اولین واکنش بوئینگ و ایرباس پس از خروج آمریکا از برجام/بوئینگ با دولت آمریکا مشورت می‌کنیم/ ایرباس: تصمیم‌گیری ما زمان می‌برد

بوئینگ اعلام کرد که با دولت آمریکا برای اقدام بعدی مشورت خواهد کرد. شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد که تصمیم آقای ترامپ را بررسی خواهد کرد اما این کار زمان خواهد برد.

اولین واکنش بوئینگ و ایرباس پس از خروج آمریکا از برجام/بوئینگ با دولت آمریکا مشورت می‌کنیم/ ایرباس: تصمیم‌گیری ما زمان می‌برد

بوئینگ قراردادی به ارزش بیست میلیارد دلار با ایران ار و شرکت هوایی آسمان برای تحویل هشتاد فروند هواپیمای مسافربری بسته است.

بوینگ پیشتر گفته بود که سفارش ایران بر خط تولید این شرکت تاثیری ندارد و این شرکت در سال جاری هم نباید هواپیمایی به ایران تحویل دهد.

دونالد ترامپ امشب با اعلام نظر خود مبنی بر خروج از برجام باعث شد چالش هایی در پیش روی شرکت های اروپایی و آمریکایی ایجاد کند تا این شرکت های برای ادامه فعالیت های خود با طرف ایرانی تصمیمات جدیدی اتخاذ کنند.

ایرباس: تصمیم‌گیری ما زمان می‌برد
شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد که تصمیم آقای ترامپ را بررسی خواهد کرد اما این کار زمان خواهد برد.
تبریزمن نوشت: ایران صد هواپپیمای مسافربری به ایرباس سفارش داده است.راینر اُلر مدیر روابط عمومی ایرباس گفت: "ما به دقت اعلام رئیس جمهور آمریکا را ارزیابی خواهیم کرد و قدم بعدی ما بر اساس سیاست‌های داخلی و در متابعت کامل از تحریم‌ها و مقررات منع صادرات اتخاذ خواهد شد. این زمان می برد."

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها