وقتی مسئولیت اجتماعی تعریف و پیاده می شود؛

حضور متفاوت شرکت ویستابست در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره

مسئولیت اجتماعی، جزء وظایف سازمان ها و شرکت های موفق و آینده نگر است که متاسفانه در ایران معمولا جدی گرفته نمی شود، اما، امسال در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره شاهد اقدامات متفاوت شرکت ویستابست در این حوزه بودیم.

حضور متفاوت شرکت ویستابست در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره

به گزارش خبرنگار ما، در چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره 1401، گروهی از افراد ناشنوا از مجموعه های دستان گویا و آوای دستان با لباس های متحد الشکل که بر روی بعضی نام برند ویستابست و بر روی بعضی دیگر نام برند وینابست(پروفیل سری چهار چمبر که در سال 1400 توسط شرکت ویستابست ارائه شد) قابل مشاهده بود، حضور داشتند.

Screenshot_20220702_121124

براساس این گزارش، با حمایت مجموعه ویستابست غرفه ای برای دو گروه دستان گویا و آوای دستان در نمایشگاه در و پنجره تخصیص داده شد که در روزهای برپایی نمایشگاه مذکور، محل حضور و بروز این عزیزان بود.

در روزهای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره، عزیزان ناشنوای دو گروه مورد اشاره، به صورت گروهی از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید کرده و سعی در برقراری ارتباط با ایشان از طریق حرکات دست داشته اند و نهایتا به رسم ادب، به افراد داخل غرفه ها کتاب هدیه می دادند.

Screenshot_20220702_121057

حضور عزیزان ناشنوا و هنرمند، حال و هوای نمایشگاه امسال در و پنجره را متفاوت تر از گذشته کرد و در میان تعداد بالای صنعت گران، تولیدکنندگان، علاقمندان به این صنعت و مردم شاهد حضور زیبا و تاثیرگذار قشر توانمند و بی ادعای کشور یعنی افراد ناشنوا بودیم.

Screenshot_20220702_121036

این گزارش می افزاید که در حاشیه بازدید این عزیزان از غرفه های نمایشگاه و در زمان ملکوتی اذان ظهر، کلمات مقدسه اذان با زبان بدن توسط اعضای دو گروه دستان گویا و آوای دستان بسیار مورد توجه و تمجید بازدیدکنندگان و حاضران در نمایشگاه قرار گرفت.

محمد جواد اقدامیان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ویستابست، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره خاطرنشان کرد که عزیزان دستان گویا و آوای دستان همواره در مراسم ها و موقعیت های متفاوت در کنار مجموعه ویستابست بوده اند و آشنایی و همراهی و همکاری با آنها به دهمین سالگرد مجموعه ویستابست در سال 1392 باز می گردد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها