دیجی استایل، خانومی و بانی مد؛ محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی بین بانوان ایرانی

چرا فروشگاه های خانومی و بانی مد و دیجی استایل بین بانوان ایرانی محبوب شده اند؟ این سوالی است که قصد داریم به پاسخ آن بپردازیم.

دیجی استایل، خانومی و بانی مد؛ محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی بین بانوان ایرانی

دیگر دوره بازارگردی و پاساژگردی سرآمده و بانوان ترجیح می‌دهند به صورت اینترنتی نیازهای خودشان را تهیه کنند. حالا دیگر مزون‌های زیبا جایشان را به فروشگاه‌های اینترنتی بانوان داده و کم رنگ‌تر شده‌اند و فروشگاه‌هایی که بررسی می‌کنیم تا حد زیادی اعتماد کاربران و خریدارانشان را جلب کردند.

طبق بررسی‌های کارشناسان از رفتار مشتریان در فروشگاه‌های اینترنتی، نقش مشتریان زن را مهم و پررنگ ارزیابی کرده و طبق آمارها بیشترین خریداران اینترنتی ایران بانوان هستند و مقایسه بین محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی از دید بانوان ایرانی به شما کمک می‌کند تا از کدام سایت چه محصولی را تهیه کنید. حال به سه سایت اصلی فروشگاه‌های عرضه محصولات بانوان می‌پردازیم.

دیجی استایل

این فروشگاه از زیر مجموعه‌های دیجی کالا است و با فروش بالا و کیفیت خوب؛ همراه خدمات پس از فروش، سهم بزرگی از ثبت و ارسال سفارش را در بین مردم بخصوص بانوان دارد.

طراحی و رابط کاربری سایت و اپلیکیشن دیجی استایل مانند فروشگاه‌های انگلیسی آماده سازی شده است. یکی از دلایل اصلی موفقیت این فروشگاه اعتماد خریداران به دیجی کالا بوده و به‌همین علت از زمان راه اندازی، تعداد مشتریان بالایی داشته است. دیجی استایل به صورت تخصصی در حوزه مد و پوشاک فعالیت دارد.

محصولات گوناگون با برندهای ایرانی و خارجی در دسته بندی‌های مختلفی را روی این سایت می‌بینیم.

از مزایای دیجی استایل به سرعت بالای سایت، فعالیت به‌روز در شبکه‌های اجتماعی، معرفی دقیق محصولات و راهنمای سایز، گارانتی ضمانت و بازگشت کالا و یکی از مهم‌ترین مزایا و علل خرید مشتریان، تخفیف‌های مداوم و مناسبتی است و ارائه کد تخفیف دیجی استایل در خرید اول و جوایز خریدهای بعدی و بسته بندی‌های کارتنی شیک نام برد.

برای هر محصول امکان ثبت نظر مشتریان قبلی وجود دارد و از روی نظرات آن‌ها می‌توانید با خیال راحت‌تری خرید کنید و از معایب دیجی استایل می‌توان به عدم حضور مانکن اختصاصی و تک سایز بودن بعضی از لباس‌های برند و تیم پشتیبانی ضعیف و ارسال رایگان فقط در تهران اشاره کرد.

دیجی استایل اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند  iosو اندروید را دارد که البته این اپلیکیشن روی تبلت‌ها قابل اجرا نیست.

فروشگاه اینترنتی خانومی

سایت خانومی از سال 1393 در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی شروع به کار کرد و با ارائه اجناس باکیفیت و مناسب بویژه برای بانوان به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل شده است.

فروشگاه خانومی مقاله‌های به روز در زمینه زیبایی، مد و آرایش را برای مخاطبان را منتشر می‌کند. از مزایای این فروشگاه اینترنتی، کیفیت بالای محصولات، مشخصات دقیق برای هر محصول و در لوازم آرایشی رنگ‌های دقیق و امکان تست کالا و عودت وجه را قرار می‌دهد و ارسال رایگان کالا را فراهم کرده است.

در خرید از فروشگاه حتما از کد تخفیف خانومی برای اولین خرید یا تخفیف‌های دوره‌ای و ماهانه و تخفیف‌های شگفت انگیز استفاده و اشانتیون سایت را دریافت کنید. (بعد از تکمیل خرید اشانتیون را به دلخواه خود انتخاب کنید.) ارائه تخصصی محصولات خاص بانوان یکی از ویژگی‌های اصلی است که مخاطبان آن را بیان می‌کنند.

این فروشگاه در صفحه اصلی و در کنار محصولات گزینه ای به نام "پیشنهاد ویژه" دارد که هر روز محصولات با قیمت و کیفیت خوب را برای خرید معرفی می‌کند.

هر فروشگاهی در عین مزایا، معایبی هم دارد مثل عدم وجود رابط کاربری جذاب و استانداردهای طراحی پایین سایت، فیلترینگ پایین در زمان جستجوی کالاها، تعداد موجودی کم در بعضی از دسته بندی‌ها (مثل عطرها)

متاسفانه دسترسی به فروشگاه خانومی در حال حاضر فقط از طریق سایت امکان پذیر است و اپلیکیشنی برای آن طراحی و عرضه نشده است.

image_2023-02-08_13-34-37

فروشگاه اینترنتی بانی مد

از قدیمی‌ترین سایت‌های فروش پوشاک بانی مد است که از سال 1393 افتتاح و به عرضه کالاهای مد و پوشاک پرداخت. در حال حاضر بیش از 500 برند ایرانی و خارجی در این سایت محصولات خود را ارائه کرده‌اند.

بانی مد مشتریان زیادی دارد که مزایای این فروشگاه از دید آن‌ها دسته و سایز بندی کامل محصولات، بسته بندی شیک، امکان عودت کالا، ثبت نظر مشتریان برای راهنمایی خریداران بعدی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی است.

تنوع بالای اجناس در بانی مد را می‌توان این طور توصیف کرد که در هر زمانی از سال می‌توانید یک ست زمستانه یا تابستانه کامل (ست کامل لباس، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایش) را از این سایت متناسب با سایز و سلیقه شما تهیه کنید

همیشه کمتر هزینه کردن برای مشتریان رضایت بخش است و شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف بانی مد که از طریق بازی‌های سایت یا گردونه شانس یا کدهای دیگری که فروشگاه ارائه می‌دهد، قیمت کل خریدتان را کمتر کنید. بخصوص اگر محصول خریداری شده جز تخفیف‌های شگفت انگیز باشد.

خرید لباس با سایزهای بزرگ سخت است و طیفی از مشتریان بانی مد را افراد پلاس سایز تشکیل می‌دهند که این سایت انواع لباس سایز بزرگ با کیفیت خوب را موجود دارد.

بزرگ‌ترین عیب این فروشگاه مد و پوشاک عدم ارسال رایگان خریدهای زیر 800 هزار تومان و در عوض ارسال سریعی دارد و تعداد مرجوعی‌های بالا به دلیل منطبق نبودن عکس با کالای ارسالی است.

از معایب دیگر فروشگاه اینترنتی می‌توان به مواردی مثل پس نگرفتن برخی کالاها در حراج بالا اشاره کرد.

اگر تمایل به خرید از این سایت داشتید، از جشنواره‌های بهاری و پاییزی و تخفیف یکی بخر و چند تا ببر و تخفیفات روی محصولات سایت استفاده کنید تا با قیمت مناسب کالایی با کیفیت و ارزان را تهیه کنید.

بانی مد به جز لباس عرضه محصولات زیبایی و سلامت، دکوراسیون منزل و انواع اکسسوری‌ها را در لیست فروش محصولات خود جای داده است.

بانی مگ مجله اینترنتی در زمینه مد و پوشاک است که فروشگاه بانی مد آن را مدیریت می‌کند و مطالب جالبی را در این زمینه به طور مرتب با بروز رسانی‌های سریع آماده می‌کند.

بانی مد دارای اپلیکیشن مجزا برای اجرا روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و امکان ثبت سفارش اجناس را دارد و توصیه می‌شود از کدهای تخفیف موجود در سایت موپُن برای خرید از بانی مد یا سایر فروشگاه‌ها استفاده کنید.

image_2023-02-08_13-34-47

از نقاط قوت فروشگاه‌های اینترنتی خانومی، بانی مد و دیجی استایل ثبت نام و ثبت سفارش آسان، عدم امکان عودت برخی کالاها (براساس ابلاغیه وزارت بهداشت) می‌باشد.

فروشگاه‌های نام برده در بالا امکان راهنمایی گرفتن از مشاوران برای خرید محصول را قرار داده‌اند و از این طریق با خیالی آسوده‌تر، از کالای مورد نظر اطلاعات بیشتر یا در مورد سایزبندی آن راهنمایی بگیرید.

نقطه ضعف اصلی هر سه فروشگاه اینترنتی عدم ارائه خدمات به مشتریان خاص و مشتریان با میزان خرید بالا و رتبه بندی مشتریان اشاره کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها