پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

جنگ اسرائیل و حماس وارد پنجمین روز خود شده است. در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نوار غزه در معرض حملات شدید و بی‌سابقه هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی است که در نتیجه آن برج‌های مسکونی، منازل غیرنظامیان و مقرهای دولتی و مؤسسات آموزشی ویران شده‌اند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعداد کشته شدگان صهیونیست به ۱۲۰۰ تن و مجروحان به ۲۹۰۰ نفر رسیده است.

این سازمان رسمی افزود: با ادامه نبرد با مبارزان مقاومت فلسطینی از یک سو و یافتن اجساد بیشتر در شهرک‌های موسوم به غلاف غزه از سوی دیگر، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت شامگاه سه شنبه گزارش داد که آخرین برآوردهای مقامات صهیونیست حاکی از آن است که ممکن است بیش از ۲۰۰ اسرائیلی در نوار غزه بازداشت باشند.

بیشتر بخوانید:

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاقصی

ارتش رژیم صهیونیستی فهرست جدیدی از اسامی کشته شدگان خود منتشر کرد

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از انتشار فهرست جدیدی از کشته شدگان خود خبر داد که شامل اسامی ۱۴ افسر و سربازی است که از آغاز درگیری با مقاومت فلسطین در روز شنبه گذشته کشته شده‌اند.

به این ترتیب تعداد اعلام شده کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۱۶۹ افسر و سرباز رسیده است.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکنون ۹۲۲ شهید از جمله ۲۶۰ کودک و ۲۳۰ زن و مجروح شدن ۴۶۵۰ شهروند با جراحات مختلف را به همراه داشته است.

صبح امروز چهارشنبه، خبرگزاری فلسطینی (وفا) گزارش داد که در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌های خان‌یونس، نصیرات، دیرالبلح و تل‌ الزعتر در جنوب، مرکز و شمال غزه، ۳۱ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. 

خبرنگار این خبرگزاری گفت: در بمباران منازل فلسطینی‌ها در منطقه النجار در شمال خان‌یونس، تعدادی شهید و مجروح شدند که به بیمارستان پزشکی ناصر در غرب خان‌یونس منتقل شدند.

این خبرگزاری خاطرنشان کرد: هواپیماهای جنگی صهیونیست‌ها خانه‌ خانواده الاعرج در النصیرات را با تعدادی موشک هدف قرار دادند که بر اثر آن هفت عضو این خانواده شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند که به بیمارستان شهدای الاقصی دیرالبلح منتقل شدند و ۱۵ نفر نیز زخمی شدند. اعضای خانواده النجار در جریان بمباران منازل در دیرالبلح نیز شهید شدند. تعداد شهدای خانواده شاهین در جریان بمباران خانه‌شان در تل الزعتر در شمال نوار غزه به هشت نفر رسید و هنوز افراد ناپدید زیر آوار هستند.

در عین حال یک آمبولانس در حین انتقال مجروحان در حوالی برج الکرامه هدف قرار گرفت که منجر به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن دو امدادگر با جراحات مختلف شد.

تعداد شهدای کرانه باختری به ۲۱ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین بامداد چهارشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای کشته شده توسط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به ۲۱ نفر رسیده است.

این وزارت در بیانیه‌ای افزود که از شنبه گذشته علاوه بر شهدا، حدود ۱۳۰ نفر بر اثر اصابت گلوله‌های اشغالگران در کرانه باختری زخمی شده‌اند.

ارتش اشغالگر: ۴۵۰ هدف را در محله الفرقان در غزه بمباران کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیماهای این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۵۰ هدف در محله الفرقان در شمال نوار غزه حمله کردند.

ارتش اشغالگر توضیح داد که ده‌ها هواپیمای جنگی آن در سومین حمله در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ هدف را در محله الفرقان در شب بمباران کردند که تعداد کل اهداف را تنها در سراسر این محله به بیش از ۴۵۰ رساند.

ارتش در بیانیه‌ای که آناتولی منتشر کرده مدعی شد که محله الفرقان جایی است که فعالیت‌های جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه رژیم صهیونیستی از آنجا سرچشمه می‌گیرد. این ارتش تهدید کرد به حمله به زیرساخت‌های جنبش حماس ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی به اهداف دریایی متعلق به حماس حمله کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم به اهداف دریایی متعلق به حماس حمله کردند که به گفته آن، غواصی که قصد نفوذ به اراضی اشغالی داشت به شهادت رسید.

شرکت تولید برق در غزه با تهدید تعطیلی مواجه است

دفتر رسانه‌های دولتی در نوار غزه اعلام کرد که این شرکت تولید برق به دلیل تمام شدن سوخت در عرض چند ساعت با تهدید تعطیلی روبه‌رو است.

این دفتر همچنین بیان کرد: دفتر رسانه‌ای یک تماس فوری برای جامعه بین‌المللی و سازمان‌های بشردوستانه آن در مورد نیاز به اقدام سریع برای توقف این «جنایت علیه بشریت» ارسال کرد.

گالانت: هواپیمای مهمات آمریکایی اولین کمک‌های در راه اسرائیل است

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که هواپیمای کمک نظامی آمریکایی که وارد اراضی اشغالی شد، اولین کمک از بسیاری از کمک‌هایی است که در راه است و می‌رسد.

پنجمین روز عملیات طوفان‌الاقصی؛ افزایش کشته‌های صهیونیست‌ها به ۱۲۰۰ تن

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که این هواپیما که حامل مهمات پیشرفته آمریکایی است به آن اجازه می‌دهد حملات بزرگی انجام دهد و برای همه سناریوها آماده شود.

ادامه حملات وحشیانه اشغالگران به غزه

ارتش رژیم اشغالگر در ادامه تجاوزات هوایی به نوار غزه اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم طی 24 ساعت گذشته 450 نقطه از نوار غزه را هدف قرار داده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل با اعلام اینکه نیروی هوایی آن بیش از 200 نقطه را در محله الفرقان طی 24 ساعت گذشته هدف قرار داده مدعی شد که این محله جایی است که عملیات‌های حماس علیه اسرائیل از آنجا انجام می‌شود.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اشغالگر بانک ملی اسلامی و یک ساختمان مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند./ تسنیم

۲ دختر بچه‌ فلسطینی که زنده از زیر آوار نجات پیدا کردند

طبق آمار وزارت بهداشت غزه در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۹۰۰ تن شهید شدند که ۱۴۰ نفرشان کودک هستند./مهر

شهدای غزه به ۹۵۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا این لحظه به ۹۵۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه تاکید کرد که بیش از ۵ هزار نفر دیگر نیز تاکنون در حملات رژیم صهیونیستی مجروح شده‌اند.

یدیعوت آحارونوت: نیروهای القسام هنوز از تمام سلاح‌های خود استفاده نکرده‌اند

پایگاه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که نیروهای نخبه القسام هنوز تمام سلاح‌هایی را که در نبرد در نوار مرزی باریکه غزه همراه خود دارند، مورد استفاده قرار نداده‌اند.

نتانیاهو: لحظات سختی را سپری می‌کنیم/ تاکنون چنین حملاتی ندیده بودیم

هشدار شدید کتائب حزب‌الله عراق به آمریکا درباره ورود به جنگ

 دبیر کتائب حزب الله عراق درباره ورود آمریکا به جنگ جاری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روسیا الیوم، «ابوحسین الحمیداوی» دبیرکل کتائب حزب الله عراق اعلام کرد: ما به ملت فلسطین و امت اسلامی و مبارزان مقاومت اسلامی فلسطین، پیروزی بزرگ آنها را با وجود جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش، تبریک می‌گوییم.

وی افزود: مبارزان فلسطینی شوکت صهیونیست‌ها جنایتکار را شکستند و دامنه نبرد را به جایی رساندند که موجب وحشت رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان امت اسلامی شد.

الحمیداوی تاکید کرد: این گروه دلیر و شجاع، برتری اراده مبارزان را بر فناوری و توان دشمن اثبات کردند. آنها آرزوهای سازشکاران برای به دست آوردن امنیت پوشالی که در دروازه های واشنگتن و تل آویو به دنبال آن هستند را بر باد دادند.

وی افزود: وظیفه شرعی، حضور ما را در میدان ضروری می سازد تا شر دشمنان را از سر امت اسلامی و به ویژه ساکنان غزه و سایر اراضی اشغالی کم کنیم و مانع از ستم به مستضعین شویم.

الحمیداوی تاکید کرد: موشک‌ها و پهپادها و نیروهای ویژه ما در اوج آمادگی هستند تا ضربات مهلک به دشمن آمریکایی در پایگاه‌هایش بزنند و منافع آن را در صورت ورود به این جنگ، هدف قرار دهند. در صورت لزوم، مواضع مشخص رژیم صهیونیستی و اعوان آن در تیررس ما خواهد بود.

وی در پایان از مردم عراق خواست که در تظاهرات بغداد و شهرهای دیگر حضور پیدا کنند و پرچم‌های فلسطین و عراق را به اهتزاز درآورند و به جمع آوری کمک در حمایت از مبارزان غزه بپردازند.

وزارت بهداشت فلسطین: تیم‌های پزشکی در شرایط خطرناک کار می‌کنند

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: تیم‌های پزشکی در شرایط خطرناک کار می‌کنند و از نهاد‌های بین‌المللی می‌خواهیم برای حفاظت از آن‌ها گام‌های موثری بردارند. 

حمایت مطلق آمریکا از رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه این کشور به وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی اطمینان داد که واشنگتن از این رژیم حمایت مطلق می‌کند.

القسام: ۲ موشک ز «متبر ۱» به سمت هواپیمای رژیم صهیونیستی شلیک کردیم

گردان‌های القسام اعلام کردند که ۲ موشک زمین به هوا «متبر ۱» به سمت هواپیمای رژیم صهیونیستی در آسمان خان‎‌یونس شلیک کردند.

شرکت برق غزه: فقط برای ۱۲ ساعت سوخت داریم.

روزنامه تایمز اسرائیل: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای لشکرکشی زمینی است که چندین ماه در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

مدیر بیمارستان الشفاء به تلویزیون عربی گفت: سوخت موجود در بیمارستان برای راه اندازی ژنراتورها حداکثر برای چهار روز کافی است و بیمارستان بدون برق به گور دسته جمعی تبدیل می شود.

روزنامه یدیعوت آحارنوت گزارش داد که خانواده های ۳۵۰ اسرائیلی مفقود شدن آنها را از ابتدای جنگ تا کنون گزارش دادند.

ان‌بی‌سی‌: بایدن از نتانیاهو خواسته تا تلفات غیرنظامیان را به حداقل برساند

براساس یک گزارش، جو بایدن به طور خصوصی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته تا تلفات غیرنظامیان را در حالی که نیروهای صهیونیست در حال مقابله با مقاومت حماس در نوار غزه هستند، به حداقل برساند.

به گزارش ایسنا، شبکه ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد، درخواست جو بایدن، رئیس‌جمهوری ۸۰ ساله آمریکا روز سه‌شنبه طی تماس تلفنی با نتانیاهو مطرح شد و مستقیم‌ترین پیام بایدن به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد قتل و عام غیرنظامیان احتمالی بود.

بایدن پس از تماس با نتانیاهو، در اظهاراتی که روز سه‌شنبه داشت، علنا همین درخواست را مطرح نکرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «همین الان سومین تماس را با نخست‌وزیر نتانیاهو گرفتم و من به او گفتم اگر ایالات متحده آنچه را که اسرائیل تجربه می‌کند تجربه کند، پاسخ ما سریع، قاطع و منکوب‌کننده خواهد بود.»

او افزود: «ما همچنین در مورد اینکه چگونه دموکراسی‌هایی مانند اسرائیل و ایالات متحده قوی‌تر و امن‌تر هستند، زمانی که براساس حاکمیت قانون عمل می‌کنیم، بحث کردیم.»

اشاره او احتمالا به این مساله بود که نیروهای صهیونیست باید از حملاتی که ممکن است منجر به مرگ غیرنظامیان شود، اجتناب کنند.

جنگنده های اسرائیلی دانشگاه اسلامی غزه را هدف قرار دادند

بیانیه حزب الله در رابطه با حمله صبح امروز به پایگاه نظامی صهیونیستی

در پاسخ قاطعانه به حملات رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه که منجر به شهادت تعدادی از برادران مجاهد شد؛ امروز سایت صهیونیستی الجرضه در مقابل منطقه الظهیره را با موشک های هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به تلفات قطعی زیادی در بین صفوف دشمن صهیونیستی شد.

هشدار در غزه درباره فاجعه انسانی به دلیل نبود سوخت کافی و قطع برق

مدیر بیمارستان الشفاء در غزه تاکید کرد، سوخت کافی نیست و در صورت قطع جریان برق این بیمارستان به گور جمعی تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، محمد ابو سلمیه، مدیر بیمارستان «الشفاء» گفت که این بیمارستان تنها برای چند روز سوخت کافی دارد و در صورتی که جریان برق قطع شود به گور جمعی تبدیل می‌شود.

توافق نتانیاهو و گانتز برای تشکیل کابینه اضطراری

رسانه‌های اسرائیلی: نتانیاهو و گانتز برای تشکیل کابینه اضطراری به توافق رسیدند./ تسنیم

حماس: برق غزه ظرف ده تا دوازده ساعت دیگر قطع خواهد شد

رئیس سازمان انرژی حماس در غزه گفته است که نیروگاه‌ مستقر غزه در حال حاضر تنها منبع تامین برق در این سرزمین است اما سوخت آن ظرف ۱۰ تا ۱۲ ساعت تمام خواهد شد.

بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: از امروز همهٔ ساکنان سدروت می‌توانند سلاح حمل کنند./ فارس

انصارالله: منتظر اقدامات غافلگیرکننده باشید

انتشار پوسترهایی به زبان عربی و عبری با شعارهایی همچون ««منتظر اقدامات غافلگیرکننده باشید»، و شما تنها نیستید» (اشاره به مردم و مقاومت غزه) و «طوفان الاقصی» از سوی واحد اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن گمانه زنی‌ها درباره احتمال ورود این جنبش قدرتمند مردمی به صحنه نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی را تقویت کرده است.

افزایش آمار شهدای فلسطینی به ۱۰۵۵ نفر

پنجمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی در حالی با بمباران شدید و هدفمند مناطق مسکونی و مراکز علمی و پژوهشی و مدارس و حتی مراکز بهداشتی همراه است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از افزایش آمار شهدا به ۱۰۵۵ نفر و آمار مجروحان به ۵۰۰۰ نفر خبر داده است.

سفر قریب‌الوقوع مقامات بلندپایه آمریکا به فلسطین اشغالی

سایت عبری واللا به نقل از یک منبع امنیتی صهیونیستی: طی ساعات آینده مقامات بلندپایه دولت آمریکا وارد تل‌آویو خواهند شد./ تسنیم

پوتین و اردوغان خواستار آتش‌بس فوری حماس و اسرائیل شدند

 کارمند سازمان ملل در حملات هوایی اسرائیل به غزه کشته شده‌اند

روایت ارتش اسرائیل از «قتل عام» زنان و کودکان در کیبوتص‌ها توسط شبه‌نظامیان حماس

تبادل آتش در نوار مرزی پس از شلیک موشک‌های ضد تانک از جنوب لبنان به خاک اسرائیل/ یورونیوز

تنها نیروگاه برق غزه از کار افتاد

رئیس سازمان انرژی غزه اعلام کرد تنها نیروگاه برق غزه ساعت ۱۴ امروز به‌وقت محلی به‌دلیل اتمام سوخت از کار افتاده است./فارس

وضعیت غزه شبیه فیلم های آخرالزمانی شده!

فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد

فعالیت فرودگاه بن‌گوریون به طور کامل متوقف شد.

بلینکن امروز راهی اسرائیل می‌شود

وزیر خارجه آمریکا به منظور دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی طی امروز چهارشنبه راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود. از سوی دیگر، پس از حملات هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که کشورش با تل‌آویو و مصر در حال مذاکره در خصوص ایجاد گذرگاه امن برای غیرنظامیان در غزه است.

 هاآرتص: باید بدون فوت وقت اسرا را تبادل کنیم

روزنامه هاآرتص چاپ سرزمین های اشغالی نوشت که نباید لحظه‌ای در پرونده تبادل اسرا درنگ کرد و منتظر خیال‌پردازی‌های فانتزی کلّاش‌ترین دولت در تاریخ اسرائیل بود که میخواهد با خون کودکان و غیرنظامیان، ارتش را نجات دهد.

ارتش اسرائیل: برای ورود زمینی به غزه آماده می‌شویم

سخنگوی ارتش اسرائیل در گفت‌وگو با فاکس نیوز مدعی شد که ارتش این رژیم برای ورود زمینی به نوار غزه آماده می‌شود و البته تمام گزینه‌ها روی میز است./ تسنیم

امیرعبداللهیان: برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه آمادگی داریم/ آنچه در اراضی اشغالی اتفاق افتاد، یک ابتکار کاملاً فلسطینی بود

شکار نظامیان صهیونیست توسط حزب‌الله

مقاومت اسلامی لبنان: در پاسخی قاطع به تجاوزگری روز دوشنبه صهیونیستها، مبارزان ما صبح امروز موضع نظامی "الجرداح" رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

هدف قرار دادن این موضع نظامی با یک موشک هدایت شونده انجام و باعث زخمی شدن قطعی شمار زیادی از نیروهای اشغالگر صهیونیست شد.

آژیر خطر در تمامی مناطق شمال فسطین اشغالی

تعداد زیادی پهپاد هم‌اکنون در آسمان شمال فلسطین اشغالی در پرواز هستند.

رسانه‌های عبری زبان از ورود تعدادی با پاراگلایدر از لبنان به داخل فلسطین اشغالی سخن می‌گویند.

photo_2023-10-11_19-10-14

بیشتر بخوانید: ۱۵ تا ۲۰ پهپاد لبنانی بر فراز سرزمین‌های اشغالی/ فعال شدن آژیر خطر در همه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی/ ویدئو

اسرائیل دانشگاه غزه را با خاک یکسان کرد

رسانه های صهیونیستی: حادثه امنیتی مشکوک در دیمونا سایت هسته ای رژیم اشغالگر اتفاق افتاده است

تصاویری از فرار ساکنان شهر حیفا

صهیونیست‌ها نفوذ پهپادی را تکذیب کردند!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد هیچ پهپادی به مناطق شمالی نفوذ نکرده و آنچه رخ داده تنها یک «هشدار اشتباه» بوده است!

800 اسراییلی مفقود شدند

منابع عبری: بیش از 800 سرباز و شهرک‌نشین از آغاز نبرد طوفان‌الأقصى مفقود شده‌اند.

وزارت بهداشت در نوار غزه: تاکنون ۱۱۰۰ کشته و حدود ۵۳۳۹ زخمی در نتیجه حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه

تجهیزات پزشکی نوار غزه رو به پایان است

سخنگوی رسمی سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تجهیزات پزشکی در بیمارستان های نوار غزه رو به پایان است.

تلفات صهیونیست‌ها به ۱۳۰۰ کشته رسید

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد کشته‌های این رژیم در عملیات اخیر نیروهای مقاومت به ۱۳۰۰ کشته رسیده و مجروحان نیز به ۳۱۹۲ نفر افزایش یافته‌اند.

photo_2023-10-11_22-50-17

در پی هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها، مواد غذایی در سرزمین‎های اشغالی کمیاب شد

ارتش اسرائیل از صهیونیست‎ها خواسته بود برای چندین روز مواد غذای و آب ذخیره کنند.

افزایش شمار کشته‌های آمریکایی به ۲۲ نفر 

طبق بیانیه کاخ سفید شمار کشته‌های آمریکایی در جریان عملیات حماس به ۲۲ تن افزایش یافته است.

همچنین آمریکا اعلام کرده که ۱۷ نفر از آمریکایی‌ها در دست نیروهای حماس هستند.

شهادت یکی از رهبران جهاد اسلامی در بیت لاهیا

موسی نصیر از رهبران  جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بمباران منزلش در بیت لاهیا به شهادت رسید.

صهیونیست‌ها در حال کشتار فلسطینیان مجروح

رسانه‌های عبری زبان: گروه‌های سازمان یافته از شهرک‌نشینان با حمایت نظامیان و نیروهای امنیتی با یورش به بیمارستان‌های مختلف اقدام به قتل فلسطینیانی می‌کنند که به هر دلیل زخمی و در بیمارستان‌های صهیونیستی بستری شده‌اند.

این حملات علیه فلسطینیان بیمار و مریض و حتی مجروح در حالی صورت می‌گیرد که به گفته نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی اسرای این عملیات همگی به بازداشتگاه‌های مربوط به شاباک منتقل می‌شوند.

تصاویری از جنایت امروز ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی در محله الامل در شهر خانیونس در جنوب نوار غزه

photo_2023-10-12_00-46-55

photo_2023-10-12_00-47-00

photo_2023-10-12_00-47-03

photo_2023-10-12_00-47-06

photo_2023-10-12_00-47-09

نیروهای قسام وارد شهر دیمونا شدند

خبرگزاری فلسطینی قدس پرس به نقل از  شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با ورود این افراد به شهر دیمونا واقع در نقب درگیری سختی بین آنها و ارتش اسرائیل در گرفته است.

این دورترین نقطه‌ای است که گردان‌های قسام بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی به آن رسیده‌اند.

حماس یک زن اسرائیلی و ۲ فرزندش را آزاد کرد

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس یک زن شهرک‌نشین اسرائیلی و دو فرزندش را آزاد کردند.

رسانه انصار الله یمن (حوثی‌ها) دقایقی پیش، پوستری با عبارت «به زودی» منتشر کردند

یمن

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 139
  • روحی
    114

    انا لله و انا الیه راجعون
    اخبار این روزها باعث اندوه خاطر من شد
    این روزها از خدا طلب مرگ میکنم که شاهد این حوادث تلخ نباشم
    من احساس خطر میکنم
    والله اسلام در خطر است
    عزت ما را بردند
    دین ما را بردند
    نوامیس ما را بردند
    آن آقایانی که میگویند باید خفه شد آیا اینجا هم باید خفه شد؟
    به زنان مسلمان هتک حرمت کنند و خفه بشویم؟
    کودکان مسلمان را سر ببرند و خفه بشویم؟
    پیرمرد و پیرزن مسلمان را اسیر کنند و به اسرائیل ببرند و خفه بشویم؟
    والله معصیت کرده هرکس که صدای خود را بلند نکند
    والله مرتکب کبیره شده هرکس که فریاد نزند
    ای علمای قم به داد اسلام برسید
    ای علمای نجف به داد اسلام برسید
    خداوند تبارک و تعالی انشاالله همه ما را آدم کند
    والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

    نظرات شما -
    • حسن
      8

      مردک از خودت حرف بزن
      از خودت چیزی بگو

    • جر واجر
      10

      گلوت نگیره این همه داد میزنی
      مواظب باش ییهویی
      جوورررررررررررررررر نخوری
      خب خودت برو اونجا مقاومت کن
      چرا همیشه از دیگر مردم انتظار دارین !؟
      خونه مال اموالت رو بفروش برو کمکشون کن

    • ناشناس
      13

      اسلام را آنهایی به خطر انداخته اند که بدون فکر و منطق و امکانات و درست به حمله زدند و جنگ را شروع کردند. ما از این فاجعه خوشحال نیستیم ولی حق حماس است که نابود شود چرا جنگ را شروع کرد ؟؟؟؟
      حماس میدانست اسرائیل مجهز به جنگنده‌های پیشرفته است و حمایت کشورهای غربی را دارد چرا بدون امکانات دفاعی مناسب وارد جنگ شده ، مگر جنگ شوخی بردار است کافی است یک نگاهی به روسیه می انداخت و میدید که روس‌ها چگونه در جنگ کم آورده اند . یک سوال حماس با چه پشتوانه جنگ را شروع کرده ؟؟؟

    • ناشناس
      5

      مردم دیگه نباید خام،پاپ ها خاخام ها و روحانیون شوند،همش رانت خواری و معامله است،خدا هیچ نیازی به کشت وکشتار و کمک بشر ندارد،خودش آن قدر قوی هست که به کمک هیچ بشری نیاز ندارد، مردم دیگه گول این دین فروشان خاورمیانه را نباید بخورند

    • روحی
      64

      دوست عزیز که به من میگی: خب خودت برو اونجا مقاومت کن
      من نمیتونم خودم برم اونجا چون متاسفانه قدری کسالت دارم و وضع مزاجی بنده اجازه نمیده که برم اونجا
      و همچنین وجود من اینجا لازم هست برای اینکه موعظه کنم و جوانان را آگاه کنم‌ تا بروند اونجا
      اگر من نباشم چه کسی میتوان پیام اسلام را به این خوبی به اطلاع جوانان برساند؟
      من در این سنگر مشغول جهاد اکبر هستم و با شیطان اکبر مبارزه میکنم

    • ناشناس
      5

      به گزارش شبکه 5 مشهد نگاه کن دارن دختران مشهدی فقیر و مستضعف . هموطن و ناموس خودتو با پول می برن افغانستان . تو شرف می فهمی ؟

    • حسن
      8

      مهمترین ابزاری که مردم غزه داشتن، مظلومیتشون بود که اون هم دیدیم از داعشیا بدترن
      خیلی سخته آدم همه چیزش رو ببازه

    • به حسن
      73

      مردم غزه آبروی خود را با خدا معامله کردند
      و بحمدالله از این معامله سربلند و روسفید بیرون آمدند

    • ناشناس
      36

      ظالمان همدست شیطان از گرفتن حق ناراحت شدن

    • به به حسن
      10

      تو مکتب شما کشتن زن و دختر و بچه ابرو میاورد؟ آهان یادم رفته بود! البته که میاورد.

    • ایرانی
      2

      برادر عزیر آقای روحی ..
      منم مثل شما از حوادث پیش آمده در حق امت اسلامی متاثر هستم ، الان زمان زمان سکوت نیست باید کاری کرد چون خانه و ....مسلمانان داره خراب و ویران میشه پس توصیه ای دارم..شما میتوانید برای حفظ اسلام و....جان شیرین خود را فدا کرده و به غزه بروید و با جنگ با دشمن صهیونیستی خودتان .. آن شربتی که سالها منتظرش بودید را بنوشید و به دیدار حق بشتابید منم به عنوان یک هم وطن دورا دور از شما حمایت میکنم ........ من الله توفیق

    • ایرانی آباد و آزاد
      6

      حماس زندگی مردم بیچاره را تباه و منطقه را به آتش کشید..

    • ایرانی
      3

      داستان چرت و پرت تلاوت کردی ؟ خیلی رگ گردن ات باد کرده برو پیش پدران فلسطینی ات شب ها بهشون روحیه بده .

    • ناشناس
      38

      اسرائیل در جنگ نامتقارن هیچ شانسی ندارد و به درک می رود حال تمام تجهیزات دنیا را هم داشته باشد و فعلا به مرحله جنگ نامتقارن نرسیدن که برسد سرزمین اشغالی کلا خالی می شود از نکبت ها

  • ناشناس
    9

    خبر فوری،لطفا یک طرفه اخبار را پخش نفرمایید،شما مردمی هستید،مثل بقیه یک طرفه به دادگاه نرومخاطبان شما از همه طیف های فکری هستند چرا به جنایت های حماس طی این مدت هیچ اشاره ای نمی شود،جنایت ضد بشریت از هر طرفی که باشد،باید محکوم شود،در ضمن اگه هزار سال هم طول بکشد،دست آخر درگیری اعراب و اسرائیلی ها با صلح و شازش ،تمام خواهد شد و ای کاش این سازش و صلح الان صورت گیرد تاانسانهای بی گناه کمتری کشته شوند.ای کاش،سیاستمداران و اسلحه فروشان،جنگ راه می اندازند،بچه های فقرا به این جنگ اعزام میشن،کشته میشن،بعد برای انها مراسم عزا مهیا می کنند ودست آخر بانیان جنگ به ریش مردم عوام می خندند،ای بشر،بیدا شو،بیدار شو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      47

      باسلام . درجواب ان آقای طرفدار بیگناهان اسرایئل .اکر بجای فلسطینیان حدود80سال پیش کسی سرزمین شماراقصب می کرد وشما را آواره می کرد بازهم برای آنها دل سوزی می کردی

    • ناشناس
      30

      جنایت!!!!

  • محمد
    8

    چی شد پابکوبی نمیکنید دیگه جشن و شربت و ساندیس و یک روزه بود؟! طوفان مسیرش عوض شد اومد غزه؟! چند نفر بی گناه باید بمیرن تا دست از سر ایدولوژی پوچ و از خوی وحشی گری تون کاسته بشه؟!

    نظرات شما -
    • .
      55

      فعلا آمار کشته های صهیونیزم رو بشما تا بعد.هنوز دارن از این ور و اون ور جنازه اسرائیلی جمع میکنن

    • 4

      آمار کشتگان اسراییلی را بالا می برند تا دلیلی برای کشتن فلسطینیها باشد!

  • ناشناس
    4

    «نابود باد تفکرخشونت گرا» تاریخ نشان داده هیچ پیشرفتی در دنیا بدست نیامده مگربا تفکرمثبت کشتن انسان بی دفاع افتخار نیست خواهشمنداست جشن کودک کشی نگیرید

    نظرات شما -
    • 4

      مرگ بر کسانی که از کشته شدن انسان ها شاد می شوند .

    • ناشناس
      19

      تو خودت هم داری آرزوی مرگ می کنی واسه بعضی آدما.
      فازت چیه؟
      یعنی به خودت هم مرگ فرستادی؟

  • ناشناس
    3

    خدا باعث و بانی هرکی که باعث میشه مردم بیگناه کشته بشن به درک بفرسته

  • ایرانی
    12

    به امید نابودی فلسطین سوریه لبنان عراق

    انشااله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      30

      از خدا همه مایه می‌گذاری؟ خخخخخه

    • 3

      راست میگه از خدا مایه نگذارید!خود خدا هم این وسط گیر کرده!یهودیها می گویند ما قوم برگزیده هستیم و مسلمانان هم می گویند دین ما آخرین دین و کامل ترین دین است!جالب اینکه هر دو گروه به اسم خدا و با دلایل بالا همدیگر را می کشند و خدا هم این وسط گیر کرده!

    • ناشناس
      24

      صهیونیسم ربطی به دین یهود ندارد

  • محمد
    13

    جنگ تمام شد الان فقط نیروهای اسراییل هستن دارن پیشروی میکنن به امید اشغال کامل غزه و حذف غده ی سرطانی فلسطین که جز بدبختی و فقر چیزی برای مردم عزیز ایران نداشته.

    نظرات شما -
    • گرگ وحشی
      4

      آمین یا رب العالمین

    • ناشناس
      92

      اسراییل غلط میکنه
      اسراییل هیچ غلطی نمیتونه بکنه
      به نفع خود اسراییله که صبر ما را آزمایش نکنه
      چون ما منتظر یک بهانه هستیم تا اسراییل را فوتش کنیم تا از صفحه روزگار محو بشه
      فقط کافیه اسراییل این بهانه را به ما بده

    • ناشناس
      47

      حریف یک گروهان حماس نشدید و فرار می کنید آن وقت با چی خوش هستی؟

    • ناشناس
      5

      دادا بهونه که هست زیاد هستم خ...ه نیست اون بدبخت ام گول گربه نر و روباه خوردن رفتن جلو حالا کسی نیست حمایتشون کنه عزه از رو نقش جهان حذف میشه مطمئن باش

    • 42

      به ۱۰:۴۵:۵۸
      ببین ما مثل صهیونیها نامرد نیستیم
      ما اگه اراده کنیم در یک چشم بر هم زدن کل اسرائیل رو با خاک یکسان میکنیم
      ولی این کار رو نمیکنیم چون نمیخواهیم زنها و کودکان و غیرنظامیان آسیبی ببینند
      برخلاف صهیونیها که به هیچکی رحم نمیکنن
      تفاوت ما با صهیونیها دقیقا در همین نقطه است
      ما برخلاف اونا مردانگی و مروت داریم
      حاضریم خودمون شهید بشیم ولی به مردم عادی ظلم نکنیم حتی اگه اون مردم عادی جزو دشمنان ما باشند

    • ناشناس
      3

      11:49 جون
      اون نامردی که می گی هم کت بسته وا نمیسته تو نابودش کنی همه شهرها را اتمی می زنه می ریم هوا پیش عرفات

    • خودم
      31

      با این سن و سال هنوز نفهمیدی اسرائیل دشمن درجه اول ایران و ایرانیه و بعد از اینکه هیچی نخواهی فهمید ،فکر کردی تحریم‌های ایران به خاطر کیه ؟ترور ایرانیا چی؟همه ی بدبختیای ایران به خاطر اسرائیله ،بهتره یکم فقط یکم از منابع بی طرف تحقیق کنی،البته اگه سواد داشته باشی.توی پیشگویی های یهود گفته شده قوم بنی اسراییل به وسیله ی ایرانی ها نابود میشه وتمام دشمنی اونا با ما از ترس همینه.

    • ناشناس
      4

      خودم جان!!! چیزی زدی؟!!! اتفاقا درلا بلای این کشورهای عرب که نه با ایرانی خوبند نه با یهودی، ایران و اسراییل بالقوه می توانند متحد باشند. ما قبل انقلاب نه با اسراییل مشکلی داشتیم و نه با کلیمیها که هزاران سال کنار هم با ارامش زندگی کردیم. اتفاقا بعد انقلاب هم صدام قهرمان جهان عرب و فلسطینیها بود که با پشتوانه اعراب قریب نیم میلیون از بهترین جوانهای ما را کشت. مشکل ما با اسراییل به خاطر اید ئولوژی مذهبی حاکم است نه منافع ملی ایران.

    • ناشناس
      17

      بی سواد اسرائیل تشکیل شده برای تجزیه ایران

    • ناشناس
      1

      5:10 خیلی خیلی بی اطلاعید!!!! بد نیست چند صفحه ای تاریخ معاصر بخوانی. زمان تشکیل اسراییل عملا ایران توسط شوروی جان شما در استانه تجزیه بود و نیروهایشان از ایران خارج نمی شد و اگر مردان سیاسی کار کشته و حمایت امریکا نبود ا الان تبریز هم تحت سیطره علی اف بود. خوزستان را هم که برادران عراقی می خواستند جدا کنند با انهمه قتل و تجاوز که اسطوره حماس یعنی صدام در خرمشهر و .. انجام داد.

  • ممد
    5

    حماس هی میگه هنوز از مهمات و موشکمون استفاده نکردیم هنوز کلی نیرو داریم وارد نشدن😂😂 خوب استفاده کن جنگه دیگه مگه شوخیه تموم شد گرفت اسراییل همرو منتظر چی نشستی هی رجز میخونی 😂 سوریه رو زدن لبنانو زدن همرو زدن اینا از ترسشون صداشون در نمیاد 🤣

    نظرات شما -
    • خخخخخ
      39

      فعلا حماس به اربابای صهیونیزم تو اجازه داده جنازه کشته شدهاشون رو جمع کنن

    • ناشناس
      42

      حماس فعلا داره خویشتنداری میکنه چون نمیخواد به مردم عادی و غیرنظامی اسرائیل آسیبی برسونه
      ای کاش فقط کمی انسانیت در وجودت داشتی و این چیزها رو درک میکردی اما افسوس

    • 2

      پاره شد از بس خویشتنداری کرد

  • ناشناس
    41

    اولا غده سرطانی اسرایيل است ودومآ اگر خیلی دلت برا اسررايیلیا می سوزه چرنمیر کمکشون .مردباش برو

  • فرهادی
    2

    جانان من برخیز و بشنو بانگ وحوش

  • لابی
    5

    بنظرم باید تکلیف و نتیجه تو همین جنگ مشخص بشه کی برنده بشه مهم نیست فقط ملت ایران را از این نمایش ۴۵ساله نجات بدید راستی کسانی که شعار می دهند امروز روز عمل است حرکت کنید تا غزه راهی نیست

  • هادی
    35

    دگستانی که میگن فلسطین حمله کرده ازشون سوال دارم اگه کسی خونتون رو هفتاد سال اشغال کنه وبیاد تو سرزمین ها وخونه هاتون شما ساکت میشینین؟ اگه میگین ساکت میشینیم لطفا ادرس خونتونروبدین خیلی دنبال خونه هستم شماهم که میگین فلسطین نباید اعتراضی کنه پس شنا همحق اعتراضی ندارین (بعدش ایرانی ها هم تو گرجستان وترکیه خونه دارن ولی ترکیه وگرجستان زمینشو به فقط شهروند ایرانی فروخته نه کشور ایران) ینی ایران نباید بره اونچارو بگیره وبگه چون هموطنانم گرفتم پس سرزمین منه
    انشالله این غده ی کودککش اسراییل به زودی نابود میشه شک نکنین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      هادی قضیه 80 سال پیشه آن نسل استخوانهایش هم پوسیده. این زمانو دو برابر کنی ما هم می تونیم بریم دروه بیفتیم ادعای زمینهای جدا شده از ایرانو بکنیم و زن و بچه متصرفین را بکشیم.

    • 3

      هادی ! هیچ چیز جنایت و کشتار زن و کودک و پیر را توجیه نمی کنه!!! حتی اوجب واجبات!!!!

    • به ناشناس
      23

      دقیقا موافقم هیچ چیزی کودک کشی رژیم غاصب وکودک کش اسراییل رو توجیه نمیکنه انشالله شاهد برکنده شدن این رژیم از روی زمین هستیم (این رژیم جلوی فلسطین ضعف اطلاعاتیشو نشون داد وهنوز حزب الله هم وارد عمل نشده ایران پیشکش که هزاران جنازه از اسراییل روی زمین مونده)بعدش بله به هزاران سال پیش باشه نصف اسیا برای ایرانه وتمدن 2500 ساله هم داره)

    • 6

      هادی گمراه پس اونایی که اول انقلاب املاک هرچه بهایی و خواننده و نظامی و بازیگر و موسیقدان رو غصب کردیم تکلیفشون چیه چرا با اونا نمیجنگی

    • ناشناس
      5

      لطف کن منتشر کن
      آن املاک که سندهایش برای اموال عمومی بود به بیت المال برگشته و هرکدام هم که اشتباه بوده برگردانده می‌شود
      حالا بدو دوغت را بخور جناب غصب کننده دوست

  • ناشناس
    1

    یه عروس وداماد زندگی میکنن زندگیشونم خوب اگه یکی دخالت کنه زندگیشون خراب میشه غزه همین داشتن زندگیشونا میکردن کاش هیچ کشوری دخالت نمیکرد مسجدالقصی سنگ خشت اصل دل انسان ایمان به خدا

  • تملی معاک
    5

    تا چند روز دیگه نسخه حماس تروریست پیچیده میشه... دم اسراییل گرم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      الهی امین ما که حالمون از حماس و حزب شیطان و حشدالشعبی و......بهم میخوره از بس جق ما رو میخورن

    • ناشناس
      30

      پس مشخص هست مزدوری عملا درحالی آنها در دفاع از ایران کار می کنند

  • ناشناس
    2

    این جنگها با نقشه و هدایت کانونهای قدرت و ثروت و باسو استفاده از جهل و تعصب مذهبی و قومی مردم ساماندهی میشه و ثمره اش جز مرگ و بیچارگی مردم و قدرتمند تر شدن مافیا های قدرت جهانی چیز دیگری نیست. بی خبری سارمانهای اطلاعاتی از حمله حماسی که پایگاهش در قطر ی است که متحد استرتژیک امریکاست همانقدر باورکردنی است که دشمنی امریکا با طالبانی که پایگاهش در امارات بود!!!!ا

    نظرات شما -
    • 2

      و دخالت نداشتن ایران در شروع جنگ حماس هم همونقدر قابل باوره

    • ناشناس
      1

      12:33
      این را هم در راستی اون ببین. همیشه وقتی نظامی به دولتی شدیدا و بی محابا اظهار دشمنی می کنه در آن دشمنی تردید باید کرد.

    • 3

      البته همونجور که ۴۴ساله پرچم امریکا رو کف خیابونها نقاشی میکنن و شعار مرگ بر امریکا میدن امااااااا در نهان دنبال ....امریکان

  • ناشناس
    38

    ازچین وروسیہ بخوایم بدادمردم غزہ برسندآنھاابرقدرتندیادیپلماتیک ھم این دوکشورواردشوند جلوظلم گرفتہ شوندانشااللہ

    نظرات شما -
    • خ موسوی
      0

      چین و روسیه هم که خیرخواه مردم بیگناه فقط منتظرن تو درخواست کمک کنی بدو بدو بیان کمک

    • ناشناس
      5

      چین و روسیه نیز طرفداران اسرائیل هستند کجای کار هستی

    • ناشناس
      1

      از بلایی که اونا سر چچنیها و اویغورها اوردن باید به نتانیاهو پناه برد.

    • ناشناس
      0

      حتی همون نتانیاهو هم صد مرتبه شرف داره به روس و چین

  • ناشناس
    1

    نتانیاهو اتحاد مخالفانش را هم گرفت، راه پیمایی ها و اعترضات فلج کننده هم تمام شد، بهانه هم برای ضربه زدن بیشتر به فلسطینیها و کوچاندنشان به مصر و اشغال و کنترل همین مقدار زمینی که هم داشتند فراهم شد. حالا چند هزار نفر هم کشته دادند، مانند بعضیها حفظ دولت صهیونی از همه چی حتی جان مردم مهمتر است.

  • شهرام.ر
    1

    بیش از سه میلیون نفر در نوار غزه ، اکنون بدون اب دارو ، غذا، برق ، سقف و.. زیر بمباران .هستند و ده ها هزار نفر اواره شده اند و این مشکلات همچنان در حال افزایش است . دستاورد این عملیات قهرمانانه !!! چیست؟؟ کشته شدن ۱۰۰۰ نفر غیر نظامی اسراییلی و ۱۷۰ نفر نظامی؟؟؟ جنگ یعنی بدبختی برای مردم ساده و دیگر هیچ.

  • محمد
    42

    سلام انا لله انا الیه راجعون
    باز اسرائیل مرتکب جنایت جنگی شد خدایا به کودکان فلسطین رحم کن الان زمانی است که روحانیون و بسیجیان جان بر کف و سپاهیان سرافراز پا به میدان گذاشته و این غده را بردارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ممد چرا هل میدی خودت پاشو برو

  • ناشناس
    2

    ساکنان غزه باید برن مصر و غزه به یک بیابان بی آب و علف تبدیل بشه تا درس عبرتی بشه برای تروریست ها

    نظرات شما -
    • 1

      نه تبدیل می شه به مرکز مدرن توریستی لب دریا. یهودیا جایی را که تصرف کنن برهوت نمی ذارن از اب کره می گیرن.

    • به ناشناس
      31

      فعلا اونایی که دارن فرار میکنن رفقای اسرائیلی تو هستن.افزایش ۶۰درصدی پروازهای خروجی اراضی اشغالی گواه این مساله است.اول فکر کن بعد حرف بزن

  • ناشناس
    40

    اصبروا و صابروا...
    ---
    امید و صبر داشته باشیم وعده تخلف ناپذیر راستین قرآنی خداوند قهار به انتقام از سران صهیونیستی ددمنش سرکش و پیروان و اربابان و نوکران از خدا بی خبزشان بی تردید ناگهان خواهد رسید و همه آنان را خواه با دستان مجاهدان راه حق و یا بگونه معجزه آسا غافلگیر و نابود خواهد کرد و به جایگاه آتشین ابدی فرعونها و نمرودها و شدادها و قارونهای طاغوت صفت خواهد فرستاد .

    نظرات شما -
    • لعنت به ذات خرابتون
      1

      چه زود از عملیات قهرمانانه و صرف شیرینی و شربت رسیدید به اصبروا و صابروا !!

    • 1

      صبر نکن دادا برو غزه شربت شهادت بنوش

  • ناشناس
    2

    کشاورزان عزیز ایران از الان ابراز تمایل کرده اند که بعد از شخم زدن کامل فلسطین توسط اسراییل، بیان و در زمین های غزه به کاشت سیب زمینی مشغول بشن و باعث رشد کشاورزی کشور صلح طلب اسراییل شوند.

  • نا شناس
    4

    به امید نابودی فلسطین

    نظرات شما -
    • 2

      امین

    • 4

      کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ....خطاب به اونایی که برا حماس سینه میزنن اگر وظیفه شرعی خودت میدونی از مظلوم دفاع کنی اول از مظلومین کشور خودت دفاع کن از مردم بیگناه و تنگدست .حق ما رو از دزدا و اختلاسگران و فسادهای سازمانی تو همه حیطه اا بگیرید.

  • ناشناس
    3

    نظری دارم نمیدونم بایدن قبول کندیانکندیک زن بسیارخوشگل وجوان بصورت حلال وشرعی بہ بایدن بدھندبہ شرطی کہ جلوظلم اسرائیل رابگیردانشااللہ

  • irani
    33

    خخخ چنتا اسرائیلی و بهایی و منافق اومدن زیر این خبر کامنت می‌ذارن.آخه آلبانی نشین محترم ،مجبوری بیای کامنت بذارید و اراجیف بنویسی.از کامنتای شما ما که از خنده روحمون شاد میشه.به جای این کارا برو دعا کن اربابای پست فطرتت از جمله اسرائیل نابود نشن.ولی نابودم شدن نگران نباش اون دنیا باهاشون محشور میشی ،با تمام اون جنایتکارایی که بهشون عشق میورزی محشور میشی اصلا نگران نباش .خخخ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تو اسمتو بذار عرب من یکی از اوناییم که حرفام به مذاق تو مزدور جیره بگیر خوش نمیاد و خوشبختانه یا بدبختانه تو ایرانم و همسایه تو عرب

    • 1

      اتفاقا البانی نشینها در این مورد هم مرام شما ساندیسی ها هستند

  • دختر ایرونی
    32

    اونایی که از اسرائیل طرفداری میکنن که احتمالا نمی‌فهمند ،چون اگر یه کم از درک و شعور بهره برده بودن تا الان مسائل بیشتری رو درک میکردن ولی ....
    شما تصور کنید دارید توی خونه خودتون با خانواده خودتون زندگی میکنید ،یه سری آدم پست و بی اخلاق از بیرون میان توی خونه شما و می‌خوان بیرونتون کنن،اعضای خونوادتو می‌کشن و کتک میزنن تا برید بیرون ،میگن اینجا ما میخوایم ساکن شیم چون ژن برتر هستیم و شما ارزش این خونه رو ندارید،بعد شما رو با کتک میندازن زیر زمین خونه و زندانی میکنن.از یه جایی شما میخواین حقتونو پس بگیرید پس میان باهاشون می‌جنگید تا خونه و خانواده تون رو پس بگیرید.بگید ببینم اگه شرف دارید بگید حق با کیه تو این جنگ؟؟؟یه کم کمتر شبکه های خود اسرائیلی هارو ببینید تا کر و کور نشید نسبت به حقیقت.تمام بدبختی شما از اینه که شبکه های طرفدار ظلم رو دنبال میکنید ،برید ببینید حقیقت چیه.برید چنتا کلیپ از مصاحبه اسرائیلی ها ببینید تا بفهمید چه حیوانات پستی هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      اگه یکی بیاد خونه ت رو بخره چی؟
      خونه ت رو بخره اما تو بعدا بفهمی ضرر کردی، اون جایی که قبلا بودی بهتر بوده، میری از خونه ت بیرونش می کنی؟

    • به ناشناس
      14

      اگر یکی بیاد خونه ی منو بخره خب خریده مثل عربا یا افغانی ها که تو ایران خونه خریدن اما ایا ایران این خونه ها رو به کشور عربستان یا کشور افغانستان فروخته؟یا فقط به شخص فروخته؟(همین سوالو خوب درک کنی متوجه قضیه میشی)بعدشم فلسطینی ها چیزی حدود 1 درصد از خونه رو فقط به مردم یهودی فروختن نه کشور اسراییل الان اسراییل بالای 70 درصد فلسطینو گرته وغزه رو هم میخواد بگیره

    • 0

      سیمای میلی را تماشا کنید،که تو این ۴۴ سال،حرف یک نفر مخالف حکومت را پخش نکرده،و همش تو این سالها فقط و فقط حرف رانت خواران و پاچه خواران دور و برش را پخش کرده است،آن ۹۵ درصد جز ملت ایران نیستند.

  • من
    26

    فلسطین اینقدر شرف داره که قبل بمباران یکی از شهرا به مردم گفت اونجا رو تخلیه کنن ولی اسرائیل بی شرف دقیقا توی تموم این سال ها مردم رو نابود کرده.و اما شمایی که از اسرائیل دفاع کردی ،اینقدر ساده لوحی که فقط شبکه ها و رسانه هایی که زیر نظر خود اسرائیل هستن رو دنبال میکنی ،برای همین گوشتون از دروغ پره و حقیقت رو نمیبینید.نیروهای حماس به زنا و بچه ها کاری ندارند ولی اسرائیل پست بیشتر از یه قرن هست که با افتخار زن و بچه میکشه و به جنون رسیده

  • ناشناس
    2

    من موقع انقلاب ۳ساله بودم و طبیعتا تربیت فکری و اونچیزی که اموزش دیدم حاصل اموزش وپرورش حکومت جمهوری اسلامی هست. پس طبیعیه که با مرگ بر این و مرگ بر اون حرف بزنم
    مرگ بر جنگ مرگ بر دخالت و جنگ افروزی مرگ بر خودخواهی و تعصبات بی ارزش مرگ بر نیرنگ و فریب و حیله گری مرگ بر تفکرات خودبرتر بینی مرگ بر کسانی که فکر میکنن کل نظام هستی فقط؟وفقط برای اونها افریده شده و اونچیزی یا اون کسانی رو که خوش ندارن باید از بین بره...من مادر نمیخوام و نمیذارم بچه هام مثل گوسفند باشن و هرچه تو اخبار بشنون یا بخوانن رو یکطرفه قضاوت کنن و باور کنن. لعنت به حسن نصر..که از وقتی یادمه برای ما مردم ایران خیری نداشته. روزی پولهایی که از حق مردم ایران خورده رو پیش خدا باید پس بده .مطمئنا هیج ایرانی راضی به این بذل و بخششها نیست.

  • ناشناس
    0

    دیدن منطقه آرام است و کشور ها در صدد مراوده با اسراییل را دارند برنامه ریزی کزدن که یک جنگ در منطقه راه بیندازند تا باز جلوی صلح با اسراییل را بگیرند بد بخت جان انسانهای بی گناه

  • ناشناس
    0

    در خوشبینانه ترین حالت سران و حامیان حماس بد جور در دام صهیونیستها افتادندو مجوز رنج و بدبختی بیشتر فلسطینیها را به اسراییل دادند. البته اکر تعمدی نبوده باشد که کشتار مردم چند ملیتی و در باغ سبز نیروهای اطلاعاتی برای این کشتارو گرفتن آن فیلمها از کشتارشان این را شدیدا با تردید مواجه می کند.

  • ناشناس
    0

    چراحماس حمله کردمیدانست اسراایل خیلی قویه حماس میخاهدخاورمیانه رانابودکند رهبران حماس کجاپنهان شدن که حرفی نمیزنند ملت بیچاره فلستین راکردن زیراوار ،،،لعنت به هرعده ایی که نمیخان ملتها راحت زندگی کنند

  • آدم معمولی
    22

    اگه هنوز فرق اشغال و دفاع رو نمیدونید حرف نزنید .
    پسته بی مغز چون وا شود رسوا شود .

  • 0

    از نقش پوتین که رفیق شفیق دو طرف دعواست نباید غافل شد. حالا این چند روز کی یگه به اوکراین فکر می کنه؟!!!!

  • ناشناس
    1

    ااین ست عاقبت کارهای بیخود!!! داره غزه را با خاک یکسان میکنه و زن وبچه و غیر نظامیان را میکشن!! لعنت بر ساست که انسانها را میکشند برای اهاف سیاسی

  • ناشناس
    0

    جناب روحی خسته نشی پهلوان؟!!

  • ناشناس
    3

    از سلاخی و سرهای بریده نوزادان اسرائیلی (40 نوزاد) توسط حماس نیز خبر بنویسید.

    نظرات شما -
    • خبر
      13

      خبر دروغ اگه میخوای توی اینترنشنال دنبالش بگردم.اینجا چیزی پیدا نمیکنی

  • ایرانی
    15

    با اسرائیلیه مصاحبه میکردن دیوانه وار می‌خندید و با افتخار تعریف میکرد که از جوانی تا الان چند نفر آدم غیر نظامی فلسطینی کشته!می‌گفت شمارشش از دستم در رفته ولی هرکی دم دستم میومد رو میکشتم ،نمیدونم چنتا کشتم ولی حدود ۲۵۰تا تیر داشتم که تموم شد و می‌خندید!!!!!!حالا بشینید از مظلوم نمایی هاشون بشنوید به جای اینکه واقعیت رو ببینید.از همین جنگشونم مشخصه که خونخوار و وحشی اند و به غزه رحم نمیکنن ولی فلسطینیا یه زن رو که دوتا بچه داشت رها کردن و گفتن نگران نباش ما مسلمانیم و به شما آسیب نمیزنیم.اگه انسانی و دنبال حقیقتی برو مصاحبه اون خانم رو ببین که با شبکه های عبری مصاحبه کرده و از جوانمردی فلسطینیا گفته،ولی اگه نادانی برو اینترنشنال و بی بی سی جیره خور اسرائیل رو ببین که دقیقا از اسرائیل پول میگیرن که زر بزنن و ملت ما رو به جون هم بندازن تا نابود کنن.اسراییل کشور ایران رو دشمن درجه ی یک خودش می‌دونه چون در پیش گویی ها گفته شده به دست ایران نابود میشه ،تمام عمرشو گذاشته برای نابودی من و تو ایرانی

  • من
    16

    مردم فلسطین ۷۵ساله دارن به وحشی ترین نحو ممکن توسط اسرائیل کثیف کشته میشن و روی خوش ندیدن .پس اونا یه عمره تو خاک و خون غلت میخورن ولی بیشرفای طرفدار اسرائیل نخواستن ببینن و در خون اونا شریک اند.حالا این مردم گفتن به جای اینکه هر روز کشته بشیم میخوایم یه بار کشته بشیم ولی به پیروزی برسیم .جالبه که آدمای پست که یه عمره به فک مظلومیت فلسطین نبودن حالا نگران اسراییلی های خونخوار و کثافت شدن که دستاشون به خون هزاران نفر آلوده س.

  • ناشناس
    1

    فعلا که فلسطین با خاک یکسان شد

    نظرات شما -
    • شجاع
      16

      همه یه روز با خاک قبر یکسان میشیم .اون روز برای همه میرسه ،کاش تا وقتی زنده ایم انسانیت داشته باشیم و طرفدار حق باشیم نه ناحق.مرد باش و از حق دفاع کن نه از ظالم کثافتی مثل اسراییل که تمام بدبختی‌های دنیا به خصوص ایران زیر سر این غده ی سرطانیه.هر چی تحریم و گرونی تو کشوره منبعش اسراییله،هرچی خون ایرانی ریخته شده از این وری و اون وری زیر سر اسرائیله ،هر چی ایرانی ترور شده زیر سر اسراییله.حالا افرادی مثل تو هی سنگ این کثافت رو به سینه بزنید و از بدبختی‌های کشور ناله کنید.برو تاریخ بخون تحقیق کن ببین دشمن اول و آخر ایران اسراییله ،اسرائیلی که جز ژن برتر خودش هیچ کس رو آدم حساب نمیکنه ،برو جشن پرچم مردمش رو ببین و شعاراشون رو بشنو.برای اسرائیل فرق نمیکنه توی ایرانی کدوم طرفی هستی ،اون همیشه تشنه به خون توی ایرانی بوده و هست ،اگه با سوریه جنگ کرد میخواست به ایران و ایرانی برسه ،تمام هدفش نابودی ایرانه ،از این همه هزینه ای که در شبکه های فارسی زبان می‌کنه مشخصه ولی شما ها نمی‌خواین بفهمید

    • 1

      شجاع به قول علی (ع) به عمل نگاه کن نه به عامل. کاری که حماس در قتل عام جوانان چند ملیتی در یک کنسرت انجام داد و قتل عام مزرعه داران و خانواده هایشان و حتی کارگرهای تایلندی بدبختشان یک جنایت بود. آن را هم محکوم کن اگر وجدان داری همانطور که جنایات اسراییل را محکوم می کنی.

    • ناشناس
      11

      اون تایلندی ومزرعه دار غلط کرده تو زمین های غصبی کشاورزی میکنه ،این زمین ها غصبی هست وباید از سرزمین فلسطین برن بیرون واگه نرن هرجوری شده بیرونشون میکنیم ،توزمینهای غصبی کنسرت اجرا میکنن؟

  • 1

    البته همونجور که ۴۴ساله پرچم امریکا رو کف خیابونها نقاشی میکنن و شعار مرگ بر امریکا میدن امااااااا در نهان دنبال ....امریکان

  • مهدی
    23

    اسرائیل نابود خواهد شد

  • ناشناس
    30

    وعده خدا حق است اسرائیل نابود خ اهد شد. کسانی که طرفدار اسرائیل جنایتکار هستند امیدواریم با این جانیان محشور شوند . ما آماده نبرد با اسرائیل هستیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برو بابا فلسطین نابود کردین برین حداقل شما به آرزوتون برسید و شهید بشید

  • حسن
    0

    ای دانشمندان ای دانشجویان ای دانش اموزان ای خانواده‌ای ایرانی امروز خون گریه بایدکرد ای جهان به دادنردم ایران وصله منطقه برسید دست دیکتاتوران را کوتاه کنید

  • حسن
    1

    چرابخاطر نسل کشی درسوریه واوکراین بدست روس‌ها خودتون جرنمیدهید جنایت‌های کمونیستها دهها کشورگرفتن آخرش چی شد تازه اخوندها دارند ادای آن زمان روسهارو درمیاورند

  • حسن
    1

    وقتی صداوسیما شمارش کشته هارو با ذوق ‌شوق میگه یادبستکبال می آفتم چندتا امتیاز اون تیم بدیت میاره بعدتیم مقابل وگزارشگربا آب وتاب گزارش میکنه

    نظرات شما -
    • مفسر
      16

      اینترنشنال جونت هم تعداد شهیدان فلسطینی رو با آب و تاب میگه ولی مشکل تو اینه که خودت انتخاب میکنی چه طوری تفسیر کنی،بر اساس واقعیت جلو نمیری

  • ناشناس
    0

    به نظر من صدا و سیما باید فقط ساختمان هایی را که در غزه مورد اصابت قرار گرفته را نشون بده و بقیه ساختمان ها ر سانسور کنه ، این همه به ما گفتند غزه ویرانه است و مردم غزه دارند تو فقر و فلاکت زندگی میکنند ، الان که من ساختمان های غزه را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی می بینم ، دارم فکر میکنم که اکثر ساختمان ها و برج های داخل غزه چه نماهای لوکسی دارند و با ساختمان های شهرهای بزرگ اروپائی و تهران خودمون باید مقایسه شوند !
    به نظر من غزه واقعی جنوب شهرهای خودمون ، سیستان و بلوچستان و.... است .

    نظرات شما -
    • هعی
      19

      ببین بهت قول میدم با این طرز تفکرت تا حالا صدا و سیما رو ندیدی!!تو مغزت شستشوی داده شده با شبکه های دشمن ایران و ایرانی.

    • 1

      هعی تو هم تمام دین ایمان و معلوماتت از تراوشات صدا و سیماست، دیگه امیدی به این مغز نیست

  • حسن
    0

    این معما حل کنید کوروش کبیر زمینی به یهودیان برای زندگی می‌دهد خیابانی به نام کوروش دراسراییل آموزش انقلابیون درمصرسوریه فلسطین دشمنی صدام با ایران وساهنشاه ورودی غزه با مجسمه صدام خودنمایی میکند

  • ناشناس
    6

    خدا به داد بچه ها برسه

  • حسن
    2

    جنگ قبلی غزه غزه خرابه بود تواین چندسال اسراییل همه جوره رسیده بهشون مسلمانان قدرناشناس هستند

    نظرات شما -
    • م
      15

      آهان که اینطور.خوب خبر داری از شهرسازی غزه.اینقدر که تو از وضعیت غزه ما رو آگاه می‌کنی خود مردم غزه آگاه نیستن

  • مهدی مهدی
    19

    کافیه سرزمینهاتون رو پس بگیرید. اونجا پر از خانه های آماده و شیک هست. به امید پیروزی حق بر باطل

  • ناشناس
    1

    به ساختمان های غزه که صدا و سیما نشون میده توجه کردید که چه نماهای شیک و لوکسی دارند ، این همه گفتند ساکنین غزه بدبخت و بیچاره و مستضعف هستند ، این مستضعفین در یه همچین ساختمان های لوکسی که نمونه اش تو شمال شهر تهران میتوانید پیدا کنید ،

    نظرات شما -
    • خ
      14

      کار و زندگی نداری اینقدر پیام می‌ذاری حسن آقا ،همش هم تکراری

    • به حسن
      1

      اره دقت کردیم چند طبقه وبیشترشم عادی هست فیلماشم تو اینترنت هست دوستان میتونن ببینن بعدش مگه کل ملت فلسطین بی پولن؟پولدار تو هر منطقه ای هست ،اما اونی که شما میگی نمونش تو تهرانم نیس بیا صد برابرش زیباترش تو همین جنوب تهران نشون بدم شمال تهران بماند که مردم قصر درست کردن(که خیلیاشون میگن پولتون رو بدین فقرا وخودشون در کاخ های چند ده میلیاردی زندگی میکنن)

  • خانوم
    20

    اون کلیپ قدیمی رو دیدین که مردم اسراییل از زن و مرد نشستن روی کوه و دارن بمباران غزه رو با خوشحالی تماشا میکنن.با هر بمبی که میخوره توی غزه دست میزنن و خوشحال میشن.دیگه ببین اینا کی هستن

    نظرات شما -
    • 1

      کلیپ جدید سلاخی کودکان یهودی توسط حماس رو هم ببین

  • آگاه
    28

    نوع دشمنی اسرائیل با ملت ایران کاملا ریشه ای، تاریخی و ایدئولوژیک است، لذا این اختلافات قابل حل شدن نیستند و آنها از دشمنی خود دست برنمی دارند.
    هر سال در اسرائیل جشن ایرانی کشی گرفته میشه در حالی که برای بعضی از مردم ما جا نیفتاده
    و اگر تحقیق کنید متوجه میشید که داعش رو اسراییل تشکیل داد تا شیعه رو بدنام کنه

    نظرات شما -
    • 0

      داعش مگه ادعای شیعه گری داشته؟؟؟داعش،طالبان، حماس،القاعده،همه روی یک سکه هستند،همه ماموریت دارند که نگذارند در خاورمیانه صلح بر قرار بشه.چون اگه صلح بشه نون بقیه آجر میشه

  • آگاه
    18

    حالا متوجه میشید که دلیل اینکه بیشتر از هر کسی ایرانی ها از نابودی رژیم نحس اسراییل خوشحال میشن چیه و هی قضیه رو به قومیت و عرب و عجم نمیکشونید

  • عادل
    1

    راستی هنوز هم راه قدس از کربلا میگذاره پس زودتر بجنبید تا قدس راهی نمانده برسید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      هزرادویست صهیون راهی دوزخ شدن (نگران نباش بزودی نوبت همه صهیون ها میشه)انشالله طرفدارانش هم با نتانیاهو امثال نتانیاهو محشور شن

  • مهدی
    14

    هشدار اشتباه!!!!
    اسرائیل مثل سگ از حزب الله می ترسه
    هیچ پهپادی نیومده اونوقت آژیر هشدار دادند!

    نظرات شما -
    • فندک
      1

      من نمیدونم ساندیس خورها چه نفعی تو کشتار انسانها می برند

  • خرما فروش
    1

    درود ،الان با این حجم گسترده تلفات و خسارات غزه و محکومیت جهانی حماس و نمایش چهره ای ناپسند و داعش گونه از مبارزان فلسطینی، چه دستاوردی برای حماس داشته،غزه ای که حتی آب و برق و سوخت و دارو هم زیر نظر اسراییل بهش می رسید و قطع شد چه منافعی برده بگید تا ما هم بدونیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      منظورت همون اخباری هست که رسانه اسراییلی پخش میکنه وارتش اسراییل تکذیب میکنن؟بپا که از کجا معزت تغذیه میشه

    • ناشناس
      12

      همه این حرفهایی که شما گفتی صحیحه
      ولی عوضش غزه عزت به دست آورد و مقامش نزد خدا افزایش پیدا کرد. چه سعادتی از این بالاتر؟

    • 0

      مگه تو از پیش خدا آمده ای؟؟ایا کشتن زن،کودک و پیران،عزت و افتخار دارد؟؟؟که مقام حماس رفته بالا؟؟؟شاید پیش اربابش که نون و آب ش میده عزیز شده،ولی پیش خدا و ملت ها،هرگز؟؟؟؟چون هیچ دین و وجدان پاک بشری از کشتن غیر نظامیان،خوشحال نمیشه و شیرینی پخش نمی کنه و رقص و پایکوبی نمی کند،اعراب زمان اشغال ایران و تجاوز به نوامیس ایرانیان،هم همین کارا را کردند.و...

  • هادی
    8

    گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس یک زن شهرک‌نشین اسرائیلی و دو فرزندش را آزاد کردند.

    بالاخره یه فرقی باید با رژیم غاصب کودک کش باشه (وای به حال طرفداران ظالم)

  • فرزاد
    1

    اسراییلی ها مگه آدم نیستن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها