حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی، به بهانه شلیک دو راکت به سوی شهرک صهیونیست‌نشین، مناطق مرکزی غزه را هدف قرار داد.

حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

به اعلام منابع رسانه‌ای در پی شلیک چندین راکت به سوی شهرک‌ صهیونیست‌‌نشین «عسقلان»، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی نیز مناطق مرکزی غزه را هدف قرار دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» با انتشار ویدئو‌هایی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه نوشت که بامداد امروز (شنبه، ۱۸ ژوئن)، در پی ادعای تل‌آویو مبنی بر شلیک دو راکت از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، صدای آژیر خطر در شهرک‌های مجاور نوار غزه مانند عسقلان شنیده شد.

 ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که شلیک دو فروند راکت از غزه به سمت عسقلان را رصد کرده است.

«سرایا القدس» ضمن پذیرفتن مسئولیت حمله راکتی، اعلام کرد این اقدام در پاسخ به شهادت ۳ فلسطینی در جِنین صورت گرفته است. منابع رسانه‌ای نزدیک به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نیز نوشتند که حمله راکتی صورت گرفته علیه عسقلان، دقیقا در همان زمان شهادت سه فلسطینی عضو «کتیبه جنین» در شب گذشته صورت گرفته است.

به نوشته مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که این حمله در پاسخ به شلیک یک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی انجام گرفته است. جنگنده‌های اسرائیلی تا این لحظه بیش از هفت موشک به سمت پایگاه مقاومت در مرکز غزه شلیک کردند.

پهبادهای اسرائیلی هم یک برج دیده‌بانی مقاومت و زمینی کشاورزی را در منطقه ملکه در شرق محله زیتون در شرق غزه هدف قرار دادند. منابع فلسطینی اعلام کردند که این حملات تا این لحظه تلفات جانی در پی نداشته است.

در همین حال، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به سمت گروهی از فلسطینیان که در حال نزدیک شدن به موانع مرزی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بودند، تیراندازی کرده است.

منابع فلسطینی همچنین از تیراندازی قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت ماهیگیران فلسطینی در شمال غرب غزه خبر دادند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها