رئیس پلیس راهور البرز:

جریمه‌های کرونا در صورت عدم پرداخت دو برابر می‌شود

رئیس پلیس راهور البرز گفت: در تعطیلات پیش رو، تردد خودروهای اینترنتی و بین شهری برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری ممنوع است.

جریمه‌های کرونا در صورت عدم پرداخت دو برابر می‌شود

حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل ستاد ملی کرونا، تردد خودروهای غیربومی به استان و خروج خودروهای بومی از استان از امروز تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه (۲۹ مرداد) ممنوع است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری و مسافرت مردم بنا شده خودروهایی که از امروز تا ۲۹ مرداد ماه به دلیل عدم رعایت محدودیت‌ها جریمه می شوند، اگر ظرف یک ماه جریمه را پرداخت نکنند، مبلغ آن دو برابر محاسبه شود.

رحمتی پور توضیح داد: ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان، شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و تردد غیر ضروری از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح ۲۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

این مسئول اضافه کرد: البته طی این مدت ناوگان حمل و نقل عمومی، خودروهای امدادی، خودروهای حمل مواد غذایی و سوخت اجازه تردد دارند.

رئیس پلیس راهور البرز گفت: اگر طی این مدت تردد بسیار ضروری برای فردی پیش بیاید می‌تواند با مراجعه به فرمانداری نسبت به اخذ برگه تردد روزانه اقدام کند چون تمام مجوزهایی که از قبل صادر شده باطل تلقی می‌شود.

سرهنگ رحمتی پور افزود: طی این مدت تردد خودروهای اینترنتی و بین شهری هم برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری ممنوع اعلام شده است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها