3 شغل پولساز فنی حرفه ای ویژه افرادی که به دنبال کسب درآمد هستند

آیا بدون داشتن مدرک دانشگاهی یا سرمایه می توانیم به کسب درآمد بالا امید داشته باشیم؟ خوشبختانه پاسخ این سوال مثبت است. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب هوشمندانه شغل است.

3 شغل پولساز فنی حرفه ای ویژه افرادی که به دنبال کسب درآمد هستند

اگر بتوانید شغلی را انتخاب کنید که علاوه بر سازگار بودن با شخصیت و توانایی های شما، پتانسیل بالایی برای کسب درآمد داشته باشد، آینده شما تضمین خواهد بود.

اما از کجا بفهمیم کدام مشاغل فنی بهتر هستند؟ به طور کلی مشاغل فنی و تعمیراتی در همه جای دنیا از بازارکار و درآمد بالایی برخوردار هستند. ما در این مقاله به 3 شغل پولساز حوزه فنی حرفه ای که پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارند می پردازیم. اما توجه داشته باشید که مشاغل سودآور فنی به همین 3 مورد محدود نمی شوند.

نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری

شغل نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری یکی از مشاغل پولساز فنی است که شاید در ابتدا به ذهن کمتر کسی برسد. از آنجایی که در سال های اخیر بسیاری از مردم به سمت استفاده از پکیج شوفاژ دیواری گرایش پیدا کرده اند، نصاب ها و تعمیرکاران پکیج با تقاضای بالایی از سوی عموم مردم مواجه شده اند. همانطور که می دانید امروزه حتی در خانه های قدیمی هم پکیج های دیواری جایگزین آبگرمکن و سایر سیستم های گرمایشی شده اند. خانه های نوساز و جدید هم تقریبا همه به پکیج مجهز هستند.

تعمیرکاران پکیج افرادی هستند که مهارت و دانش کافی را درباره همه مدل های پکیج، پیدا کردن مکان مناسب برای نصب، دودکش، هواگیری و پروسه نصب پکیج دارا هستند. علاوه بر این تعمیرکاران باید با روش های سرویسکاری و تعمیر انواع پکیج آشنا باشند و بتوانند کار هایی مثل رسوب گیری، تعمیر برد پکیج، تعمیر قطعات و مکانیک پکیج را انجام دهند.

درست است که شغل تعمیرات و نصب پکیج درآمد بالایی دارد و از بازارکار مناسبی برخوردار است، اما شاید خیلی از افرادی که به دنبال یک شغل پردرآمد هستند ندانند که روش ورود به بازارکار پکیج دیواری چیست؟ برای یادگیری مهارت ها و دانش لازم و رسیدن به بازارکار پکیج، ابتدا باید در دوره های معتبر آموزش نصب و تعمیر پکیج شرکت کنید.

آموزشگاه معتبر برای یادگیری تعمیرات پکیج
برای این که یک تعمیرکار و سرویسکار ماهر پکیج شوید، باید درست و اصولی آموزش ببینید. بخشی از آموزش به خودتان و تلاشی که می کنید بستگی دارد. اما نقش اصلی بر عهده استاد و آموزشگاهی است که انتخاب می کنید. به همین جهت پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب دوره آموزشی به دقت تحقیق کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهتر است آموزش ها در محیط کارگاهی با تجهیزات کامل به شما ارائه شود. آموزشی که صرفا تئوری باشد بازده لازم را نخواهد داشت و طبیعتا پس از اتمام دوره شما آماده ورود رسمی به بازارکار را کسب نمی کنید.

جامع بودن سرفصل ها، معتبر بودن آموزشگاه، امکان دریافت جواز کسب و مدرک فنی حرفه ای نیز از دیگر مواردی است که باید در انتخاب دوره آموزشی به آن ها دقت داشته باشید.

تعمیرات لوازم خانگی
لوازم خانگی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار های در زندگی روزمره همه افراد جامعه است. در پولساز و پر رونق بودن بازار لوازم خانگی هیچ شکی نیست. با نگاهی به درآمد کمپانی های تولید لوازم خانگی، فروشگاه های فروش لوازم خانگی و مراکز گارانتی و تعمیرات لوازم خانگی، به راحتی می توان این بازار کار پر رونق را مشاهده کرد.

طبیعتا همه لوازم خانگی صرف نظر از مدل و قیمت و سال تولید، نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کنند. وقتی درباره لوازم خانگی صحبت می کنیم، منظور همه لوازم و ابزاری است که در خانه از آن ها استفاده می شود از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، مایکرویو، آبمیوه گیری، غذاساز، ماشین ظرفشویی و ... .

یک تعمیرکار لوازم خانگی باید به سرویسکاری، عیب یابی و تعمیر انواع این لوازم خانگی مسلط باشد و هرچه دایره مهارت و دانش او گسترده تر باشد، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. لوازم خانگی به طور کلی به دو بخش الکترونیکی و مکانیکی تقسیم می شود و یک تعمیرکار ماهر باید به هر دو این مباحث تسلط کافی داشته باشد.

تعمیرات لوازم خانگی را کجا یاد بگیریم؟

برای یادگیری تعمیرات الکترونیکی و مکانیکی انواع لوازم خانگی باید در دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه های معتبر تحت نظر سازمان فنی حرفه ای شرکت کنید. یکی از آموزشگاه های معتبر در این حوزه آموزشگاه زانکو است. هنرجویان این آموزشگاه علاوه بر این که سرفصل های کامل و جامع تعمیرات انواع لوازم خانگی را به صورت حضوری و غیرحضوری آموزش می بینند، برای گرفتن مدرک قابل ترجمه فنی حرفه ای و جواز کسب راهنمایی و هدایت می شوند.

در صورتی که علاقمند هستید وارد بازارکار تعمیرات لوازم خانگی شوید، بهتر است آموزشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن سرفصل های کامل و کاربردی، از پشتیبانی فنی تضمینی و مدرک معتبر برخوردار باشد.

تعمیرات ایسیو خودرو
اولین سوالی که احتمالا برای بسیاری از شما عزیزان پیش می آید این است که ایسیو خودرو چیست؟ شاید قبلا هم نام شغل تعمیرات ایسیو را به عنوان یکی از پولساز فنی شنیده باشید. اما بسیاری از افراد نمی دانند ایسیو خودرو چیست و چه وظیفه ای دارد؟

ایسیو یا کامپیوتر خودرو یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی در خودرو های انژکتوری است. وظیفه ایسیو در خودرو کنترل سایر قطعات خودرو مثل سنسورها و کنترلر ها است. چون ایسیو در خودرو وظیفه ای مشابه با مغز در بدن را برعهده دارد، خرابی این قطعه می تواند خودرو را با مشکلات جدی مواجه کند. از طرف دیگر ایسیو قطعه ای است که حتما باید توسط تعمیرکار متخصص که آموزش تعمیر ecu دیده باشد، تعمیر شود. افرادی که در حوزه تعمیر ایسیو خودرو به مهارت و توانایی لازم می رسند به راحتی می توانند در این زمینه شغلی به فعالیت بپردازند و درآمد بالایی کسب کنند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها