نماینده روسیه در مذاکرات وین:

توافق در وین، ضعیف‌تر از برجام ۲۰۱۵ نخواهد بود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی توییتری برخی گمانه‌زنی‌ها را مبنی بر این که توافق حاصل از مذاکرات وین ضعیف‌تر از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود را رد کرد.

توافق در وین، ضعیف‌تر از برجام ۲۰۱۵ نخواهد بود

میخائیل اولیانوف در صفحه توییترش نوشت: برخی تحلیل‌گران در انتظار برای احیای توافق هسته‌ای، ادعا می‌کنند توافق «ضعیف‌تر» خواهد بود. این صحت ندارد. ما شاهد برجام[توافق هسته‌ای] به شکل اصلی آن خواهیم بود که طبیعتا ضعیف‌تر از سال ۲۰۱۵[زمانی که توافق انجام شد] نخواهد بود.

اظهارات اولیانوف در این باره، هم‌زمان با برگزاری دور هشتم مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای مطرح می‌شود. اخیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده توافق در وین ضعیف تر از برجام ۲۰۱۵ خواهد بود و نمیتواند ایران را محدود کند.

هیات‌های مذاکره‌کننده در وین، در سطوح مختلف سیاسی، حقوقی و فنی در حال بررسی آخرین مراحل ترتیبات اجرایی توافقی هستند که بتواند توافق به دست آمده در سال ۲۰۱۵ را یک بار دیگر به اجرا درآورند؛ توافقی که در می ۲۰۱۸ با خروج یک جانبه آمریکا از آن و اجرا نشدن تعهدات از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی اجرایی نشد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    به هر صورت,یعنی خوراک ترامپ است!باز روز از نو روزی از نو!بیچاره ایران خرس بازی وسطی ابر قدرتها شده است!

  • لعنت بر تشنگان قدرت
    1

    چی شد دولت انقلابی جهادی مومن متعهد ایت الله العظمی دکتر سید ابراهیم رئیسی برجام بدون گم و کاست قبول کرد، سه سال قبل چی میگفتن چکار کردن همراه اسرائیل و ترامپ و عربستان کاشکی سخنرانی ها رئیسی و عبد اللهیان و باقری و حسین شریعتمداری و ذوالنور یکبار دیگر سایت فوری نشر کنه

  • گرگلی
    0

    فقط سیمان نه!!!فقط هواپیمای پر دلار .ریش و قیچی دست شماست خودتون تحریم هارا دور بزنین.دیگه ایندفه سیمان نریزین .

  • ناشناس
    0

    چگونه ننگ این که یک اجنبی برایمان سخنگویی میکند و تعیین تکلیف تحمل میکنید؟؟؟هر روز هم حرفهای متناقض میزند واقعیت این است که تصمیمات برای ما را گرو مسئله اوکراین قرار داده اند و مذاکره کنندگان ما باید ابتکار عمل را خود در دست گیرند و ضرب الاجل تعیین کنند تا ملت ایران یکبار برای همیشه تکلیف خود را با تحریم بداند و آلت دست قدرتهای دیگر و کاسبان تحریم و مذاکره نشود که صبر ملت هم اندازه ای دارد....

  • ناشناس
    1

    خرس وسطی عالی بود خندیدم

  • مهدی
    0

    خاک بر سر مسولین ما که بازیچه دست روسیه هستند .

  • ناشناس
    1

    شماکه میخواستیدبرجام رو آتش بزنیدودفن کنید فکرمی کنیدبا این کارتون مردم شمارومیخوان ودوستون دارن نه بخدا مردم روزبه روزنفرتشون ازشمابیشترمیشه بیشتروبیشتروبیشتر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها