تفاهم نامه آکادمی آموزش املاک با مرکز آموزش بازرگانی

آکادمی آموزش املاک ابراهیمی با بیش از 5 سال سابقه موثر در حوزه آموزش مشاورین و مدیران املاک، به صورت مستقیم برای اولین بار به صنعت آموزش املاک ورود کرده است.

تفاهم نامه آکادمی آموزش املاک با مرکز آموزش بازرگانی

این آکادمی که با بینش آموزشی عمیقی تاسیس گردیده، هدف آن این است که بتواند مشکلات مشاورین و مدیران املاک که ناشی از ناآگاهی است را به حداقل برساند و از این طریق هر مانعی که افراد را از شغل املاک دور می کند از میان بردارد.

اما اگر بخواهیم نگاه واقع بینانه تری به حوزه ی آموزش در املاک داشته باشیم، باید این موضوع را در نظر بگیریم که هنوز هم بیشتر افراد در شهرهای مختلف ایران، تمایل دارند که به صورت سنتی در بنگاه های املاک کار کنند و اگر بحث آموزش را به آنها بگویید واکنش های مناسبی از خود نشان نخواهند داد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش املاک دوره mba اینجا را کلیک کنید.

 

البته این امر بسیار طبیعی است، زیرا مشاغلی که از قدیم الایام به صورت سنتی مشغول به کار بودند، هنوز این تصور را دارند که همه چیز را باید تجربی انجام داد و نیازی به آموزش یا یادگیری تخصصی فنون مربوط به املاک نیست!

پس در این خصوص همت والایی نیاز است که بتوان افراد مشغول در این حرفه را متقاعد نمود که لازم است با کسب دانش و آگاهی بیشتر، به مرتبه ای برسند تا خود به عنوان یک حقوق دان و فروشنده ی خبره کار مشتری ها را راه بیاندازند، که این مهم جز با آموزش به صورت عمقی و در لایه های مختلف شغل املاک ممکن نیست.

اگر سیاست های آکادمی آموزش املاک ابراهیمی را در این حوزه ببینیم، دقیقا متوجه می شویم که چه خط مشی فوق العاده ای در عمق این طرز تفکر وجود دارد. پس باید به آن ارج بنهیم و سعی کنیم به این رشد و پیشرفت کمک نماییم.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره مشاور املاک مدرن اینجا را کلیک کنید

دستاوردهای زیادی که آکادمی آموزش املاک در این سالها داشته، از برگزاری همایش های بزرگ و پرجمعیت مانند همایش مشاوران و مدیران در هتل اسپیناس و برج میلاد، تا برپایی کلاس های آموزشی با اساتید متخصص و خبره، ما را بر این می دارد که با دید جدی تری به این زمینه نگاه کنیم و آموزش در املاک را حوزه ی وسیع تری ببینیم.

تذدئذد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در درمورد همایش برج میلاد اینجا را کلیک کنید.

اما یکی از مهم ترین دستاوردهایی که اخیرا آکادمی آموزش املاک کسب نموده است، امضای تفاهم نامه همکاری با ((مرکز آموزش بازرگانی)) است که در خصوص صدور مدرک از این مرکز این تفاهم نامه امضا شده است. این اقدام که بی شک می تواند سکوی پرتاپی برای هرکسی باشد که در این زمینه فعال است، بسیار قابل تامل و تقدیر می باشد.

این امر افق های روشنی را پیش روی تمام افرادی خواهد گذاشت که در حرفه املاک فعال هستند یا به نحوی در ارتباط با این شغل به صورت مداوم و مستمر فعالیت دارند.

اما چرا مرکز آموزش بازرگانی؟

مرکز آموزش بازرگانی که یکی از ارکان وزارت صمت ( صنعت، معدن، تجارت) است، با سابقه ی درخشان در حوزه ی گسترش صنایع، به آموزش اهمیت ویژه ای می دهد.

این مرکز که در حدود 30 سال مشغول آموزش به تمام ارگان ها و سازمان های بزرگ کشور است، همواره می داند که اگر دانش نباشد، قدرتی هم نیست.

مرکز آموزش بازرگانی با برگزاری دوره های مختلف در حوزه ی صنعت، معدن، تجارت و با ارائه انواع محصولات آموزشی، این مهم را مد نظر قرار می دهد که اگر بتوانیم دانش آموختگانی فرهیخته به جامعه ارائه دهیم، به زودی می شود به یکی از قطب های صنعتی در خاورمیانه تبدیل گشت.

غعهغعهع

 از همین روی است که در بخش املاک، هر دو سازمان، با امضای این تفاهم نامه تاریخ ساز هدفی فوق العاده والا در نظر دارد که با رسیدن به آن، جایگاه واقعی خودمان در منطقه را در حوزه املاک، کسب خواهیم کرد.

 در انتها باید از آقای ((دکتر کریمی))، مدیریت عامل مرکز آموزش بازرگانی و همچنین آقای ((امید ابراهیمی)) مدیر عامل آکادمی آموزش املاک قدردانی ویژه ای داشته باشیم که با هدف پیشبرد اهدافی بزرگ در صنعت املاک و مستغلات، این تفاهم نامه را برقرار ساخته و امید آن داریم که در آینده ای نه چندان دور در حوزه ی املاک ما را به بالاترین مقام و مرتبه برساند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها