آخرین وضعیت پمپ بنزین‌ها

اعلام فهرست جایگاه سوخت عرضه بنزین سهمیه‌ای در کشور

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تا کنون ۴۰ درصد از پمپ‌بنزین‌های کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان دریافت بنزین یارانه ای در آنها وجود دارد.

اعلام فهرست جایگاه سوخت عرضه بنزین سهمیه‌ای در کشور

فاطمه کاهی فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های بنزین در تهران گفت: در حال حاضر ۱۰۰ جایگاه سوخت در تهران به سامانه هوشمند متصل شده‌اند و بنزین ۱۵۰۰ تومانی عرضه می کنند.

کاهی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز گذشته فعالسازی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی به اتمام رسید، الان تمرکز تمامی تیم‌ها بر تغییر وضعیت آفلاین به آنلاین در جایگاه‌ها می‌باشد و ساعت به ساعت از تعداد جایگاه‌های آفلاین کاسته و به تعداد جایگاه‌های عرضه کننده بنزین با کارت سوخت افزوده می‌شود. بدین صورت سرعت اتصال جایگاه‌ها به سامانه افزایش خواهد یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بنده از تمام مردم ایران بابت صبوری و اعتماد به مجموعه وزارت نفت تشکر می‌کنم و تیم فعلی وزارت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری برای حل مشکل است.

فهرست جایگاه های فعال عرضه سوخت کشور
مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جزئیات مربوط به جایگاه‌های سوخت فعال در هر استان و شهرستان را در این لینک مشاهده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    چرا عذر خواهی نمی کنند. اگر هک هم شده حتما یه جایی گاف دادید که هک شده

  • عباس
    0

    چرا دروغ میگید من رفتم جایگاه ۱۸۸ کیانشهر گفت فقط ازاد داریم با کارت سوخت نمیزد کلی مسافت رفتم وقتم گرفته شد

  • ناشناس
    0

    در خبر ها آمده و علم الهدی نیز در نماز جمعه اعلام کرد که ریسی رفت و جایگاه سوخت را درست کرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها