جنجال بانوی اول فیلیپین در مراسم تحلیف/ عکس

زبان‌درازی همسر رئیس جمهور جدید فیلیپین در مراسم تحلیف خبرساز شده است.

جنجال بانوی اول فیلیپین در مراسم تحلیف/ عکس

مراسم ادای سوگند فردیناند مارکوس جونیور، رئیس جمهور جدید فیلیپین، در حالی در مانیل پایتخت فیلیپین برگزار شد که زبان‌درازی همسر او در مراسم حاشیه‌ساز شده است.

 لیزا آرانتا مارکوس، بانوی اول با کاری که در مقابل دیدگان هزاران نفر از شرکت کنندگان در مراسم تحلیف کرد سر و صدای زیادی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد.

لیزا پس از سوگند خوردن همسرش به عنوان هفدهمین رئیس جمهور فیلیپین در حال پاک کردن اشک هایش دیده شد.

(عکس)

بانوی اول فیلپین پس از ادای سوگند با چشمان اشکبار به رئیس جمهور جدید تبریک گفت و او نیز یک دستمال به لیزا داد تا بتواند اشک هایش را پاک کند.

لحظاتی بعد لیزا که ظاهراً در آن لحظه توسط جمعیت اذیت شده بود، زبانش را بیرون آورد، به کناری حرکت کرد و در حالی که اشک‌های بیشتری را پاک می‌کرد، پشت خود را به جمعیت برگردان، اقدامی که از چشم عکاسان خبری دور نماند.

یک کاربر مشهور شبکه‌های اجتماعی در فیلیپین به نام RJ Nieto گفته که لیزا فقط بازیگوش است. او گفته لحظه زبان‌درازی لیزا فقط بازیگوش بودن او بود، پس از اینکه برخی از دوستان پس از دیدن اشک‌های شادی او در مراسم تحلیف، او را مسخره کردند.

(عکس)

اعتقاد بر این بود که بانوی اول نیروی اصلی پشت سر پیروزی مارکوس بوده است. او همچنین به عنوان یک قدرت اصلی در دولت دیده می‌شود.

رئیس جمهور جدید فیلیپین فرزند فردیناند مارکوس، دیکتاتور پیشین فیلیپین است که از سال ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۶ بر این کشور حکومت کرد.

(عکس)

(عکس)

 

(عکس)

(عکس)

(عکس)

 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها