروح شده‌اند.

در نتیجه بمباران مسجد الانصار یک نفر شهید شده و سه تن دیگر زخمی شده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۵۰ نفر در جریان حمله‌های امشب جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

برادرزاده نتانیاهو به اسارت قسام درآمده است

نتانیاهو در سخنرانی خود در جلسه کنست که از طریق شبکه اسرائیلی "I24 news" به طور زنده پخش می‌شد و شبکه العربیه آن را نقل کرده، اعلام کرد که برادرزاده‌اش به دست مبارزان قسام در غزه اسیر شده است./ خبرگزاری دانشجو

رژیم صهیونیستی ۱۴ شهرک دیگر در مرز لبنان را تخلیه می‌کند

ارتش رژیم صهیونیستی از اضافه شدن ۱۴ شهرک دیگر به طرح تخلیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی از ترس حملات حزب‌الله خبر داده است.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که ۱۴ شهرک دیگر در مرز لبنان را به طرح تخلیه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اضافه کرده است.

بنا بر گزارش سایت النشره، این طرح به تصویب یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رسیده است.

پیشتر نیز رژیم صهیونیستی تصمیم به تخلیه ۲۸ شهرک واقع در نزدیکی مرز لبنان گرفته بود.

در همین راستا، رژیم صهیونیستی شنبه روند تخلیه شهرک «کریات شمونه» در نزدیکی مرز لبنان را آغاز کرد.

اعلامیه‌های هشدار رژیم صهیونیستی: شمال غزه را ترک کنید

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هرکسی که ماندن در شمال غزه را انتخاب کند و بر اساس دستور تخلیه که اخیرا صادر شده به جنوب نرود، به منزله شریک و همدست «تروریست‌ها» قلمداد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلامیه‌های هشدار فوری را به روی غزه محاصره شده ریخته و به فلسطینی‌ها در شمال غزه تاکید کرده که به جنوب بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این تراکت‌ها نوشته است: خطاب به ساکنان نوار غزه! ماندن در دره غزه زندگی شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. هرکسی که به جنوب دره غزه نرود و ماندن در این منطقه شمالی را انتخاب کند، به منزله همدست و شریک حماس (سازمان تروریستی) است.

مقامات صهیونیست: ارتش در آستانه حمله زمینی به غزه است

رسانه‌های صهیونیستی اخبار مربوط به حمله زمینی به نوار غزه را با فرماندهان سابق بخش نظامی رژیم بررسی کردند و برخی از آنها اعلام کردند که تل‌آویو تنها از طریق بازدارندگی نظامی نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، نوعم تیفون، فرمانده سابق جبهه شمالی رژیم صهیونیستی گفت، ابتدا باید مساله اسرا و آزادی آنها حل شود و بعد از آن به جنبش حماس پرداخته شود. مدیریت جنگ مهم است و صرفا به تکرار شعارها و حرف و حدیث‌ها محدود نمی‌شود.

وی افزود، رژیم صهیونیستی باید خارج از چارچوب فکر کند و مانند عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت را غافلگیر کند، فرار از مسئولیت راه پیروزی نیست و مسئولیت بازگرداندن اسرا به خانه‌هایشان بر عهده کابینه است.

از سوی دیگر، ایهود باراک، فرمانده سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم گفت، رژیم در آستانه حمله قدرتمند زمینی است زیرا تنها با حملات هوایی نابودی قدرت نظامی و سلطه‌طلبی حماس ممکن نیست.

وی افزود، هیچ گریزی از حمله زمینی نیست. مدت زمان این حمله طولانی‌تر و دشوارتر خواهد بود و بنابراین باید دقیق مدیریت شود.

وزارت بهداشت غزه: کمک‌ها به بیمارستان‌ها نرسید

سخنگوی وزارت بهداشت غزه: نظام سلامت تمام قابلیت‌های درمانی خود را از دست داده و سوخت مورد نیاز برای راه‌اندازی آن را ندارد. کمک‌های محدودی که نوار غزه شد، که بسیار کم بود و به بیمارستان‌ها نرسید. مکانیسم ارسال کمک‌ها هیچ تغییری در واقعیت اسفناک انسانی مردم غزه ایجاد نکرد./ تسنیم

حمله هوایی به نزدیک بیمارستان الاقصی 

ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمانی در نزدیک بیمارستان شهداء الاقصی در مرکز نوار غزه حمله کرد.

حملات موشکی از لبنان به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

منابع خبری امروز (یکشنبه) از موج جدید حملات موشکی و راکتی از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که چند موشک از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

طبق گزارش این شبکه، موشک‌های شلیک شده به پایگاه «رویسات العلم» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «تپه‌های کفرشوبا» اصابت کرده‌اند.

منابع خبری اعلام کردند که یک موشک هدایت شونده شلیک شده از لبنان برج ارتباطی در سایت «العباد» در مقابل شهرک «میس الجبل» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

همچنین خبرگزاری شهاب اعلام کرد که یک موشک هداست شونده از خاک لبنان به تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی اصابت کرده و منجر به منهدم شدن آن شد.

فرمانده ارشد حماس ترور شد

 حمله اسرائیل به شهرهای جنوبی خان یونس و رفح در غزه دست کم ۱۱ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش اکوایران، اسرائیل بامداد روز یکشنبه پس از اعلام تشدید حملات خود در شمال غزه، جنوب غزه را با حملات هوایی مورد هدف قرار داد.

به نوشته سی‌ان‌ان، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب غزه و حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه، دست کم ۱۱ فلسطینی کشته شدند. این حملات ساعاتی پس از آن انجام شد که دریاسالار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل از مردم غزه خواست «برای امنیت خود» به سمت جنوب حرکت کنند. او روز شنبه به خبرنگاران اسرائیلی گفت: «ما به حمله در شهر غزه و افزایش حملات ادامه خواهیم داد».

اسرائیل «محاصره کامل» غزه را پس از آن آغاز کرد که شبه‌نظامیان حماس در ۷ اکتبر حمله‌ای به جنوب اسرائیل انجام داده و ۱۴۰۰ نفر را کشتند. وزارت بهداشت غزه در روز شنبه اعلام کرد که حملات هوایی و موشکی اسرائیل حداقل ۴۳۸۵ فلسطینی را کشته و بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲.۳ میلیون نفری غزه را آواره کرده است.

همچنین هاگاری ادعا کرد یک فرمانده ارشد حماس در حمله شبانه غزه کشته شده است. او گفت: «ما حملات خود به نوار را متوقف نمی‌کنیم». او افزود که ده‌ها تن از اعضای حماس، از جمله معاون فرمانده آرایه موشکی این گروه در حملات شبانه کشته شدند.

هاگاری با اشاره به حمله زمینی مورد انتظار اسرائیل گفت: «ما حملات خود را در نوار غزه افزایش می‌دهیم تا تهدیدات علیه نیروهای خود برای آماده‌سازی مرحله بعدی جنگ را کاهش دهیم». او اذعان کرد: «ما در بهترین شرایط برای ارتش اسرائیل و بر اساس تصمیم رده سیاسی به مرحله بعد خواهیم رفت».

نماینده حزب‌الله: سید حسن نصرالله مستقیما مدیریت نبرد را به عهده دارد

یک نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله گفت: دبیرکل جنبش حزب‌الله خود مستقیما به تحولات در مرزهای جنوبی اشراف دارد و عدم سخنرانی او بخشی از مدیریت جنگ است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان، ظهر امروز (یکشنبه)، گفت رزمندگان مقاومت لبنان در خط مقدم در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.

براساس گزارش شبکه «المیادین»، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت: «رزمندگان مقاومت در مرزهای جنوبی لبنان در حال مبارزه با دشمن هستند و نیروهای آن‌ها را از پا در می‌آورند و مجروح می‌کنند. مقاومت ما راهش را می‌شناسد؛ راهی که برای دفاع از کشور آن را برگزیده است».

حسن فضل الله ادامه داد: «محیط ما در جنوب محکم و استوار است و بهترین فرزندانمان برای مبارزه با دشمن اسرائیلی به میدان فرستاده می‌شوند. رزمندگان و خانواده‌ها پایدارند و در خط مقدم ایستاده‌اند تا از کشور و خاکمان دفاع کنند. ما در لبنان گزینه‌ای جز دفاع از سرزمینمان نداریم».

موضع جدید ارتش رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حمله زمینی به نوار غزه را پس از تدارک بهترین شرایط برای خود و پس از موافقت کابینه انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت معا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به موضوع حمله زمینی به نوار غزه پرداخت و گفت: «ما در بهترین شرایط برای ارتش اسرائیل و بر اساس دستورات سطح سیاسی به مرحله بعد خواهیم رفت.»

وی در ادامه مدعی شد، ارتش دهها نظامی حماس را در حملات به غزه و اطراف آن به شهادت رسانده است که یکی از آنها معاون فرمانده سامانه موشکی حماس است.

دفن ده‌ها شهید غزه در گورهای جمعی ادامه دارد؛ شهدایی که شناسایی نشدند

در پی حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و افزایش شمار شهدای فلسطینی، گورهای جمعی نیز در این منطقه افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه هم اطراف بیمارستان «شهدا الاقصی» را در نوار غزه هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی نزدیک خانه خود به شهادت رسیدند.

تمام اعضای تعداد زیادی از خانواده‌های ساکن غزه در این حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و بدون شناسایی تدفین شدند.

المیادین از ورود ۱۷ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح به غزه خبر داد/ فارس

شلیک موشک‌های حماس و جهاد اسلامی به مناطق اسرائیلی نشین بیت‌المقدس و سدیروت

سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از موشکباران شهرک اسرائیل نشین سدیروت در پاسخ به جنایات مستمر اسرائیل در نوار غزه خبرداد.

گردانهای قسام شاخه نظامی حماس هم از ادامه حملات موشکی به بیت شیمش در غرب بیت المقدس خبر داد./ تسنیم

حمله جدید اسرائیل به سوریه / 2 فرودگاه تعطیل شدند / ادعای رسانه اسرائیلی : سفر فرمانده نیروی قدس سپاه به سوریه

این منبع نظامی گفت: «در حوالی ساعت ۵:۲۵ بامداد به وقت محلی دشمن اسرائیلی فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن یکی از کارکنان فرودگاه دمشق و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.»

دو فرودگاه دمشق و حلب سوریه در حمله هوایی اسرائیل از کار افتادند.

به گزارش یورونیوز،‌ رسانه‌های دولتی سوریه به نقل از یک منبع نظامی گزارش دادند حملات روز یکشنبه اسرائیل به دو فرودگاه اصلی سوریه در دمشق و حلب باعث توقف فعالیت آن‌ها شد.

این منبع نظامی گفت: «در حوالی ساعت ۵:۲۵ بامداد به وقت محلی دشمن اسرائیلی فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن یکی از کارکنان فرودگاه دمشق و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.»

به گفته این منبع، خسارات مالی وارد شده به باندهای فرود فرودگاه باعث شد که این دو فرودگاه فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

این منبع نظامی افزود: «حملات هم زمان از سمت غرب لاذقیه در دریای مدیترانه و سمت جولان اشغالی سوریه انجام شد.»

به گفته وزارت حمل و نقل سوریه، پروازها به فرودگاه لاذقیه در غرب هدایت شدند.

این دومین بار در روزهای اخیر است که حملاتی همزمان به فرودگاه‌های دمشق و حلب که هر دو تحت کنترل دولت سوریه هستند انجام می‌شود.

حمله قبلی در تاریخ ۱۲ اکتبر رخ داد که باعث از کار افتادن فعالیت این دو فرودگاه شد.

به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، حملات هفته گذشته اسرائیل به فرودگاه حلب باعث مجروح شدن پنج نفر شد.

این در حالی است که یکی از کارشناسان شبکه تلویزیونی «کان» متعلق به اسرائیل به نقل از رسانه‌های عربی مدعی شد که اسماعیل قاآنی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران در روزهای اخیر به سوریه رفته است. طبق این گزارش، این دومین سفر قاآنی به سوریه از آغاز جنگ حماس و اسرائیل است.

اسرائیل از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه در سال ۲۰۱۱ صدها حمله هوایی به خاک سوریه انجام داده است.

نیروی هوایی اسرائیل به ویژه نیروهای تحت حمایت ایران و حزب‌الله لبنان و همچنین ارتش سوریه را هدف قرار می‌دهند. اسرائیل به ندرت درباره حملات در سوریه اظهارنظر می‌کند اما می‌گوید می‌خواهد از نفوذ ایران در این کشور جلوگیری کند.

ایهود باراک، فرمانده سابق ستاد ارتش اسرائیل:اسرائیل در آستانه حمله قدرتمند زمینی به غزه است

فرمانده سابق ستاد ارتش اسرائیل مدعی شد رژیم در آستانه حمله قدرتمند زمینی است زیرا تنها با حملات هوایی نابودی قدرت نظامی و سلطه‌طلبی حماس ممکن نیست.

رسانه‌های صهیونیستی اخبار مربوط به حمله زمینی به نوار غزه را با فرماندهان سابق بخش نظامی رژیم بررسی کردند و برخی از آنها اعلام کردند که تل‌آویو تنها از طریق بازدارندگی نظامی نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

نتانیاهو وزارت اطلاع‌رسانی اسرائیل را منحل کرد/ انتقال بودجه این وزارتخانه برای بازسازی شهرک‌های یهودی‌نشین اطراف غزه

صهیونیست‌ها خطاب به حماس: نتانیاهو را بگیرید، فرزندانمان را آزاد کنید

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در تظاهرات دیشب علیه نتانیاهو از جنبش حماس خواستند که فرزندانشان را در ازای به‌اسارت‌گرفتن نتانیاهو آزاد کند.

نتانیاهو: جنگ غزه برای ما مسئله مرگ و زندگی است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد، «جنگ غزه برای اسرائیل مساله جنگ و زندگی است».

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با نیروهای این رژیم در شمال اراضی اشغالی عنوان داشت: جنگ غزه مساله مرگ یا زندگی برای اسرائیل است.

به نقل از الجزیره، نتانیاهو مدعی شد: اگر حزب الله وارد جنگ شود، این مساله به ویرانی غیرقابل تصور برای حزب الله و لبنان می‌انجامد.

در همین حال،‌ دفتر بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که نخست وزیر هنوز از تصمیم حزب الله برای ورود به جنگ اطمینان ندارد.

قطر حمایت مالی از گروه حماس را تکذیب کرد

ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر در مصاحبه با روزنامه آلمانی "ولت آم زونتاگ" درباره اتهامات مربوط به کمک مالی کشورش به حماس گفت: «این اتهامات دروغ است و هر کسی که واقعیت‌ها را حتی به صورت سطحی بررسی کند، متوجه این موضوع خواهد شد. کمک‌های قطر به نوار غزه به طور کامل با اسرائیل، سازمان ملل و ایالات متحده آمریکا هماهنگ شده است.» 

سخنگوی وزارت خارجه قطر در مصاحبه خود در ارتباط با ادعای رولف موتسه‌نیش، رئیس فراکسیون حزب سوسیال دمکرات آلمان که "کمک مالی قطر به حماس را طرح کرده" توضیح داد: «افرادی که شما نام بردید باید این را بدانند. ما گمان می‌کنیم که آنها چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند زیرا می‌خواهند امتیاز سیاسی بگیرند.» 

الانصاری همچنین از حمله حماس در ۷ اکتبر به اسرائیل فاصله گرفته است. وی با اشاره به حمله بزرگ دو هفته پیش که به گفته منابع اسرائیلی در آن دست کم ۱۴۰۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر در نوار غزه ربوده شدند، گفت: «قطعاً بدتر از هر چیزی بود که قبلاً دیده بودیم.» 

او در ادامه صحبت‌های خود اما خاطرنشان کرد که قطر در عین حال نگران غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه است و "هیچ زندگی انسانی مهم‌تر از دیگری نیست"./ دویچه وله

طرح ایجاد «شهر چادری» در نزدیکی «ایلات» برای کوچاندن ساکنان غزه

منابع رسانه‌ای عبری از طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک «شهر چادری» و کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه به آن پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان «معاریو» در این باره فاش کرده است که مقامات رژیم صهیونیستی درصدد ساخت یک شهر چادری با هدف کوچاندن اجباری فلسطینی‌های ساکن نوار غزه به آن هستند.

طبق این گزارش، این طرح قرار است که در نزدیکی شهر «ایلات» مشرف به دریای سرخ در جنوب فلسطین اشغالی اجرا شود.

مقامات رژیم صهیونیستی پیش از این، ایده کوچاندن ساکنان نوار غزه به صحرای سینای مصر را مطرح کرده بودند، اما با مخالفت قاطع دولت مصر مواجه شدند.

سازمان ملل: اسرائیل ۵۰ خانه فلسطینی را در کرانه باختری تخریب کرده است

مدیر «آنروا» در کرانه باختری اعلام کرد که برآوردهای اولیه این آژانس حکایت از این دارد که ۵۰ خانه در اردوگاه آوارگان فلسطینی «نور شمس» در شرق شهر طولکرم در شمال کرانه باختری در پی حملات نیروهای اشغالگر به این اردوگاه در پنجشنبه گذشته آسیب دیده است.

القسام: تلاش ناکام نظامیان صهیونیست برای ورود به غزه

گردان‌های شهید عزالدین قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز یک نیروی زرهی صهیونیستی چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس عبور و وارد نوار غزه شد که در کمین نیروهای قسام گرفتار شد. 

در بیانیه القسام آمده است: مجاهدان شاخه نظامی حماس فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و دو بولدزر و یک تانک آن را نابود کرده و نیروهای صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی از منطقه و بازگشت به آن سوی دیوار مرزی کردند. 

گردان‌های قسام تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها هم به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند.

دختری ایرانی - لبنانی در بمباران جنوب لبنان به شهادت رسید.

اولین تصاویر از خسارت سنگین حزب‌الله به پایگاه‌ اسرائیل

حزب الله لبنان یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی با راکت و موشک هدایت شونده کورنت هدف قرار داده و خسارت سنگینی به آن وارد کرد.

از ساعتی پیش نیروهای رژیم صهیونیستی در حال ورود به نابلس هستند

هم اکنون منابع خبری از بروز درگیری در روستای زواتا در غرب نابلس خبر دادند. 

نابلس از بزرگترین و مهمترین شهرهای فلسطینی است که در شمال کرانه باختری واقع شده است. 

حمله سایبری به بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی رژیم صهیونیستی

گروه عبری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی نوشت: گروه سربازان سلیمان طی بیانیه‌ای اعلام کردند نیروگاه خورشیدی آشالیم در صحرای نقب را مورد حمله سایبری خود قرار داده و آن را از مدار خارج کرده‌اند.

این نیروگاه حدود ۱۲۱ مگاوات ظرفیت تولید داشته و مستقیماً به چرخه توزیع سراسری برق سرزمین‌های اشغالی متصل است.

رژیم صهیونیستی ۱۳درصد از توان تولید برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می کند که این حمله ضربه مهمی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

IMG_20231022_210817_289

IMG_20231022_210817_983

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 60
  • ناشناس
    9

    کاش یا کار اسرائیل یکسره بشه،یا کار حماس و بقیه،چون منطقه دیگه از دست اینها خسته و بیچاره شده اند،حماس چرا مسوولیت آوارگی مردم بدبخت غزه را بر عهده نمی گیرد که همه را آورده و بقیه را هم گوشت دم توپ کرده

    نظرات شما -
    • ایرانی مظلوم
      14

      آوارگی مردم و کشته شدن زن و بچه ها به گردن حماس است . تند روی تاوان دارد و متاسفانه مردم غزه این تاوان را پرداخت می کنند . سران حماس در مکان امن بسر می برند و از مردم بعنوان سنگر استفاده می کنند .

    • 13

      باید ریشه حماس قطع و اعضای آن نابود شوند . تندرواا در حماس و اسرائیل با جان و مال مردم قمار می کنند

  • ناشناس
    50

    ترس از هشدار ایران مانع میشود

    نظرات شما -
    • ایرانی
      6

      ایران اگه جرات داشت خب به اسراییل حمله میکرد، موقعیت از این بهتر !!!!!

    • ناشناس
      1

      ایران جرات نداره حق ابشو از طالبان پاپتی بگیره.....همش قمپزه....

  • ناشناس
    11

    ما ایرانیان بسیار بیشتر از اسرائیل از حماس و جهاد اسلامی ضربه خورده و آسیب دیده ایم. کاش اسرائیل آنها را برای همیشه نابود کند تا شاید سرمایه های کشور دیگر به آن سو سرازیر نشود.

    نظرات شما -
    • هادی
      26

      کسایی که میگن اسراییل غزه رو بگیره ساکت میشینه پس چیزی راجب دو خط آبی پرچم اسراییل نمیدونن حدااقل یه جستجو کن
      خواستی جسجو کنی عید پوریم هم جسجو کن ببین برای کشته شدن ما ایرانیها چه جشن هایی که نمیگیرن

    • ناشناس
      30

      کی گفته تو ایرانی هستی؟
      تو یه بهایی عشق اسرائیلی تو پیاده نظام یهودی
      تو که برا دو ریال حکم به نابودی ملتی میدی دوریالم نمیارزی

    • ناشناس
      5

      درست است گویی ما مستعمره غزه شده ایم و غزه کشور 85 میلیونی را استعمار میکند.

    • ناشناس
      0

      چه مردم باشرف و باغیرتی هستید که مستعمره غزه شده‌اید و غزه کشور ۸۵میلیونی را استعمار میکند
      درود به اون غیرت و شرف آریاییتون

    • ناشناس
      1

      هادی شما نیل تا فراتو که به ما ربطی نداره ول کن برو سراغ بردرای عراقیت که نه چند هزار سال پیش بلکه 30 سال پیش 500 هزار نفر از هموطنا تو کشتن

    • ناشناس
      0

      پیرو حرف شما
      فلسطین هم اعتبار پاسپورتش از ما بیشتر هم ارزش پولش هم تورم ما 50 برابر فلسطینه!!!
      ولی اونها چون عربند مظلومند و ایرانی چون ایرانیه همیشه برای اینها مجرم و محکوم

  • ناشناس
    40

    جنون نتانیاهو قرص اکسی

  • ناشناس
    3

    فکر کردن گروگان بگیرن دهها میلیارد اسرائیل باج
    میده درصدی به حاج محسن میرسه بقیه بین خود
    تقسیم می‌کنند دا هتل های لوکس حال و هول ولی
    گلوشون زایید هیچی برای دفاع ندارن همه اش هارت
    و پورت بوده

  • حاعری
    57

    سلام ای خاعن آیا کسی تورا از خانه ات بیرونت کند وخودش بماند سکوت می کنی مگر کوری نمی بینی وحشی گری اسراعیل بچه کش که هرروز می کشند وامتال مانند تو یاوگری می کنی توی وطن فروش فکر فلسطین هستی فراموش کردی چند بار دانشمندان هستی ایرانی ترور کرده اند ودسیسه های آنها همچون افرادی مانند تو حمایت می شوند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      فکر کنم وطن فروش تو باشی چون چشمت را برای گرفتن هزار میلیارد غرامت جنگ تحمیلی عراق بستی. جنگی که 220 هزار شهید و 550 هزار جانیاز داشت.
      سنگ غزه را به سینه نزن.

  • محسن
    2

    چون جریان همون ضرب المثل معروفه دعوای زرگری بین حماس و بقیه این وسط نفر سوم مردم بیگناه اسیر اینا افتادن که خونه کاشانه شون ویران شد و خونشونم ناجوان مردانه ریخته شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      26

      آقا محسن شما اینو دعوای زرگری میبینی؟
      نزاع بر سر بقاء یکی از دوطرف مخاصمه است.
      اسرائیل اگر به تعهداتی که زیرشو امضا کرده پایبند میشد که مسیله حل بود .

    • ناشناس
      0

      خواهران عباس هنیه در اسرائیل زندگی می کنند توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل

    • پاسخ ناشناس ۱۰،۴۴
      1

      مردم غزه زندگی شرافتمندانه داشته‌اند میکردن و چند ده هزار نفر هر روز وارد سرزمین اسراییل برای کار و کاسبی و همه دیدن ساختمان ها و امکانات بیمارستانی و خودروها مدل بالا ، بس اسراییل به تعهد صلح عمل کرد ، دفاع نمیکنم ولی انسان باید واقعیت موجود را بگویید

    • ناشناس
      1

      نه فقط خواهران هنیه در اسرائیل زندگی می‌کنند بلکه مسئول ارشد سابق عملیات حماس هم اکنون ساکن محله یهودی‌های لندن است! گزارشش امروز در رسانه‌های مطرح جهان منتشر شده

  • اوس اسمال
    6

    نیروهای حماس خزیدن توی تونلهاشون واز مردم سپر انسانی درست کردن رهبرشون هم توی هتل 5ستاره در قطر بعد از ظهرها ماساژ ریلکسیش ترک نمیشه اینطرفم یه عده بالای گود هر کدوم بدنبال مقاصد سیاسیه کثیفشون میگن لنگش کن .زن بچه بی‌دفاع هم گوشت دم توپ تا بشه سند برای رسیدن به مقاصد سیاسی .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      بعد چرا میدونه بالا گود زنو کودکه چرا بالا گودو اسراییل میزنه؟ بالای هزار کودک فلسطینی رو شهید کردن نه؟

  • عادل
    5

    کسی جنگ انتخاب می‌کنه به عواقب آنهم باید فکر کنه حماس هیچ دفعا از فلسطینی ها نمیکنه در صورتی که جنگ خودش شروع کرده واقعا مردم بیگناه چه فلسطینی چه اسراییلی نباید تاوان این جنگ بده

  • فاطمه حیدری
    17

    غزه شهر پیامبران است... دایم انجا عاشورا است و پیامبر پیشگویی، فرموده بودند که گروهی در اطراف قدس دایم در نبرد با دشمنان خدایند و به دین واقعی اند
    اصول علوم اجتماعی نتانیاهو شادگرگ کشورها. از جمله نوجوانان امریکا را با انگ زدن و قرص اخیرا زامبی کرده و امار خودکشی جنایت در خود کشور امریکا و کل جهان را با علوم احتماعی بالا برده..همچنین شهرنشینی تخریب خاک و تصنعی محیط، زیست ـعربستان هم که هیچ بویی از شرف نبرده و به کفر قدیم برگشته
    منظور کل جهان از اصول اجتماعی غلط امار خودکشی و جنایت... افزایش یافته و تنها غزه است که صورت مخوف این مشاوران فرویدی صهیونی شادگرگ را نشان دادند و مبارزه ای قابل تقدیر است

  • ناشناس
    40

    حتما وارد غزه شوید!
    آخه احمق جان تو از پوتین قوی تر نیستی و غزه از اوکراین ضعیف تر نیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اوکراین و با غزه مقایسه نکن رهبر اوکراین اینقدر مرد بود که خوش ایستاد پیشنهاد خروج از کشور توسط دوستانش رو هم رد کرد نه مثل اون هنیه کلاش که خارج از میدان وسرزمینش در یه جای امن به عیاشی خوش گذرانی مشغوله

    • ناشناس
      1

      رهبر اکراین وسط میدانه و رهبر حماس تو دبی و سرگرم یارودلبرو می

    • 2

      اسرائیل از روسیه قویتر است
      حماس بسیار بسیار ضعیف تر از اوکراین است.
      اوکراین یک ملت و کشور است.
      محمود عباس گفت حماس نماینده مردم فلسطین نیست چه رسد به اینکه یک ملت باشد.

    • ناشناس
      1

      اول برو مطالعه کن و بعد پیام بده،عرض غزه ۶ کیلومتر و طول ان ۴۰کیاومتر است،یعنی اندازه یک روستایی در اوکراین،آن وقت توی بیسواد می خوای مسائل را تحلیل کنی و به علم دیگران اضافه کنی،یا جز لشگر سایبری هستی؟؟البته عوامل روسیه تزاری،شوروی و روسیه فعلی همیشه مانع روابط خوب ایران با عرب بوده و نیروهای خودشان را در مصدر قدرت ایران می گمارند تا شعارهای ضد غربی آتشین بدهند و نگذارند این رابطه به نفع ملت ایران درست بشه و همیشه ایران حیاط خلوت روسیه باقی بماند و به عنوان یک کارت ضد غربی از آن به نفع روسیه استفاده کنند

    • 0

      اگه جناب بوش هم نبود،صدام هنوز سر قدرت بود،و ما به راحتی نمی توانستیم بریم کربلا برای زیارت،پس تا حماس و جهاد فلان باشند،صلحی در منطقه در کار نخواهد بود و این جنگ هر چند وقت یک بار از سر گرفته میشه،پس شادی یک دفعه و شیون هم یک دفعه بزارید این دفعه کار یکسره بشه،فقط نمیدونیم این ارتش حماس چرا آب شده رفته زیر زمین و مردم عادی را تنها گداشته در برابر تانک ها و هواپیماهای اسراییل،اگه مرده بیاد بیرون و بره سر مرز و با دشمن خودش بجنگد نه اینکه بخواد در خیابان های غزه بزدلانه ،ترقه در کند

    • ایرانی
      1

      اسماعیل هنیه با پول ما مردم ایران ۱۳ تا بچه پس انداخته!!!!

    • 0

      هزاران درود به اون غیرت و شرفتون که پول کشورتون خرج بچه‌پس‌انداختن‌های هنیه میشه!

  • محمودی
    0

    خوب الان اونهایی که مردم غزه را به فلاکت رساندند نمیخان وارد جنگ بشوند تا کی بلوف توخالی

    نظرات شما -
    • سردار عشق
      2

      ای نتانیاهوی قمارباز. من حریف تو هستم

  • علوانی
    0

    میشه بگین الان آمنه سادات دقیقا کجاست ؟؟ چرا وارد جنگ نمیشه

  • آلبالیو
    0

    نیروهای حماس کاپتاگووون مصرف کردن کپتاگون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این نشون می ده سرنخها کجا ختم می شه

    • 0

      پارسال خدمتمون بودن می دونیم

  • ناشناس
    21

    امام خامنه ای علیه السلام دستور دهند همه مردم ولایت مدار و بسیجی ایران به غزه می روند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه خوب خواهد شد. آنها بروند ایران گلستان میشود.

    • امیر ب ناشناس
      1

      ناشناس عرب دستور دهند اسرائیل نابود است ساندیس خور

  • ناشناس
    2

    اگه حماس خیلی مرده بیان 5تااز سرانشون که این فتنه را ایجاد کردند فداکاری کنند خودشونا تسلیم کنند تاوان خریتشونا بدن اونوقت اسراییلم دیگه به غزه کاری ندارد .

  • حبیب
    13

    خودروهای ضد گلوله آمریکایی که اخیرا وارد اسراییل شدند گوهی بر حمله زمینی می باشد ولی اسراییل اول باید دیوار هوایی که ساخته خراب کند . سپس شروع به جنگ کند از طریق چتر باز هم نمی تواند چون در هوا از بین می روند .ضمنا فلسطینی ها در صورت حمله زمینی به راحتی می توانند وارد اسراییل شده و داخل اسراییل تن به تن جنگ کنند و در این صورت دست و بال اسراییل بسته می شود . خلاصه کابوس وحشتناکی برای سربازان اسراییلی است . که از خون می ترسند .

  • سعید
    27

    دم حماس گرم . اون با بزرگترین دشمن بشریت مبارزه میکنه . اگه ایرانی هستین اسرائیل دشمن ایران هست اگه مسلمان هستین اسرائیل دشمن هست .اگه انسان هستین اون اسرائیل کثافت اصلا تورو ادم حساب نمی کنه .

    نظرات شما -
    • اوس اسمال
      2

      دشمنی رو ما ایرانیها شروع کردیم یا اسراییل .بعد انقلاب ما گفتیم اسراییل باید از بین برود یا اونا گفتن ایران .ما حزب اله و حماس وهزار کوفت و زهرمار دیگه علم کردیم یا اونا در جنگ ایران و عراق هم که تامین اسلحه برای ما میکردن حالا میگی دشمن ایران؟؟؟؟

  • ناشناس
    30

    تصور کن داری زندگیتو میکنی، تو خونه‌ت بچه‌هات دارن بازی میکنن، از فضای گرم خانواده‌ت داری لذت میبری که یکی از گردن‌کلفتهای محل بیاد در خونه‌ت و به زور اثاث منزلتو بندازه بیرون و بگه دیگه حق نداری بیای اینجا، چیکار میکنی؟
    به پلیس زنگ میزنی؟
    شکایت میکنی؟
    اگه پلیس و بقیه هم با این طرف بودن و حمایتش کردن چیکار میکنی؟
    یا باید ول کنی بری، یا باید یه جوری به حقت برسی و درگیر بشی

    فرض کن چندسالی هم گذشت و یکم قوی‌تر شدی
    آیا تو حق نداری بیای دم خونه‌ت یه گردوخاکی راه بندازی و دوتا شیشه بشکونی تا طرف بذاره بره؟ اگه زدی شیشه رو شکوندی همسایه‌هات بهت حق نمیدن؟ هرکی این ماجرارو بشنوه و انصاف داشته باشه قطعا حق رو به تو میده

    حمله دوهفته قبل حماس به سرزمین‌ های اشغالی رو تو این فضا باید ببینید. خیلیا دچار اشتباه شدن، این حمله رو مثل حمله عراق به ایران درنظر گرفتن. حماس به کشور دیگری حمله نکرد، کشور خودشونه، میخوان پسش بگیرن. حق هم داشتن، خوب کاری‌ هم کردن

    حالا توهمون مثال، اگه تو رفتی زدی شیشه طرفو شکوندی، اون گردن کلفت اومد بیرون زد با چاقو تیکه پارت کرد، بقیه آیا تورو مقصر میدونن که نباید میومدی اینجا برای پس گرفتن خونه‌ت؟ یا میگن این یارو عجب آدم عوضی‌ایه، اومده خونه رو با نامردی گرفته، الانم چجوری زد طرفو داغون کرد.
    کاری که اسرائیل کرد همین بود، جوابی صدبرابر بدتر به مردم غزه داد و هزاران بچه و زن رو به شهادت رسوند، بیمارستان رو زد و....

    عجیب اینجاست که بعضیا میگن تقصیر حماس بود نباید همون اول شروع میکرد. آقا شروع کننده اسرائیل بود که 75 سال قبل اومد سرزمین فلسطین رو غصب کرد. بعضیا فکر کردن ماجرا از دوهفته قبل شروع شده، نه آقا الان وسط قضیه‌س نه اولش.
    برگرفته از کانال حسین دارابی

    نظرات شما -
    • ایرانی
      18

      فکر کن اجداد تو از ۴ هزار سال پیش در اونجا ساکن بودن، بعد یه عده مفتخور بیان و بخوان اونجا ساکن بشن، مانند الآن افغانها که به ایران آمدن، چند سال بعد بگن ایران مال ماست، تو هم ایران را دو دستی تقدیم میکنی ؟؟؟

    • اشکان
      22

      احسنت جه تعبیر قشنگی لذت بردم
      درود بر فلسطین

    • ناشناس
      0

      با این تفسیر پس دیگه آه وفغان وگریه زاری نداره دیگه

  • ناشناس
    1

    ابرویش رفت بچه می کشه راه باز نمی کنه

  • ناشناس
    3

    درود بر قوم یهود.

  • ناشناس
    17

    بیچاره کودکان غزه .کودکان خودمون رو جای این بچه ها بزاریم و بعد در مورد جنگ نظر بدیم

    نظرات شما -
    • مهر
      0

      آیا تا بحال خودتونو جای کودکان بلوچ وکرد وچهار محال هم گذاشتین آیا جای پدر و مادر بچه هایی که کشته شدن وچشماشون دراومد هم گذاشتین یا اونا بچه هوو وصیغه ایین

  • احمد فسا
    30

    به یاری خداوند خیلی زود صهیونیسم نابود میشودتادیگر شاهدکشته شدن زنان و کودکان نباشیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آره خوب چون دیگر زن و کودک و پیرزن اسرائیلی نیست که حماس سلاخی کند.

    • امیر ب احمد فسا
      0

      احمد ساندیسی

  • ناشناس
    0

    بزودی از جیب بازسازی غزه انجام میشه....

  • ایران سربلند
    18

    نتانیاهوی کثیف؛
    میتونی به غزه تشریف بیارید.
    امتحانش ضرری نداره.
    البته باید قول شرف بدی که از سلاحهای ممنوعه استفاده نکنی و مردانه بجنگی.
    بیش از 75 ساله که سرزمین فلسطینیان رو اشغال کردی و هرجور جنایتی در حق مسلمانان فلسطین انجام دادی.
    عمر اسرائیل غاصب رو به پایانه ان شاءالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها