پایان دردسر های اخذ دستگاه کارتخوان (پوز )

همین چند وقت پیش بود که وزیر امور اقتصادی و دارایی بخشنامه پایانه‌های فروشگاهی را برای کاهش فرار‌های مالیاتی ابلاغ کرد.

پایان دردسر های اخذ دستگاه کارتخوان (پوز )

بخشنامه‌ای که تمامی مشاغل را مشمول و رعایت آن به تمام فعالان اقتصادی الزام است. یکی از مسیر‌هایی که این بخشنامه را به سرانجام می‌رساند نصب کارتخوان در مرکز فعالیت فعالان اقتصادی است.اما تهیه و نصب این کارتخوان‌ها با معضلات جدی و قابل تاملی همراه است.

]شرایط عجیب و غریب دریافت دستگاه های کارتخوان pos از بانک ها ! [
برخی از بانک‌ها ابتدا کاسب را به چند شرکت و فردخاص معرفی می‌کند و در انتها با قوانین عجیب و غریبی وی را برای ثبت نام دریافت دستگاه کارتخوان (پوز) به کافینت می‌فرستد.
]بلوکه ۱۰ میلیون تومان در حساب[!
اما بانک دیگری یکی از شروط ثبت نام برای دریافت دستگاه کارتخوان را داشتن گردش مالی بیش از ۶ میلیون در ماه و واریز مبلع ۱۰ میلیون به حسابی که قصد دریافت کارتخوان از آن را دارد، عنوان می‌کند!
]واقعیت چیست؟[
شرایط دریافت و اخذ هر نوع و مدل دستگاه کارتخوان که در ادامه آن را می‌خوانید چنین شروطی را شامل نیست!
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی:
کپی شناسنامه و پشت و رو کارت ملی

· کپی اجاره نامه یا جواز کسب یا استشهاد محلی

· تکمیل فرمهای مربوطه به هر psp

· تصویر گذرنامه و کارت آمایش (برای اتباع خارجی)


]بلوکه وجه در حساب بانکی از قوانین دریافت کارتخوان نیست[
مدیر عامل یکی از بانک‌های دولتی در گفتگو با خبرنگاران می گوید: این که برخی از بانک‌ها قوانین را پیچیده‌تر می‌کنند روند درستی نیست، اما در آن طرف ماجرا محکم کاری برای اطمینان از صحت درخواست مشتریان است.وی در پاسخ به این سوال که آیا دریافت دستگاه کارتخوان منوط به واریز مبلغی به حساب فرد است؟ گفت: لزوما این شرط جزو موارد و شرایط دریافت کارتخوان برای مشاغل نیست، اما حساب بانکی مورد نصب به کارتخوان باید گردش مالی فعالی داشته باشد در غیر این صورت جزو کارتخوان‌های غیرفعال ثبت می‌شوند.

]الزام استفاده از دستگاه های کارتخوان [pos
نصب کارتخوان یکی از مسیر‌های سازمان امور مالیاتی کشور برای تحقق کاهش فرار مالیاتی و شفافیت مالی است که قطعا نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است.آنطور که شاپرک اعلام کرده سالیانه بیش از ۲ هزار دستگاه کارتخوان در خارج از کشور غیر فعال می‌شوند، کارتخوان‌هایی که به منظور فعالیت در ایران به صورت سیار از مرز خارج و مورد استفاده غیر شفاف قرار گرفته اند.

]مزایای استفاده از دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت[

عملیات نقل و انتقال پول با استفاده از دستگاه های کارت خوان تسریع شده اند و گردش مالی در سیستم بانک داری کشور، بیشتر می شود.حتی اگر عملیات ناموفق انجام شود، مجدد پول به حساب شما بازگردانده می شود. دستگاه کارت خوان سیار، با قابلیت اتصال به وای فای و شبکه های داخلی، قابلیت استفاده در همه مکان ها را دارد. این ویژگی جذاب، مشاغل بسیاری را رونق داده و عملیات خرید و فروش آن ها را تسهیل کرده است. استفاده از دستگاه های کارت خوان هیچ کارمزدی را از دارنده کارت کسر نمی کند.کارت خوان‌ها یک بانک کوچک قابل حمل هستند که عملیات ساده بانکی را انجام می دهند.

]بعد گذشت از هفت خان شرایط و ضوابط، با تقلبی بودن دستگاه های کارتخوان چه کنیم !؟[

اقدامی که کلاهبرداران در این زمینه انجام می دهند، این است که دستگاه کارت خوان یا دستگاه پوز شبیه به نسخه اصلی را تولید می کنند که در دستگاه تولید شده، به جای این که فقط پول از حسابتان کم شود، اطلاعات شما نیز هک می شود و آن ها می توانند به راحتی از کارت شما با ترفند خودشان سوء استفاده کنند.

فرو رفتن بیش از حد کارت در دستگاه پوز
وقتی شما کارت را وارد می کنید، حدود دو بند انگشت از کارت بیرون از دستگاه باقی می ماند اما اگر کارت در دستگاه پوز بیشتر فرو رود، قطعا تقلبی است.
گشاد بودن زبانه ها
در نسخه های جعلی دستگاه پوز، زبانه کنار پوز که به عنوان نگهدارنده طراحی شده است، به اندازه یک بند انگشت گشادتر است اما در نسخه های اصلی، کمتر از یک بند انگشت است.

صفحه کلید سفت و سخت
اگر تا به حال با دستگاه های پوز کار کرده باشید، حتما می دانید که دکمه های دستگاه پوز نرم هستند و شما می توانید رمز کارت خود را به راحتی وارد کنید. اما دستگاه های پوز جعلی این ویژگی و قابلیت را ندارند
نبود چراغ های چشمک زن
یکی از علایم دستگاه پوز جعلی، نبود چراغ LED چشمک زن است که در اکثر دستگاه های پوز وجود دارد. در صورت نبود این چراغ LED باید از خرید خودداری کنید.

]چه مدل دستگاه کارتخوانی pos (سیار/ ثابت ) بهتر است؟[

با گذشت از مراحل اخذ و خرید دستگاه کارتخوان و رعایت تمام موارد ذکر شده مبنی بر اصل بودن دستگاه کارتخوان سوالی برای روشندگان پیش می آید که چه مارک و مدلی گزینه مناسب تری برای گزینش است.

دغدغه و کلنجار این روز های فروشندگان و دارندگان دستگاه پوز سرعت تراکنش دستگاه و عدم قطعی و رسیدگی و پشتیبانی به موقع است، که بهتر درک میکنند ظاهر و برند دستگاه پوز در روزهای اوج شلوغی کسب و کارشان دیگر جایگاهی ندارد. و همچنین به دنیال ساده ترین راه برای به روز رسانی و اعمال تغییرات در حساب هستند.پس فارغ از نوع و مدل و برند دستگاه ها بهتر است به دنبال دریافت کارتخوانی باشیم که پاسخگوی تمام نیاز های ما در اوج استفاده از آن باشد تا آرامش و خرید لذت بخش را برای مشتریان نیز فراهم گردانیم.

]با این حال چطور می توان یک دستگاه اصلی را بدون دردسر های عظیم و با تحویل فوری و پشتیبانی 24 ساعته دریافت کنیم؟[

شرکت مدیران پیشرو معاصر ماهان به عنوان یکی از پیمانکاران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک، زیر نظر بانک مرکزی مفتخر به ارائه انواع دستگاه های کارتخوان (سیار و ثابت ) به صورت امانی یا مالکیت قطعی به فروشگاه ها و کسب و کارهای متقاضی ظرف مدتی باور نکردنی میباشد که تنها با یک کلیک WWW.MODIRANPOS.COM شما می توانید صاحب یک دستگاه کارتخوان شوید.

مزایای پایانه های فروش (دستگاه های پوز ثابت و سیار ) مدیران پوز

· گارانتی معتبر و قابل استعلام

· پشتیبانی ۲۴*۷

· تحویل کارتخوان ظرف مدت ۲ روز کاری

· فعال سازی رایگان قبل از تحویل

· بدون نیاز به جواز کسب و سختی در روند ارسال مدارک فعال سازی

· پرداخت چند حسابی با امکان انتخاب شماره حساب و درصد واریز

· کیفیت متفاوت و سرعت بالای تراکنش (۲ تا ۳ ثانیه)

· امکان واگذاری به دیگری وحتی عودت کارتخوان

· مالکیت قطعی و بدون محدودیت تراکنش در کارتخوان های خریداری شده

مدیران پیشرو جهت آسایش و رفاه مدیران و نمایندگان شعب در سراسر کشور، قابلیت ارائه انواع خدمات و پرداخت الکترونیک و مدیریت هوشمند پذیرندگان و دستگاه ها اعم از : (ورود اطلاعات، تخصیص از انبار، فسخ، پشتیبانی های دوره ای PM و اضطراری EM، امکان مشاهده ریز تراکنش ها و اصالت گارانتی، مشاهده تراکنش های انجام شده، تعریف شماره حساب جدید، درخواست پشتیبانی و … ) را به صورت شبانه روز در هفت روز هفته فقط از طریق وبسایت فراهم کرده است.

بخش دیگر خدمات مدیران پوز جهت کسب اعتماد و اعتبار و آسایش خیال از بابت تقلبی بودن دستگاه ها، با عنوان گارانتی که احراز صحت گارانتی محصولات و خدمات می باشد نیز برای کاربران فراهم شده است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها