هتک حرمت به قرآن در بین میوه های صادراتی!

یک شرکت داخلی در ایران بین میوه‌های صادراتی، پوشال‌هایی که آیات قرآن بر آن نقش بسته است قرار داده و این محموله را به کشور مسلمان عمان صادر می‌کند.

هتک حرمت به قرآن در بین میوه های صادراتی!

هتک حرمت به قرآن کریم این بار در کارتن‌های صادراتی سیب دیده شده است. چندی پیش خبری مبنی بر هتک حرمت به قرآن در یک محموله صادراتی شنیده شد. این محموله از ایران به یک کشور اسلامی ارسال شده است. ماجرای هتک حرمت به قرآن از این قرار است که یک شرکت داخلی در جعبه‌های سیب‌های صادراتی از پوشال‌های کاغذی استفاده کرده بود که حاوی آیات قرآن کریم است.

خبر هتک حرمت به قرآن در برخی رسانه‌های عربی منطقه و بین المللی منتشر شد. در این خبر آمده است که ایران سیب‌هایی را به عمان صادر کرده است که برای حفظ این میوه‌ها در مقابل ضربه و رطوبت، بین آن‌ها پوشال‌های کاغذی که آیات قرآن بر آن نقش بسته شده را قرار داده اند، آن هم به یک کشور اسلامی که ایران در میان کشور‌های عربی رابطه خوبی با آن دارد.

در رابطه با این موضوع رسانه‌های خارجی بر این نکته متمرکز شده اند که ایران سیب‌هایی را به کشور‌های عربی صادر کرده است که در کارتن‌های آن از صفحات ریش ریش شده قرآن کریم استفاده شده است.

فارغ از مسائل سیاسی و روابط دوستانه ایران با کشور عمان، باتوجه به این که عمان یک کشور مسلمان و پیرو قرآن است، این رویداد ناگوار را از حوزه صادرات بررسی کردیم. در این خصوص گفتگوی ما با سیدرضا نورانی، رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران را بخوانید:

از این خبر ناگوار مطلع هستم

نورانی در ابتدا گفت: از این موضوع ناگوار با خبر هستم. افرادی که در حوزه صادرات فعالیت می‌کنند، یا صادرکننده واقعی نیستند و یا اطلاعات صادراتی ندارند. وقتی ما برای صادرات چارچوبی را تعیین نکنیم، این اتفاقات رخ خواهد داد. کسی که می‌خواهد صادرکننده باشد، باید در خصوص انتخاب یک بسته بندی درست و صحیح و استاندارد، انتخاب کارتن‌های صادراتی، حمل و نقل جاده ای، هوایی و دریایی اطلاعات کامل داشته باشد.

اما متاسفانه قوانین ما طوری تدوین شده است که هر کسی که دارای کارت بازرگانی باشد می‌تواند صادرکننده یا واردکننده باشد. این مساله خیلی از ضرر‌ها را برای کشور ما به ارمغان خواهد آورد. وقتی کشور ما به یک جوان ۱۸ ساله کارت بازرگانی می‌دهد و بدون ضابطه و اطلاعات دقیق وارد حوزه تجارت می‌شود، دچار این نقصان‌ها و کاستی‌ها خواهیم شد.

بهتر این است که باتوجه به تجربه‌های خوبی که تشکل‌ها دارند، بخش صادرات را قانونمند کنند. حتما باید صادرکنندگان زیر نظر اتحادیه‌ها باشند و دولت هم بر عملکرد اتحادیه‌ها نظارت کند.

کشور‌های عربی به قرآن خیلی حساس هستند

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران در ادامه گفت: این اتفاق در گذشته و حال رخ داده است و در آینده هم خواهد افتاد. مگر این که رویه تجارت خود را عوض کنیم و قبل از این که یک صادرکننده وارد این حوزه شود، حتما برای او کلاس‌های آموزشی بگذاریم، تا شاهد این اتفاقات نباشیم. وقتی آیات قرآن را پوشال می‌کنند و لابه لای میوه قرار می‌دهند، کشور‌های عربی که خیلی به قرآن حساس هستند و واقعا تعصب شدیدی دارند واردات محصولات ما را به دلیل عدم اجرای دقیق رویکرد‌های صادراتی ممنوع می‌کنند.

این اتفاق یک ماه گذشته رخ داده است

نورانی افزود: این اتفاق یک ماه گذشته رخ داده است. همان زمان که فیلم و عکس این رویداد ناگوار را دریافت کردم، برای مسئولین سازمان توسعه تجارت ارسال کردم. آن‌ها هم متاسف شدند که چرا چنین مساله‌ای رخ داده است. ما باید اصول صادراتی را رعایت کنیم و از تشکل‌های صادراتی بخواهیم حتما در بحث صادراتی و توسعه صادرات دخالت کنند.

متولی درستی برای صادرات نداریم

وی در ادامه گفت: در بخش‌هایی تصمیمات خلق الساعه گرفته می‌شود. به همین دلیل این مشکلات و کمبود‌ها ایجاد می‌شود. ما باید متولی درستی برای صادرات داشته باشیم که امروز نداریم. سازمان توسعه تجارت یک زمانی سازمان توسعه صادرات بود و متولی کار ما بود. ولی امروز این متولی خیلی ضعیف شده است. باید تمام قدرت‌ها را به سازمان توسعه تجارت باز گردانند. اگر قرار است برای واردات و صادرات تصمیماتی گرفته شود، در ذیل یک سقف انجام شود.

امروز دستگاه‌های زیادی در بحث صادرات و واردات دخالت می‌کنند. در صورتی که در تمام دنیا مسئولینی که در حوزه صادرات و واردات تصمیم می‌گیرند، در زیر یک سقف جمع شده اند. ما این مشکل را امروز داریم. گمرک، وزارت صمت، وزارت جهادکشاورزی، استاندارد و سازمان حفظ نباتات و از سوی دیگر سازمان محیط زیست و غذا و دارو در این امر دخالت دارند. اما باید در زیر یک سقف جمع شوند تا تصمیمات لحظه‌ای برای این امر گرفته نشود. اگر ما بخواهیم روند رو به رشدی در توسعه صادرات و تجارت داشته باشیم، باید متولی صادرات مشخص باشد.

باید شرکت مربوطه شناسایی شود

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران در خصوص نحوه نظارت بر امر صادرات گفت: نحوه نظارت به این شکل نیست که مثلا یک محموله ۱۰ هزار کارتنی یکی یکی بازدید شود. این امر غیرممکن است. کالا‌ها را رندوم باز می‌کنند. مساله مهم این است که ما باید حوزه صادرات خود را استاندارد کنیم. ما باید صادرکننده خود را آگاه کنیم و آموزش بدهیم تا هر کسی واردکننده و صادرکننده نشود. باید صادرکننده‌ها در این حوزه اطلاعات دقیق داشته باشند.

نورانی در آخر گفت: باید این شرکت که دست به این کار زده است شناسایی و مورد بازرسی قرار بگیرد. قرار نیست که در گمرکات همه کالا‌ها را یکی یکی بررسی کنیم. مراجعی که ناظر بر این امر هستند باید پاسخ دهند که این شرکت چه نام دارد و متعلق به چه کسی است. به نظر می‌رسد کالای این شرکت هم مرجوع و برگشت خورده است. ما باید جلوی این اتفاقات را بگیریم.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 81
  • بنده خدا
    3

    بررسی شود اگر عمدی بوده شدیدا عوامل خاطی مجازات شوند زیرا آبروی کشورمان را برده اندو بهانه به دست داعشیان و سلفی های تندرو داده اند

    نظرات شما -
    • محمود
      2

      تا یه چی میشه میگید آبروووی ایران رو برده! ول کن دادا آبرووی ما خیلی وقته رفته. تازه عزت رو خدا میده

    • حق
      1

      مطمئن باش عمدی بوده و میخواستن رابطه دوستی رو خراب کنن

  • مریم
    4

    خدا لعنت کنه اون شرکت رو. ان شاالله درش بسته بشه

  • کاربر ناشناس
    3

    باید باهاشون برخورد بسه

  • مسئولان اف بر شما
    2

    وقتی اندیشه فقط دلار باشد و مسئولان همه در برابر گرسنگی مردم سکوت کرده باشند تا حق آب و خاکی ملت به دیگر کشورها سرازیر شود این هم نتیجه اش میشود

  • ممد
    0

    کاربر ناشناس، مریم و بنده خدا،،،، چه دل خوشی دارید

  • پویا
    5

    هم ما هم کشورهای عربی هرچی میکشیم از همین تعصب کورکورانهٔ تندروهامون به چهارتا نوشته و خاطره هزار و پونصد سال پیش و عدم تعصبشون به مشکلات الانه

    نظرات شما -
    • حمیدکاظمیان
      3

      واقعا برات متاسفم بچه مسلمون

    • علی
      3

      شما میفهمی چی نوشتی یا خودتو به نفهمی زدی?

    • رییس علی
      1

      رای بنده حتما قرمز است.اما با ایمان مردم چه کردید ، بدا بحال مسببین اصلی

    • ناشناس
      2

      تعصب کور کورانه چیه؟ بلاخره اسلام دین اونهاست! شما اگر مسلمان نیستی به خودت مربوطه اما حق توهین به ادیان و مقدسات بقیه رو نداری!حالا میخواد مسلمان باشه یا مسیحی! شما توی کشورت مشکل داری مشکل شماست از کجا اطلاع داری سایر کشور ها هم مشکل دارن؟

    • علی
      3

      نادان کتاب خداست نه خاطره ونه تعصب .کورکورانه تویی که کلام خدا رو نمیفهمی

  • بسیجی
    6

    برای کشورهای عربی متاسفم که برای قرآن حساس هستند ولی برای مفاتیح الجنان کلید واقعی ورود به بهشت هیچ ارزشی قایل نیستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      قران کتاب اسمانی است .کلید اول و آخر

    • کریم
      2

      خداشفا بدهد

    • شیرزاد
      2

      به بسیجی: تو کتاب آسمانی را با کتاب دعا مقایسه می کنی؟؟ افراط وتفریط در این دیار غوغا بپاکرده

  • زهرا
    4

    باید هرچه زودتر عوامل این شرکت مجازات شوند کسانی که به این راحتی کتاب آسمانی را پاره می کنندآبروی کشور ایران را بردند ما دم از مسلمانی می زنیم ولی مسلمان نیستیم از کشورهای عربی یاد‌بگیریم

  • سعید
    3

    اینها برای این است که مجازاتها درکشورما بازدارنده نیست باید درمجازات محرمین بازنگری بشه هرچقدرمجازات سنگین تر،ارتکاب ووقوع جرم کمترخواهدشداین یک اصل است بایدهزینه ارتکاب جرم سنگین باشد کسانی که می گویندمجازات تاثیری ندارد وبایدریشه ای وفرهنگی مسائل اجتماعی را حل کردحرف کاملا درستی نیست بله درمعلول را ازبین برد اما همیشه عده ای هستندکه تن به قانون واخلاقیات نمی دهندو دنبال منافع شخصی خودهستندپس باید به موازات رفع ریشه ای مشکلات وناهنجاری ها مجازاتهای سنگین هم وضع شودزیراکمبودهاونواقص وسختی های زندگی هیچکدام توجیهی برای خیانت وارتکاب جرم نیست.

  • موسوی
    5

    الهی به حق جدم قران بزنه تو. کمرشون که بلند نشن،، الهی بحق قران خونه شون اتیش بگیره و داغ عزیزاشون جگرشون و بسوزونه

    نظرات شما -
    • ذوب در ولایت
      1

      جدت به جای کمر زدن این مشکلات مردم را کمی کمتر کند کرونا را بردارد ویا سید ها کرونا نگیرند

    • دعانویس، موسوی
      2

      حالا زیاد حرص نخور، اونا ک نونشون فقط تو چاپ اینجور کتابهاس و مدام فقط درحال چاپیدنن خودشونم میدونن تنها فایده این کاغذهای رانتی ک از موسسات و انتشارات علمی و پژوهشی و تخصصی دریغ شده و دستشون اومده همین پوشالی شدن و تبدیل ب شونه تخم مرغ شدنه./ کشورهای عربی بجای هزینه چاپ اینهمه کتابهای تکراری پول خرج مردمشون میکنن ک بفقر و گدایی نیفتن. ک فقر و بی عدالتی ریشه همه فسادهاست. همه شون مثل شما علامه دهن و حرفن ولی کووو عمل... انقد چاپیدن ک برای خرج کردنش بااین چیزایی ک مدام تبلیغ کردن منافات داره. و براشون مسئله و تضاد شده و میخان از در صیانت دربیان. ک زیاد بچشم نیاد.

    • مردم
      0

      یا ابلفضل. دوست عزیز به اعصابت مسلط باش خدا می دونه چه جوری جوابشون رو بده شما حرص نخور‌‌.

    • کاربر ناشناس
      1

      الهی تو نابود بشی چرا اینقدر نفرین میکنی شاید عامدانه نبوده یه اشتباهی صورت گرفته تو اگه جدی داری بزه به کمر خودت که بوسیله همین جد تو تو این کشور دارن هزار جنایت میکنن

  • ناشناس
    0

    لعنت خدا بر شما ها که اعتفادات مردم رو از بین بردین

    نظرات شما -
    • کاغذمفت
      1

      اینها بخاطر انباشت کاغذی است ک سالهاست با یارانه ب موسسات و انتشارات وابسته و بی فایده داده شده. و خروجیشان شده میلیونها تُن کاغذ کیلویی خوانده نشده. حالا خود بخوان حدیث مجمل و آماری ک از هزینه و بودجه این نشریات صرفاً تبلیغی و تکراری و نمادین داده نمی شود

  • سرباز گمنام
    2

    کلید واقعی بهشت قرآن کریم است آقا‌ یا خانم پیشنهاد می کنم دانش خود را بالا ببریدواین قدر نادان نباشی

  • رصد
    1

    کاغذ قرآن را قیچی کردن هتک حرمت است ولی این همه ظلم و جنایت و دروغ و دزدی و گرانی و بدبختی مردم و ..... هتک حرمت نیست کسی هم براش مهم نیست جالبه شاید اینها جزئی از قرآن هست ما نمی دانیم

  • بهار
    0

    خبر فوری چرا اینقدر می ترسی وهر نظری رو چاپ نمی کنی باید به نظرات مردم احترام بزارید کمی شجاعت داشته باش

  • لاف
    3

    کشورهای عربی خیلی به قران حساس اند ! خاک تو سرت یعنی تو حساس نیستی مثلا ایرانم کشور مسلمانه البته مثلا

  • ستارخان
    3

    قران شوخی برِدار نیست واین حرکت بسیار زشت و نکوهیده است.....وامّا چی شد که اینجوری شد؟ ایمان مردم را غارت کردید که لعن خدا بر عوامل این غارت

  • متین
    4

    ای بی شرف . پیگیری کنید

  • یلسرفاضلی
    0

    زمانی که حاکمان جامعه با اختلاس و رشوه و فریب و وعده و وعید دروغ و افزایش بدبختی و تورم و گرانی و کمبود دارو دم از دین و اسلام بزنند آخرو عاقبت میشه بی احترامی و ازبین رفتن ارزشها ،،،،حالا چنین اتفاقی تو آمریکا بود صداوسیما تا یکسال نشون میداد

    نظرات شما -
    • فرید
      0

      از ماست که بر ماست ،،تا حاکم نالایق هست همینه

  • اردبیل - سالتاوار
    0

    در ایرانی که مخبران امام زمان (ع) از نماز خواندن مسلمان در مسجد به عوامل حکومت گزارش غلط می دهند، این کارها بعید نیست.((راستی چرا مخبران امام زمان (ع)(حلقه صالحین) در ایران از افراد ناصالح تشکیل شده است.))

    نظرات شما -
    • حق
      1

      اعلام برائت

  • م ا
    0

    احتمالا کتاب‌های قرآنی که چاپ شده بودن را کسی نخریده بعد از مدتی تبدیل به ضایعات شدن و فروخته و مصرف شدن یکی از مصارف کاغذ ضایعاتی برای بسته بندی میوه هست

    نظرات شما -
    • علی
      2

      خودت میدونی چی میگی

  • سالتاوار _ اردبیل
    3

    به نام خدا در ایران این کارها بعید نیست .و باید مردم منتظر بلاهای آسمانی بیشتری باشند.

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      بلا بدتر از امروز مردم؟

  • صادراتی
    1

    هیچ ادم عاقل و سرمایه داری برای خودش گرفتاری درست نمی کنه اونهم از این دست اونهم تو ایران. اگر معتقد باشه که دیگر هیچ. به دنبال رد پای کسانی بگردید که با تمام توان سعی در تخریب روابط ایران وجهان را دارند و در تمام ارکان هم نفوذ کردند. احتمالا صادر کننده هم قربانی این ماجرا است.

  • کارشناس رسمی
    0

    هتک حرمت قرآن فقط از آخوند سردارها و توله هایشان بر میاد

  • مسلمان
    3

    قرآن چراغ راهه تا بیراهه نریم اونی که اینکارو کرده تو بیراهه بوده اونقد که محاله بخودش بیاد مگر اینکه عزراءیل رو رو در رو ملاقات کنه

  • ماهرو
    3

    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود گردی و ما رستگار.من کاری به هیچ مسول و متولی و ریس ندارم.خودشون میدونن وخدای خودشون.فقط از خدا میخواهم بخاطر گناهان این افراد تر و خشک باهم نسوزن.خدا از سر تقصیر من هم بگذره که هیچ کاری از دستم بر نمیاد.وقتی میبینم با کلام خداوند اینگونه میکنند.

  • ناشناس
    0

    البته نه اینکه بخوام بی احترامی بکنم ولی اینروزا اینقدفشاراقتصادی وبه تبع اون فشارروحی وروانی برمردم زیادشده که اگرقرآن روجلوشون پاره کنندوآتش هم بزنند صداشون درنمیادوکاری ندارندبرای اینکه اینقدمصیبت دارن که این پیشش هیچه

  • محسن
    1

    خداییش شما فکر میکنید کسی عمدا این کارو میکنه؟

  • مهدی
    0

    فقط خوبید هیاهو کنید شاید بنده خدا عمدی نکرده شاید یه قرآن لای خیلی کاغذ باطله بوده قیچی شده این همه جوگیری نداره ...

  • مهدی
    0

    فقط خوبید هیاهو کنید شاید بنده خدا عمدی نکرده شاید یه قرآن لای خیلی کاغذ باطله بوده قیچی شده این همه جوگیری نداره ...

  • کاربرناشناس
    2

    خدا مسببان این جنایت را لعنت ابدی کند.

  • ناشناس
    0

    دمش گرم.به اسم قرآن چه،بر سر مردم مظلوم ایران آوردند.

  • یا ارحم الراحمین
    0

    جناب ناظر خبر فوری سلام ،میشه لطف کنید علت منتشر نکردن پیامهایی که برای شما ارسال میکنم و بفرمایید ،و وظیفه رسانه شما منعکس کردن نظرات دوستان واشخاص فارق از هر قومیت یا مذهب هستین ،یا احتمالا فکر میکنید اگر پیامهای بعضی دوستان که برای شما ارسال میکنند رو منتشر کنید برای رسانه شما دردسرساز باشد! و یا برای ما باعث دردسر بشود!!! اگررسانه شما دنبال عدالت چه در عرصه رسانه چه در عرصه دیگر باید بر اساس حق (ازادی بیان) و عدالت همگانی باشد،نه اینکه فقط برای جلب رضایت گروهی یا منفعت شخصی باشد.والسلام

    نظرات شما -
    • حق
      0

      آفرین.دقیقا حزبی عمل میکنه

  • بنام تفکر
    0

    قرآن قابل احترام است ولی مردم خیلی وقته ریز ریز و پاره شدند

  • ناشناس
    2

    لعنت خدا بر کسانی این کار رو انجام دادان

  • بسم الله قاصم الجبارین
    1

    مگه میشه یک شرکت صادراتی یعنی مجوز صادرات داشته باشه وبی نام ونشان باشه؟! اسمشو بگو برادرحتی اگه آشنات باشه ، هه

  • ناشناس
    3

    قران صاحب دارد خداوندکریم فرمودند:ونحن الحافظون. اگردر این کارسهوی صورت گرفته مسولین امرباید نظارت وکنترل بیشتری دربخش صادرات به خرج بدهند،قرآن حرمت داردونگاه کشورهای اسلامی نیزباتکرار آن ،نسبت به ما تغییرمی دهد.

  • قلندر واقعی
    0

    بفرما چین کمونیسم خفاش خور مسلمان کش را تحویل بگیرید بفرما بی وجدانها بگو جواب بده ؟

  • اردبیل - سالتاوار
    3

    به نام خدا با سلام ببخشید زود قضاوت کردیم ،ظاهرا کار توهین به قرآن کار خود کشورهای عربی است ،که با این کار می خواهند کشورمان ایران را بد نام کنند.

    نظرات شما -
    • اردبیل
      1

      اصلاح متن ، به نام خدا ، با سلام ، ببخشید که زود قضاوت کردیم ،ظاهرا توهین به قرآن کار خود کشورهای عربی می باشد ،که با این کار می خواهند کشور ایران را در منطقه بدنام کنند. شرکت صادر کننده ی ایرانی بی گناه است.

    • صرف شده
      0

      ما که سالهاست بد نام شده ایم

  • یکی از مردم
    0

    قرآن به زبان عربیه از کجا معلوم کتابها و نوشته های عربی نبوده باشه؟!

  • محمد
    0

    دوستان از شرکت صادر کننده گله دارند که از کاغذهای خرد شده قران استفاده شده من به جرات خدمتان عرض می کنم که این شرکت هیچ گونه مشگلی ندارد. عزیزان من خودم از داخل کاغذهای باطله که به کسانی که کارتن جمع می کنند قران ومفاتیح دست نخورده که مربوط به یک ارگان اتفاقاً انقلابی پیدا کردم خریدن نخواندن به دور گرده ها می فروشند می رود در کارگاهها خرد می شود وبه شرکتهای صادر کننده داده می شود

  • یاعلی
    2

    بدون وضودست به آیه های قرآن که کلام خدادست زدن حرام است البته نفرین نکنین خداخودش مهربانه خواست میبخشه خواست عذاب میکنه البته مابایداعتراض کنیم که این کارهارانکنن بایدامربه معروف کردولی نفرین نکنین بزارین هرچه خودخداخواست ولی بایدگفت که این گارنکنیدخودش گفته اگربه گناه مردم رامواخذه کنم جنبده ای درزمین باقی نمیماندولکن آن رابه تاخیرمیندازیم این فرمایش خودش است که درقرآن آمده است

  • کریمی
    3

    یک دستی توی کار هست احتمالا قسط دشمنی با شرکت بوده از طرف شخص یا اشخاصی برای نابود کردن شرکت دیگر بهتر این مگر می شود داریم اونم توی ایران اخبار بسیاری دروغ یا راست کسانی به هر بهانه به خاک سیاه نشستن یک شیطنت برای نابودی شرکت صادر کنند در خفا دست به چنین کاری زدند اگر از ایران رفته باشه حالا احتمال بدهید در بین مسیر دشمنی با ایران ممکنه دست به چنین کاری زده باشند امکان نداره شرکت صادر کنند بیاد اینطور با نان و جونش بازی کند که چی خدا کنه افرادی که قراره رسیدگی کنند ناحق ظلمی مرتکب نشوند امروز جنگ بین اسرائیل و ایران در هر عرصه چه فضای مجازی چه تبلیغاتی و از هر روزنه آدمه دارد باید با هوشمندی کار دنبال شود

  • ایرانی
    0

    برین پوشاکفروش پیدا کنید!

  • آلن
    0

    مسلمانان فقط نام پیامبر و صفحات قران را مقدس می شمارند و حتی بدون وضو به ان دست نمی زنند ولی درعمل سر یکدیگر را می برند ! برای ایدئولوژی آدم می کشند ! به اسم دین و تروج آن هر تجاوزی را جایز می داند!!!!!!!!

  • کتاب آسمانی
    3

    صد درصد کار غلطی انجام شده. باید نسبت به این موضوع ریشه یابی شود و به اطلاع برسانند. کالای صادر شده در شرکتها حتما یک بسته بندی متفاوت دارد و بارنامه میخوره و بارکد و فیش و رسید داره که میشود سریعا شرکت مربوطه را پیدا کرد. اگر هست صادقانه و شفافانه بدون اغماض یا چشم پوشی با آن برخورد کنند.

  • کار بر ناشناس
    0

    بهتره اسال تو عه بیسواد برین ببینید تو این کتابی که مپانصد سال پیش اومده چی توش هست که اینقدر دارن زهر شونو می ریزن.
    واقعا بعنوان یک کشور اسلامی بسیار عمل زشتی ست حتما باید پیگرد قانونی شود

  • کار بر ناشناس
    0

    مسلمان بی رگ بدرد هیچی نمی خوره.
    این همه توهین شده تازه داری نمک به زخم می زنی؟
    خجالت بکش

  • کار بر ناشناس
    1

    خبر فوری محترم جا داشت پیام منو که در رد این شرکت بی درو پیکر و مسلمان نمایی که یه جورای دیگه به قرآن کلام خدا که در بین ما مسلمانان جایگاه ویژه ای داره توهین نموده می ذاشتید.
    طبق قانون باید تحت پیگرد قانونی ومجازات شوند...

  • کار بر ناشناس
    0

    خیلی بعید بنظر می رسه این کار به این بزرگی که حساسیت و تفرقه ای بین مذاهب اسلامی ایحاد می کنه عمد نبوده باشه.
    خود این شرکت وکسانی که از این ماجرا خبر دارشدن اقدام نکردن باید پاسخگو باشن.

  • کار بر ناشناس
    1

    خاک بر سر اونایی که به اعتقادات افراد توهین می کنن.

  • کار بر ناشناس
    0

    نگاه به قدو قواره ات بکن بعد حرف بزن بیجا می کنی می گی کتابی که پانصد ستل پبش اومده ...همون کتاب پانصد سال پیش در مورد تو هم مطلب گفته!!!
    قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

  • کار بر ناشناس
    1

    این واقعه اگه تو عربستان بود گردن می زد وای بحال مااگر در کشور اسلامی مابا این خاطیان برخورد سفت وسخت نشه.

  • کار بر ناشناس
    0

    چرا فقط تعداد نظرات و اعلام می کنید ولی نمی ذارید کجاش اشکال داره؟

  • کار بر ناشناس
    0

    اولا دست تون درد نکنه ممنونم نظرات و گذاشتین.

  • کار بر ناشناس
    0

    هر گناهی در حدخودش قبیح و زشته!!
    اگر کسی این عمل و زشت دونست به این معنا نیست بقیه اعمال مثل خوردن حق دیگران و بی عدالتی و...غیره بی تفاوت باشه وصداش در نیاد
    بهتره قاطی نکنیم چرا این وچرا چیزای دیگه هیچ!!
    ولی بحثش اینه کلام خدا جایگاه خاصی داره و شکی نیست و از طرفی موجب تفرقه خواهد شد.
    بهتره بجای شری وری گفتن کمی به عواقب حرف مون فکر کنیم؟
    چه بسا انسان های شریفی هستن اعتقادشونو با هیچی عوض نمی کنن؟!

  • کار بر ناشناس
    0

    هر قشری افراد خوب و بد می تونن باشن.
    وهمینطور فرزندان شون هم می تونن خوب یا بد باشن.دلیل نداره کلیت داده بشه!!
    اینکار (بی حرمتی به کلام خدا ) نسبت کلی بدیم!
    هر عمل زشتی بناحق بدیم به خانواده و فرزندان ما بر می گردن!
    اینو در نظر داشته باشیم چوب شو خوردیم بدونیم از کجاست!

  • کار بر ناشناس
    0

    یک درصد بذاریم شاید شرکت برای بسته بندی از افرادی اسفاده کشیده باشن مسلمان نبوده وبه زبان عربی آشنایی نداشتن
    گرچه باز اشکال وارده از اینکه چرا نظارت نشده؟!

  • اميد
    0

    بالاخره قرآن باید در جایی از زندگی بشر مفید واقع بشود دیگر. نمی شود همینطور در کنج خانه ها خاک بخورد!

  • وطندوست
    0

    استغفرالله..ولی توقعی که مردم از لباس روحانیت ذارند برآورده نمیشه میبینی روحانی با لباس روحانیت یا دنبال استخدام در آموزش وپرورش یا سایر نهادهای دیگر...ولی مردم توقع عدالت از اینان دارند تو ذهن مردم جا افتاده که باید مثل حضرت علی باشن ولی متاسفانه برعکس شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها