آخرین خبر از بازگشت لوازم خانگی کره ای به بازار ایران

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت اعلام کرد: هر گونه لابی‌گری درباره بازگشت مجدد لوازم خانگی کره جنوبی به ایران کذب محض است.

آخرین خبر از بازگشت لوازم خانگی کره ای به بازار ایران

کیوان گردان در گفتگو با خبر رادیو، با بیان این مطلب افزود: تا به حال در خصوص بازگشت مجدد لوازم خانگی کره جنوبی به ایران هیچ گونه استعلامی از وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام نشده است و چنین موضوعی نیز تاکنون مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه این گونه مباحث کذب محض و نادرست است، ادامه داد: به عنوان مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت که مسئول حوزه لوازم خانگی است هر گونه سخنی درباره بازگشت مجدد لوازم خانگی کره جنوبی به ایران را از اساس نادرست می‌دانم.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در خصوص موضوع پول‌های بلوکه شده ایران توسط کره جنوبی نیز بیان کرد: موضوع پول‌های بلوکه شده را که طبیعتاً بانک مرکزی پیگیری و دنبال می‌کند اما از وزارت صمت در این خصوص مشورتی گرفته نشده است.

گردان با تأکید بر اهمیت موضوع تنوع و رقابت در بازار لوازم خانگی داخل تصریح کرد: نهاده‌های تولید مبتنی بر قیمت ارز است و تولیدکنندگان در بخشی از افزایش قیمت‌های مرتبط با نهاده‌های تولید ناگزیر هستند.

وی گفت: اما برای رقابت و کاهش قیمت به دنبال افزایش میزان تولید و تنوع قیمت در بازار لوازم داخلی هستیم.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بازی با ملت
    0

    مسئله کاستن از قیمتها چه در خودرو و چه در لوازم خانگی و مسکن یک جوک است که برای مسئولان شرم آور است

  • اصغر
    0

    واردات اجناس كره اي خيانت به توليد ملي است و باعث ورشكستگي صنايع خانگي داخلي ميشود . كمپين نه به جنس خارجي براي حمايت از توليد داخلي

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حرف شما درسته باید از تولید داخلی حمایت بشه ولی به شرط کیفیت عالی، نه اینکه یخچال تولید داخل بخری بعد صدای موتور یخچال مثل صدا هواپیما زیاد باشه مجبور باشی از برق بکشی

    • جعفر
      0

      بسیاری از کالاهای ساخت داخل مواد اولیه و قطعات مهم شان از خارج وارد می شود و با سرهم بندی قطعات نامتجانس یک معجونی به نام کالای داخلی با گران ترین قیمت و کمترین کیفیت تحویل مردم می دهند. در نتیجه مردم هم هزینه ی زیادی را برای خرید کالای اولیه می دهند و هم در اندک زمانی باید به دنبال تعمیر آن و گشتن از این مغازه به آن مغازه برای یافتن قطعات یدکی باشند. خوب شما که می خواهید تولید داخل را توسعه دهید چرا مشکلات آن را برای مردم حل نمی کنید. فقط با یک سخن رانی که کار تمام نمی شود باید مدیریت صحیح و منجر به نتیجه اعمال نمود. این که ا فقط به مردم فشار بیاوریم و تولید کننده ی بی خیال و سود جو را به حال خود رها کنیم و تا کسی از کیفیت پایین تولیدات داخلی حرف زد او را متهم به خیانت و طرف دار دشمنان کنیم کار صحیحی نیست. بار کج به منزل نمی رسد.

  • ناشناس
    0

    باید واردات را ازاد بگذارند تا هم قیمت وهم کفیت رقابتی شود اگر رقابت بود پراید بیست ملیونی صدو پنجاه ملیون فروخته نمی شد انان که دم از حمایت تولید داخل کشور می زنند با این شیوه جلوگیری از واردات صنعت کشور را نابود و از پیشرفت و بروز بودن ان جلو گیری میکنند از طرفی ظلم درحق مصرف کنند میکنند چرا که مصرف کنند قیمت تمام شده در بعضی مواقع چند برابر را می پردازد اما کفیت صفر

  • رضا
    0

    ما چیزی به نام تولید داخلی نداریم .سرهم بندی قطعات درجه 4 و5 و به در نخور در ایران تولید نامیده میشود .خودرو ، لوازم خانگی و... هر چیزی که نام تولید دارد همه دروغ و کلاهبرداری است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها