قیمت روز خودرو؛ بازار خودرو در آغاز هفته به کما رفت؟

قیمت خودرو، امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403، در اولین روز آغاز هفته تغییری پیدا نکرده و تمامی محصولات داخلی و مونتاژی در شروع روز در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند.

قیمت روز خودرو؛ بازار خودرو در آغاز هفته به کما رفت؟

قیمت خودرو امروز، شنبه 22 اردیبهشت 1403، بدون نوسان کار خود را آغاز کرد. طوری‌ که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر و در ثبات کامل نسبت به پایان هفته گذشته به فروش می‌ر‌سند. نرخ ارز به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیری بر قیمت محصولات در ابتدای هفته نگذاشته است.

با این حال با توجه به روند ریزشی قیمت دلار و پیش‌بینی‌ها نسبت به ادامه این روند، چشم‌انداز بازار به‌کمارفته‌ی خودرو نیز نزولی برآورد می‌شود.

با توجه به نرخ وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز تغییری پیدا نکرده است.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی با ثبات کامل نسبت به روز‌های گذشته روی تابلو معاملات امروز به نمایش درآمده است. البته احتمالاً در ادامه روز، این روند تغییر یابد و متناسب با نرخ دلار، قیمت خودرو نیز در شیب نزولی قرار گیرد.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات بالارده ایران خودرو با قیمت 741 میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو 6سرعته یکی از پرقدرت‌ترین محصولات ایران‌خودرو به شمار می‌رود که با قیمت 930 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو 207 موتور TU3 و پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو هر کدام به‌ترتیب به قیمت‌های 666 میلیون تومان و 856 میلیون تومان در ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسند.

از دیگر محصولات داخلی رده‌بالای شرکت سایپا شاهینG است که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز‌های گذشته خود پیدا نکرده و با قیمت 751 میلیون تومان گزارش می‌شود.

خودرو داخلی1 (1)_page-0001 (6)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل بدون هیچ تغییری معامله می‌شوند.

جک J4 اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور است که صبح امروز بدون تغییر با نرخ 840 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

هایما 8S جدیدترین محصول ایران‌خودرو از ابتدای امروز با قیمت یک میلیارد و 960 میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیز پنج‌نفره از محصولات مونتاژی شرکت بهمن‌موتور به شمار می‌روند و هر کدام به‌ترتیب با قیمت‌های دو میلیارد و 240 میلیون تومان و دو میلیارد و 670 میلیون همانند سایر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته معامله‌ می‌شوند.

خودرو خارجی2 (1)_page-0001 (2)

 

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها