تجربه شیرین خرید آجیل از "مای آجیل"

همه‌ی ما یلدای امسال را متفاوت از یلدای هرسال تجربه کردیم.

تجربه شیرین خرید آجیل از "مای آجیل"

این مراسم سنتی را امسال باید به دور از آداب مرسوم برگزار کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردیم. نه خبری از دورهمی دوستان و فامیل بود، نه مهمانی و نه بازی ها و اتفاقات شیرین شب یلدا. اما از آجیل شب یلدا که نمی توان گذشت.

مغازه ها و آجیل فروشی ها که تعطیل بود پس باید به شیوه جدید و مدرن که این روزها باب شده خرید اینترنتی می کردم. در ادامه از تجریه خرید آنلاین آجیل امسال برایتان خواهم گفت.

خرید آنلاین آجیل
خب، در ابتدا جستجویی در گوگل کردم و چند فروشگاه اینترنتی آجیل را پیدا کردم. به شخصه خیلی به خرید اینترنتی اعتماد نداشتم و از طرف دیگر خرید آجیل را صرفا بصورت حضوری ترجیح می دادم تا محصول را ببینم، چندتایی از آن را تست کنم و بعد بخرم. اما امسال مجبور بودم با توجه به شرایط، آجیل را هم اینترنتی بخرم که انصافا در نهایت خرید آجیل بصورت اینترنتی از آزمون های من سربلند بیرون آمد. از آنجایی که بسیار نکته بین هستم باید تک تک سایت ها و محصولاتشان را بررسی کرده و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه می کردم.

در بین سایت هایی که بررسی کردم یکی از آنها بنظرم متفاوت تر از بقیه بود؛ سایتی بنام " مای آجیل ". در نهایت خریدم را از همین سایت انجام دادم. در ادامه نکاتی که بنظرنگارنده باعث برتری این سایت نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی آجیل و خشکبار بود را در ذیل توضیح میدهم:

قیمت مناسب آجیل
اولین موردی که توجه مرا جلب کرد قیمت های بسیار مناسب مای آجیل نسبت به سایت های دیگر بود. بطوریکه با دیدن قیمت ها تصمیم گرفتم به پشتیبانی انلاین سایت پیام بدهم و از آپدیت بودن قیمت ها مطمئن شوم. مطمئنا شما هم اگر به صفحه خرید پسته سایت مای آجیل مراجعه کنید از قیمت ها تعجب خواهید کرد. بگذریم. پشتیبان آنلاین در کمتر از چند ثانیه جواب داد و صحت و بروز بودن قیمت ها را تائید کرد. اتفاقا همین پشتیبانی آنلاین و سریع سایت یکی دیگر از عوامل برتری این سایت بود. هر پرسشی داشتم در کمترین زمان ممکن پاسخگو بودند. اما منِ بدبین به این بسنده نکردم و تماس تلفنی گرفتم. بعد از صحبت با فروشنده تا حد بسیار زیادی اعتمادم به فروشگاه جلب شد.

کیفیت آجیل و ضمانت کیفیت
اما همه چیز که قیمت نبود؛ پس کیفیت چه؟ چطور می توانستم از کیفیت آجیل خریداری شده مطمئن شوم. اتفاقا در صحبتم با پشتیبان مای آجیل به این موضوع هم اشاره شد و او مرا به صفحه اینستاگرام مای آجیل و هایلایت رضایت مشتری ارجاع داد تا نسبت به کیفیت مطمئن شوم. اما مگر می شود آدم بدبینی مثل من را با این چیزها راضی کرد؟ این بود که فروشنده به نکته مهمی اشاره کرد و آن ضمانت 7 روزه بی قید و شرط بازگشت آجیل بود. با این مورد موافق بودم. با خود گفتم اگر آجیل بی کیفیتی بود برمیگردانم.

ارسال رایگان آجیل
یکی دیگر از نکاتی که باعث تعجبم شد این بود که با توجه به قیمت بسیار مناسب محصولات، ارسال سفارشات به کل کشور رایگان بود و هیچ محدودیت و حداقل میزان سفارشی برای استفاده از این خدمات لحاظ نشده بود. یعنی شما با خرید 250 گرم پسته هم می توانستید از خدمات ارسال رایگان استفاده کنید. این مورد هم خیلی به مذاق من یکی خوش آمد. خصوصا در این شرایط و اوضاع اقتصادی که خرید مقدار کمی آجیل هزینه زیادی دارد وخرید بصورت حضوری برای من شاید کمی باعث خجالت زدگی باشد، خرید اینترنتی آن هم با ارسال رایگان بهترین راهکار است.

بالاخره خرید آجیل از مای آجیل را انجام دادم
بعد از بررسی تمام جوانب خرید آجیل را از سایت مای آجیل انجام دادم. پس از ثبت سفارش کد سفارش برایم ارسال شد که می توانستم این کد را در بخش رهگیری سفارشات وارد کنم و سفارشم را در لحظه رهگیری کنم. طبق آن چیزی که در صفحه رهگیری سفارشات نوشته بود می توانید با شماره موبایلی که سفارش را با آن انجام دادید هم بسته ی خود را رهگیری کنید.

نحوه ارسال و بسته بندی
با رسیدن سفارشم تازه وقت محک زدن کیفیت محصولات بود و اینکه ببینم اولین تجربه خرید آنلاین آجیل من به چه صورت بوده؟ بسته با پست ارسال شده بود و بسته بندی مناسبی داشت. در داخل کارتن، کل محصولات درون یک پلاستیک حباب دار بزرگ بسته بندی شده بودند. هر آجیل داخل یک پاکت کرافتی لمینت دار پلمب شده بود و همین موضوع خاطرم را بابت بهداشتی بودن محصولات جمع کرد. پاکت لمینت دار باعث میشود آجیل هیچ راه ارتباطی با هوای بیرون نداشته باشد و کاملا ایزوله باشد. کیفیت محصولات هم انصافا خوب بود. خصوصا پسته که به جرات میگویم عالی بود. تمام این اتفاقات باعث شد به خرید اینترنتی آجیل اعتماد پیدا کنم و یک یلدای متفاوت و شیرین با آجیل هایی که از مای آجیل خریده بودم داشته باشم.

پیشنهاد خرید آجیل
شما هم می توانید مثل من تمامی فرآیندی که برای خرید اینترنتی آجیل رفتم را طی کنید و بهترین خرید را داشته باشید. اما اگر بخواهید راه را کوتاه کنید من خرید از مای آجیل را به شما پیشنهاد می کنم. برای ورود به فروشگاه می توانید روی خرید آجیل از مای آجیل کلیک کنید و یا به صفحه اینستاگرام مای آجیل مراجعه کنید تا از تخفیفات و جشنواره ها نیز اطلاع یابید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • داریوش
    1

    من تجربه خرید دارم ازشون عالی بود

  • مهسا
    1

    منم خرید داشتم ازشون واقعا کیفیتشون مناسبه

  • علی
    1

    مای آجیل و من چندبار ازش خرید کردم فکر نمی کردم اینقدر کارشون خوب باشه عالیه محصولات شون

  • علی جلالی
    1

    من ازشون خرید کردم خیلی خوبن. محصولاتشون با کیفیت و تازه، بسته بندیشونم خیلی تمیز و بهداشتی. پاسخگویی و راهنماییشون که فوق العاده واسه من تو این وضعیت کرونا بسته بندی و بهداشتی بودن خیلی مهمه که خداروشکر مای آجیل فوق العاده بود و من به همه دوستان و اشنایان هم معرفیشون کردم انشالله خدا به کسب و کارتون برکت بده

  • نرگس
    1

    مرسی از شما بابت معرفی... هر چند آجیل گرونه فقط امیدوارم تبلیغ نباشه :)

  • رضا دولتی
    1

    منم خریدم ازشون و واقعا خوب بود. خدا به کسب و کارشون برکت بده

  • مهرداد
    0

    هم کیفیت هم سرعت هم بسته بندی اختصاصی بود فک کنم امیدواریم که همیشه به همین صورت بمونه با تشکر فراوان از شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها