وزیر جنگ پیشین و رئیس حزب افراطی «اسرائیل خانه ما»

نتانیاهو از ایران برای اسرائیل خطرناک‌تر است

وزیر جنگ پیشین و رئیس حزب افراطی «اسرائیل خانه ما» تأکید کرد که خطرناک‌ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی ایران نیست بلکه «بنیامین نتانیاهو» است.

نتانیاهو از ایران برای اسرائیل خطرناک‌تر است

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب افراطی «اسرائیل خانه ما» و وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «کان 11» تصریح کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستسی از ایران خطرناک تر است.

وی در این خصوص گفت: «من به تظاهرات می‌آیم و اعضای کنست ما نیز به تظاهرات در سراسر کشور می‌آید. هفته آینده تظاهرات‌های بیشتری در راه خواهد بود. اما موضوع این نیست. یائیر لوین آتش‌افروز و دیگر و نه نتانیاهو این طرح دیوانه‌وار را رهبری می‌کنند».

لیبرمن با اشاره به این موارد ادامه داد: «اوضاع بسیار وخیم است. من چیزهایی را بارها خواندم که افرادی که با نتانیاهو کار می‌کنند، می‌گویند. تمام چیزهایی که مقام‌های ارشد از مقام‌های امنیتی گرفته تا مقام‌های مالی را بررسی کردم. وقتی چیزهایی که آن‌ها می‌گویند را می‌خوانید، تنها نتیجه این است که بزرگترین خطر برای اسرائیل نه ایران است، نه حزب الله، نه حماس بلکه بنیامین نتانیاهو است».

بیش از 9 هفته است که شهرک‌نشین‌های صهیونیست علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو در سراسر اراضی اشغالی تظاهرات‌ گسترده برپا می‌کنند. با این حال، نتانیاهو در اولین مصاحبه خود با یک روزنامه خارجی از زمان آغاز تظاهرات گسترده علیه اصلاحات قضایی او در پاسخ به سؤالی درباره وسعت اعتراضات در سرزمین اشغالی گفت: «من می‌گویم اعتراضات نشان می‌دهد که دموکراسی ما چقدر مستحکم است». 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها