هشدار جدی معاون رئیس شورای امنیت روسیه به اروپایی‌ها/ خواهان جنگ با مسکو هستید؟

معاون رئیس شورای امنیت روسیه نسبت به انجام حملات علیه کشور‌های اروپایی در صورتی که نیرو‌های ناتو در جنگ با روسیه در کنار اوکراین باشند، هشدار داد.

هشدار جدی  معاون رئیس شورای امنیت روسیه به اروپایی‌ها/ خواهان جنگ با مسکو هستید؟

به گزارش خبرگزاری آناتولی، دیمیتری مدودف روز شنبه در واکنش به اظهارات آندرس فوگ راسموسن، دبیرکل سابق ناتو که گفته بود برخی از کشور‌های عضو این ائتلاف ممکن است به صورت انفرادی نیرو به اوکراین بفرستند، این سوال را مطرح کرد که آیا نظر ساکنان این کشور‌ها در چنین مواردی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: «خب، آیا از مردم این کشور‌ها پرسیدید که کدام یک از آن‌ها خواهان جنگ با روسیه هستند؟ آیا آن‌ها واقعاً خواهان حملات مافوق صوت به اروپا هستند؟»

مدودف که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رئیس‌جمهوری روسیه بود، این سوال را مطرح کرد که آمریکا چه فکری می‌کند، زیرا "آن‌ها را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. "

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • اهورا
    0

    آخرین کسی که دنیا رو تهدید می‌کرد رو از پناهگاهش مرده بیرون کشیدن بشین سر جات بابا شما همون حریف اوکراین بشید باقیش پیشکش

  • ناشناس
    0

    اروپا و امریکا هم راحت مینشینن نگاه موشکای فراصوت شما میکنن.یه غلطی کرده روسیه توش مونده

  • ناشناس
    0

    اهورا وناشناس چرا شما به غربیهانمی گوییدکه ،اکراین داشت مذاکره میکرد با روسها تاجنگ تموم بشه ولی متاسفانه شما آمریکا و غرب به اکراین از یک طرف فشار آوردند که جنگ را ادامه بدهد واز طرف دیگر هر چه سلاح است وارد اکراین کرد ومردم اکراین دارند ازجانب آنها جنگ میکنند وکشته میدهند آمریکا فقط بلد است جنایت کند

    نظرات شما -
    • اهورا
      0

      تحلیل صدا سیمایی کردیا

  • ناشناس
    0

    چقدر اینا هار شدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها