واکنش نماینده روسیه به اظهارات مقام اتحادیه اروپا درباره نقش مسکو در مذاکرات وین

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در مذاکرات برجام، به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره "مانع‌تراشی روسیه در مذاکرات" واکنش نشان داد.

واکنش نماینده روسیه به اظهارات مقام اتحادیه اروپا درباره نقش مسکو در مذاکرات وین

میخائیل اولیانوف‌ در واکنش به اظهارات جوزپ‌بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام درباره روند مذاکرات، در صفحه توییترش وین نوشت:

اظهارات بورل ناشایست بود اما هیچ توجیهی وجود ندارد. آقای بورل حتی یک روز را هم در مذاکرات وین درباره برجام حضور نداشته و مجبور نیست وضعیت واقعی را درک کند. جای توجیه ندارد.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مش جمعه
    1

    تف به ذات کثیف دولتمردان روسیه.پوتین عوض قرآن اهدایی،کارشکنی نکند و موشک اس ۳۰۰ را طبق قرار داد تحویل میداد

  • ناشناس
    1

    دردت گرفته مردک کثیف؟

  • مهدی
    1

    نوکران ارباب پوتین زیادن

  • ماس موسیر
    4

    35 سال فریب روسیه ریغو تف تف تف به ذات نجست پوتین دیکتاتور لعنتی غاصب خونخوار روسیاه کودک کش اشغالگر

  • ع
    1

    وقتی کشور وملتی بزرگ توسط مسئولین دراختیاربیگانگان وخائن قرارگرفته شود، تصمیم گیری هم درکشوربه ظاهردوست وخیانتکارصورت میگیرد.بجای اینکه مسئولین مااعتراض نمایندنماینده کشورخائن اعتراض دارد.البته ارباب است ومارعیت؟!!!

  • ناشناس
    1

    رباب پوتین برای جلوگیری از صادرات نفت و گاز اقلیم کردستان عراق به اروپا و امریکا دستور حمله موشکی به اربیل را صادر میکنه و بعد در وین درخواست میکنه که حتی در صورت توافق و حصول نتیجه و امضای برجام تحریم فروش نفت ایران به هیچ عنوان برداشته نشه اونوقت یکسری ها سنگ روس کمونیست را به سینه میزنن

  • @
    0

    کثافت کمونیست به خاطر فروش نفت ایران نمیذاره قرارداد امضا بشه نو کر داخلیشون هم میره دست بوسی

  • ناشناس
    0

    سرگئی ربابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه: حصول توافق در مذاکرات وین برای احیای توافق برجام ممکن است هفته ها طول بکشد! تا کی؟ تا نتیجه مذاکرات روسیه و اکراین؟ براستی دستاورد تحول بزرگ جنگ روسیه با اکراین برای مردم و کشور ایران چه بود و چگونه از این فرصت یا تهدید برای صیانت از منافع و امنیت ملی مبتنی بر اصل منافع مشترک و جمعی استفاده گردید؟ حکومت از آن کسانی خطاست که از دست شان دست ها بر خداست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها