مهروموم اداره پست دشتستان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: اداره پست این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی با دستور رئیس ستاد مقابله با کرونا مهروموم شد.

مهروموم اداره پست دشتستان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی

ماریا خویش‌دوست بیان کرد: یکی از مصوبات مهم ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ادارات دولتی است و بر همین اساس بازرسی از ادارات شهرستان به طور مستمر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در بازدید‌های انفرادی بازرسان شبکه بهداشت و درمان و همچنین بازدید‌های مشترک نمایندگان فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان دشتستان که در چندین نوبت از اداره پست این شهرستان صورت گرفت مشخص شد که این اداره از لحاظ رعایت اصول بهداشتی (فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه هوا) رتبه خوبی ندارد و اخطاریه و تذکر کتبی از سوی کمیته ستاد مقابله با کرونا به رئیس اداره ابلاغ شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تاکید کرد: اداره پست از جمله ادارات مهم شهرستان است که روزانه افراد زیادی به این محل رفت‌وآمد می‌کنند و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند در شیوع کرونا بسیار مؤثر باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به ادامه رعایت نکردن اصول بهداشتی در اداره پست دشتستان، با دستور فرماندار و هماهنگی دادستان و با حضور نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن نیروی انتظامی، این اداره مهروموم و تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

خویش‌دوست گفت: شهروندان هنگام مراجعه به ادارات، در صورتی که مشاهده کردند ارائه دهندگان خدمت اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

منبع: صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها