امداد خودرو هیوندا 247 | بهترین مرکز خدمات هیوندا در تهران

همه ما تجربه کرده‌ایم که خودرویمان در پارکینگ منزل یا در خیابان به دلیل مشکلات فنی یا حوادث رانندگی با مواردی مانند تمام شدن سوخت، مشکلات در سیستم برق، خرابی باتری، قفل شدن درب خودرو یا خاموش شدن آن در حال حرکت، پنچر لاستیک و ... متوقف شده باشد. اما باید به چه مرکزی مراجعه کنیم؟!

امداد خودرو هیوندا 247 | بهترین مرکز خدمات هیوندا در تهران

بهترین مرکز امداد خودروی هیوندای در تهران کجاست؟ آیا مراکز امداد شبانه روزی دارند؟ ما در اینجا میخواهیم یکی از برترین مراکز امداد خودروی شبانه روزی هیوندای پایتخت را به شما معرفی کنیم.

امداد خودرو هیوندا ۲۴۷

نمایندگی‌ امداد خودرو هیوندا ۲۴۷، با بیش از ده سال تجربه در زمینه خدمات امداد خودرو، به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات امداد خودرو شناخته می‌شود. این شرکت با استخدام و انتقال نیروهای ماهر و با تجربه در سراسر جاده‌های کشور، خدمات امدادی را به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. خدمات ارائه شده شامل تعمیرات سبک خودرو در محل به همراه تأمین قطعات یدکی با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی قطعات، تعویض باتری، و در صورت لزوم، حمل و نقل شبانه روزی خودرو با استفاده از تجهیزات حمل و نقل پیشرفته در داخل شهر و جاده‌های بین شهری به هموطنان عزیز ارائه می‌شود.

تیم و همکاران مجموعه هیوندای 247  به دنبال ارائه بهترین خدمات در زمینه امداد خودرو 24 ساعته است، تا برای شما مشتریان عزیز، آرامش و اطمینان را در زمان رانندگی و در مواجهه با مشکلات فنی خودرویتان فراهم کنند.

در هنگام برخورد با مشکلات خودرویی، می‌توانید با تیم امداد خودرو هیوندا ۲۴۷  تماس بگیرید. تیم هیوندای ۲۴۷ و  مشاوران ما آماده است تا در صورت لزوم، خودروی امدادی را برای شما ارسال کنند تا مشکل شما را با رعایت تعرفه رسمی اتحادیه امداد خودرو به سرعت حل کنند. باید توجه داشت که در برخی موارد، امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد. اگر خودروی شما بر اساس تصمیم مشاوران یا امدادگران ما در محل تعمیر نشد، ما در امداد هیوندا ۲۴۷، با ارائه خدماتی مانند خودروبر (کریر)، خودرو شما را به مرکز مجاز انتقال خواهیم داد تا مشکل شما حل شود و آسایش شما تضمین شود.

امداد خودرو هیوندا - تصویر 2

خدماتی که توسط امداد خودرو هیوندا ۲۴۷ انجام می شود

هیوندای ۲۴۷ با استفاده از دستگاه تشخیص خطا (دیاگ) و کابل OBD، می‌توان به تمامی گزینه‌های خودرو دسترسی پیدا کرد تا مشکلات آن را برطرف کنیم.

حل مشکل روشن نشدن خودرو:

هنگامی که خودرو در حالت پارک قرار دارد و با وجود آنکه استارت زده می‌شود، روشن نمی‌شود یا با تاخیر روشن می‌شود، این یکی از مواردی است که مردم به امداد خودرو مراجعه می‌کنند. این مشکل شایع می باشد که به دلایل گوناگون رخ می دهد در زیر چند مورد را بیان می‌کنیم.

هنگامی که باتری خودرو دچار خرابی می‌شود، تغییراتی در ظاهر آن رخ می دهد. خالی شدن محلول اسیدی و آب (آب باتری) امری است که نیازمند بررسی فوری است. مشکلات در سیستم سوخت‌رسانی شامل افت فشار پمپ بنزین، خراب شدن سوزن‌های انژکتور، خرابی کوئل سیستم جرقه و شمع‌ها می‌تواند رخ دهد. همچنین، خرابی‌ها در سیستم برق خودرو از جمله اتصالات قطعات الکتریکی مانند چراغ‌ها، بوق، یونیت ABS، سیستم کامپیوتری ماشین (ECU) و اتصالات سیم‌کشی خودرو نیز ممکن است باعث مشکل شود.

در صورتی که خودرو در حال حرکت به طور ناگهانی خاموش شود، توصیه می‌شود فوراً خودرو را نگه دارید و استارت نزنید. بهتر است بلافاصله با تیم امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و خیلی سریع رفع کنند.

تعویض انواع فیلتر سوخت را برای ماشین شما در این مجموعه بزرگ انجام می دهیم. همچنین تعویض انواع روغن موتور، گیربکس و ... در امداد خودروی هیوندای ۲۴۷ امکان پذیر می باشد.

حتی اگر باتری شما نیاز به تعویض داشته باشد در این مرکز امداد خودرویی این مشکل شما را نیز برطرف خواهیم کرد.

این تنها یک بخش از خدماتی است که مجموعه تخصصی امداد خودروی هیوندا 247  ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر خدمات این مجموعه، می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید و یا تماس بگیرید؛ ضمن اینکه می توانید از وبسایت رسمی امداد خودروی هیوندای 247 نیز استفاده نمایید.

مزیت امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ نسبت به بقیه مراکز امدادی

تمامی قطعات استفاده شده توسط خدمات امداد خودرو هیوندا به صورت اورجینال بوده و این امر به شما اطمینان می‌دهد که قطعات مورد استفاده مرغوب بوده و سلامت بقیه اجزای خودرو حفظ می شود. با استفاده از خدمات دوره‌ای ما مانند تعویض باتری، تعویض روغن موتور و غیره، نیازی به نگرانی در مورد حفظ سلامتی موتور خودرو ندارید.

خدمات امداد خودرو هیوندا ۲۴۷ به صورت سیار و شبانه روزی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کند. افراد بدون دانش کافی که به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند، ممکن است به جای رفع مشکل، آسیب بیشتری به خودرو وارد کنند و هزینه‌های احتمالی را چند برابر کنند. تکنسین‌ها و نیروهای مرکز امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ با استفاده از اصول فنی لازم و دانش مربوط به خودرو شما، مشکلات آن را به درستی رفع می‌کنند.

دارندگان خودروهای خارجی از جمله کیا، هیوندای، تویوتا و ... می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سایر خدمات از شرکت امداد خودروی هیوندای 247 مانند تامین انواع لوازم یدکی و قطعات مصرفی به وب سایت هیوندای 247 مراجعه کرده و یا با شماره 021۲۲۸۷۹۵۰۵ تماس بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها