رئیس پلیس آگاهی استان البرز:

باند سارقان ترانس برق و کابل‌ های فشار قوی در کرج متلاشی شد/ اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقین ترانس برق و کابل‌ های فشار قوی با ۳۰ فقره سرقت در کرج خبر داد.

باند سارقان ترانس برق و کابل‌ های فشار قوی در کرج متلاشی شد/ اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: مأموران گشت کلانتری گرمدره در حین گشت‌ زنی به یک‌دستگاه خودروی پژو 405 با سه نفر سرنشین مشکوک می‌ شوند و پس از بررسی خودرو و صندوق عقب آن مقدار زیادی سیم مسی ترانس برق و کابل مسی، قیچی آهن بر و یک عدد اره آهن بر و وسایل ارتکاب جرم از سرنشینان خودرو کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در تحقیقات اولیه متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت در سطح شهرستان کرج بودند گفت: با توجه به سابقه دار بودن 2 نفر از متهمان و با انجام اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان اداره برق مشخص شد مقداری از سیم‌ های مکشوفه متعلق به داخل ترانس‌های برق بوده و بررسی ماموران حکایت از آن داشت که این 3 متهم که ساکن شهرستان ساوجبلاغ بوده به دفعات متعدد در ساعات پایانی شب در سطح شهرستان کرج و گرمدره حضور داشتند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به 6 فقره سرقت ترانس‌ هایی برق فشار قوی و 24 فقره سرقت سیم و کابل‌های فشار قوی و ضعیف و سیم‌های ارت اداره برق در سطح شهرستان کرج گفت: ارزش ریالی اموال سرقتی توسط کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل نامبردگان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها