مسکو حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

وزارت خارجه روسیه، حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در استان طرطوس سوریه در دوم ژوئیه را محکوم وآن را حمله‌ای «غیرقابل قبول» توصیف کرد.

مسکو حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که حملات ادامه‌دار اسرائیل به اراضی سوریه، غیرقابل قبول است.

وی در ادامه افزود: ما به شدت چنین اقدامات غیرمسئولانه که حاکمیت و قوانین بین‌المللی را نقض کند، محکوم می‌کنیم و خواستار توقف بی‌قید و شرط آن هستیم.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) صبح روز (شنبه) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی را به اطراف شهر "حمیدیه" در جنوب طرطوس انجام داده است.

سانا به نقل از یک منبع نظامی در این باره گزارش داد: حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح روز (به وقت محلی) دشمن اسرائیلی با چند موشک از فراز دریای مدیترانه در غرب طرابلس به خاک سوریه حمله کرده و مجاورت شهرک حمیدیه در جنوب طرطوس را هدف قرار داد.

این منبع همچنین از زخمی شدن دو غیرنظامی سوری خبر داد و اعلام کرد که یکی از زخمی شدگان زن است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    تنها مشکل حکومت که همراه نشدن روسیه با موضوع اسرائیل بود هم حل شده گویا ، مشکلات مردم داخل کشور هم ان شالله وقتی حل میشه که بلوک شرق بر بلوک غرب برتری پیدا کنه ، زیاد نیست ، سختیش صد سال اوله

  • ناشناس
    0

    محکوم کردن کافی نیست! حداقل سامانه های دفاعی اس ۳۰۰ را فعال کنید تا قدرت دفاعی آنان در برابر حملات هوایی و موشکی رژیم اشغالگر و جعلی اسراییل بالا برود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها