دیدار شرکای برجام با آمریکا بدون حضور ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین از دیدار شرکای برجام با هیات مذاکره کننده آمریکا در وین، بدون حضور ایران خبر داد.

دیدار شرکای برجام با آمریکا بدون حضور ایران

میخائیل اولیانوف در صفحه توییترش درباره دیدار شرکای برجام با آمریکا در غیاب ایران نوشت: شامگاه دوشنبه، شرکای برجام(بدون ایران) و آمریکا دوباره دیدار کردند تا یادداشت هایشان را مقایسه کنند. با در نظر داشتن برخی کنایه هایی که در این زمینه وجود دارند، تاکید می کنم که شرکای برجام، از جمله ایران، در بسیاری از مواقع در غیاب آمریکا دیدار می کنند. 

اولیانوف در پیام دیگری از دیدار با رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد آمریکا در وین خبر داده و نوشت: نشست دیگری میان روسیه و آمریکا در جریان مذاکرات وین. گفت و گوی دوجانبه ما با یکی بودن هدف هدایت می شود(که احیای برجام است) و بسیار عمل گرایانه است. این رویه باید یا دیگر زمینه های منافع مشترکمان نیز تعمیم داده شود. 

او همچین در پیام های دیگری به دیدار با رئیس هیات مذاکره کننده آلمان در وین، مذاکره کننده ارشد ایران و نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین اشاره کرد که ارزیابی کلی امور و مسائل حل نشده جریان در مذاکرات و روش های سرعت بخشی به روند مذاکرات از موضوعات این دیدارها بوده است. 

دور هشتم مذاکرات وین در حال حاضر در وین در جریان است. 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سید ابراهیمو رعیتی
    0

    حضور ارباب روسیه به جای رعیت کافی است هر چی ارباب گفت و توافق کرد قبول دارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها