روزنامه یدیعوت آحارونوت مدعی شد

درخواست مقامات آمریکا از اسرائیل برای نگشودن جبهه شمالی با حزب‌الله لبنان

روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه نوشت، دو وزیر آمریکایی با انتقال پیام دولت خود از رژیم صهیونیستی خواستند جنگ علیه نوار غزه را به جنگ منطقه‌ای تبدیل نکند.

درخواست مقامات آمریکا از اسرائیل برای نگشودن جبهه شمالی با حزب‌الله لبنان

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور در سفر روزهای گذشته خود به تل‌آویو پیام‌های دولت آمریکا را درمورد جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه به کابینه این رژیم منتقل کردند و خواستند این جنگ به جنگ منطقه‌ای گسترش نیابد.

وبسایت عرب ۴۸ به نقل از این روزنامه نوشت، آستین می‌خواهد اطمینان حاصل کند که رژیم صهیونیستی به حزب‌الله لبنان حمله نخواهد کرد. او در مقابل متعهد شده که با توجه به استقرار دو ناو هواپیمابر آمریکایی در سواحل لبنان، اگر حزب‌الله به رژیم صهیونیستی حمله کند، ایالات متحده خلبان‌ها و هواپیماهای آمریکایی را وارد جنگ کند.

یدیعوت نوشت، بلینکن و آستین پیام دیگری به مقامات رژیم صهیونیستی رساندند که ایالات متحده در حمایت از عملیات نظامی این رژیم در غزه که با هدف قرار دادن همه جانبه غیرنظامیان همراه خواهد بود و تهدیدی برای حاکمیت مصر و رژیم‌های عربی متحد با آمریکا خواهد بود، با مشکل مواجه خواهد شد. در این پیام دولت آمریکا ادعا کرده که نمی‌خواهد رژیم‌های عربی متحد خود از جمله مصر، اردن، امارات و عربستان را تضعیف کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها