نیوزباکس سه ساله شد!

سه سال از تولد نیوزباکس (ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی) می‌گذرد و در این سه سال همواره سعی کرده‌ایم با شنیدن و توجه به نظرات و بازخوردهای شما کاربران نیوزباکس، خدمات‌مان را بهبود دهیم و محصولی بر اساس انتظارات شما بسازیم.

نیوزباکس سه ساله شد!

در این سه سال بخش‌های جدیدی به نیوزباکس اضافه کرده‌ایم. از امکان خرید بسته عضویت توسط کاربر، قابلیت پایش منابع، تا نمره نفوذ، شناسایی اسپم، امکان تعیین احساس محتوا، پایش نشریات آنلاین و انتخاب دسته‌ای محتوا و اعمال تغییر هم‌زمان.

در همین راستا در سال گذشته نیوزباکس از میان میلیاردها محتوا، ۵۸ میلیون محتوایی که کاربران به آن نیاز داشتند را به دستشان رسانده که:

· 28 میلیون محتوا مربوط به توییتر

· 15 میلیون محتوا مربوط به تلگرام

· 3 میلیون محتوا مربوط به اینستاگرام

· 13 میلیون محتوا مربوط به سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها

· 200 هزار محتوا مربوط به آپارات

· و بیش از 180 هزار محتوا مربوط به نشریات آنلاین بوده است.

کاربران نیوزباکس در مجموع ۱۱۴۵ حساب کاربری ساخته‌اند و بیش از 3600 کلمه کلیدی برای پایش ثبت کرده‌اند که نسبت به سال قبل، 1400 عدد افزایش یافته است.

از این تعداد، بیش از 20 درصد محتوای پنل خود را از طریق اتصال محتوا و در کانال تلگرامی اختصاصی خودشان دریافت کرده‌اند.

رکورد بیشترین جمع‌آوری محتوا در یک روز مربوط است به روز 6 اسفند ماه 1399 که نیوزباکس در آن روز بیش از 472 هزار محتوا در اختیار کاربران قرار داده است.

بخش‌های مختلف نیوزباکس، از تیم فروش و پشتیبانی تا دیجیتال مارکتینگ و طراحی محصول، در کنار هم با هدف ایجاد احساس خوب در مشتریان همکاری کردند.

در سال گذشته تیم پشتیبانی مشتریان به بیش از 11 هزار تماس و پیام کاربران در کانال‌های مختلف مانند تلفن، چت سایت و واتساپ پاسخ داده است.

همچنین بخش اصلی تمرکزمان در استراتژی محتوا را بر تولید و انتشار محتواهای آموزشی گذاشتیم تا با شناخت بیشتر چالش‌ها و دغدغه‌های شما مخاطبان عزیز محتواهایی کاربردی منتشر کنیم که علاوه‌بر ارائه راه‌حل، دیدگاه جدیدی برای شما ایجاد کند.

تیم محتوای نیوزباکس در یک سال گذشته بیش از 50 مقاله و ایمیل آموزشی با موضوعاتی از قبیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، روابط عمومی، برندینگ و تحلیل و رصد رقبا تهیه کرده و همراه با گزارش‌هایی از ویژگی‌های نیوزباکس منتشر کرده است.

همچنین دو کتاب الکترونیک با موضوع آموزش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تولید و در آن‌ها راه‌حل‌هایی ارائه کرده‌اند که کاربران نیوزباکس بتوانند نتایج بهتری از فعالیت‌های خود به دست آورند.

هدف ما همواره این بوده است که با ارائه محصول و خدماتی نوآورانه، امکانی فراهم کنیم تا افراد و سازمان‌ها راحت‌تر و سریع‌تر از خبرهای مربوط به برند و محصولات‌شان باخبر شوند تا هر زمانی که کاربران راجع‌به آن‌ها صحبت کردند باخبر شوند و با شنیدن صدای مشتریان، رابطه خود را با آن‌ها بهبود دهند و از شهرت و اعتبار برند خود محافظت کنند.

اگر تاکنون از نیوزباکس استفاده نکرده‌اید از شما دعوت می‌کنم روی لینک زیر کلیک کنید و به مدت یک هفته به صورت رایگان از نیوزباکس استفاده کنید:

yun.ir/khabarf

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها