اقامتی خاطره انگیز در هتل مدینه الرضا مشهد

شهر زیارتی و سیاحتی مشهد که هر ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی فراوانی است، برای اینکه بتواند به خوبی از این حجم عظیم مسافران میزبانی شایسته­ ای داشته باشد، هتل­ ها و اقامتگاه ­های فراوانی را طی این سال ­ها ساخته است.

اقامتی خاطره انگیز در هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از این هتل ­های معروف و مجلل که قطعا تجربه اقامت در آن برای مسافران، تجربه ­ای خاطره ­انگیز خواهد بود، هتل مدینه الرضا مشهد می ­باشد. ما در این مقاله قصد داریم این هتل را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی درباره آن را به شما ارائه دهیم تا هر وقت قصد داشتید به شهر پهناور مشهد سفر کنید، این هتل را بعنوان یکی از گزینه ­های اقامت خود در نظر داشته باشید. در نهایت به شما می­ گوییم که چطور می­ توانید این هتل و یا هر یک از هتل­ های مشهد را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل مدینه الرضا
یکی از مجلل ­ترین هتل ­های این شهر هتل مدینه الرضا مشهد می ­باشد. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد، ۱۲ طبقه و در مجموع ۳۳۰ اتاق و سوئیت دارد و یکی از نزدیک ­ترین هتل ­های این شهر به حرم می ­باشد، طوریکه می ­توانید با طی کمتر از ۵ دقیقه پیاده ­روی، خود را از هتل به حرم برسانید. این هتل ۴ رستوران به نام­ های رستوران گل نرگس، گل یاس، آفتابگردان و رستوران سنتی ارغوان دارد و در کنار اینها، یک کافی شاپ به نام بهارنارنج نیز دارد که می ­توانید آنجا نوشیدنی میل کنید. از امکانات تفریحی این هتل می­ توان به سالن بدنسازی، کتابخانه، مجموعه استخر شامل استخر و سونا و جکوزی مجزا برای آقایان و بانوان و همچنین سالن ماساژ اشاره کرد. البته این هتل چند سالن مخصوص کنفرانس و همایش نیز دارد.

دسترسی هتل
همانطور که گفتیم، هتل مدینه الرضا یکی از نزدیک ­ترین هتل­ ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله کمتر از ۵ دقیقه ­ای با آن دارد. از این هتل تا فرودگاه بین ­المللی شهید هاشمی نژاد مشهد حدود ۳۰ دقیقه با ماشین راه است و اگر با اتوبوس به این شهر آمدید، باید حدود ۲۵ دقیقه زمان را صرف رسیدن به هتل کنید. البته ایستگاه راه آهن مشهد به این هتل بسیار نزدیک است و می­ توانید با تاکسی ظرف ۱۰ دقیقه خود را از راه آهن به هتل برسانید.

رزرو هتل در شهر مشهد
برای رزرو هر یک از هتل های مشهد با بهترین قیمت، می­ توانید از طریق اسنپ تریپ اقدام کنید. اسنپ تریپ بعد از اینکه شهر مشهد را بعنوان مقصد خود انتخاب کردید و همچنین زمانی که مد نظر دارید وارد هتل شوید و همچنین زمانی که قرار است از هتل خارج شوید را مشخص کردید، لیست پیشنهادی از بین هتل ­های مشهد را به شما ارائه می­دهد و آن موقع می ­توانید بر اساس معیارهای مختلفی مانند قیمت، ظرفیت، امکانات هتل و اتاق و موقعیت جغرافیایی آن، هر یک از این هتل ­ها را مانند هتل جواد مشهد و یا دیگر هتل ­های معروف، رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن، رزروتان را قطعی نمایید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    البته خاطراتی خوش برا برادران عراقی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها