هزینه مزوتراپی مو در سال 1403

یکی از خدماتی که می‌توانید از سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک دریافت کنید، مزوتراپی مو است.

هزینه مزوتراپی مو در سال 1403

مزوتراپی یکی از روش‌های محبوب برای درمان و کنترل ریزش مو شناخته می‌شود. استقبال از این روش درمانی نشان می‌دهد افراد زیادی از آن برای افزایش تراکم مو نتیجه مثبتی گرفته‌اند. چنانچه شما هم قصد استفاده از این درمان زیبایی را دارید، توصیه می‌کنیم آگاهی خود را از هزینه مزوتراپی مو، مزایا و ریسک‌های آن افزایش دهید.

با کمک مزوتراپی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مخلوطی از آمینواسیدها به پوست سر تزریق می‌شوند. این تزریق موجب یک تحریک فیزیکی می‌شود که طی آن، میکروسیرکولاسیون پوست سر افزایش می‌یابد. در نتیجه این اتفاق، جذب مواد مغذی به فولیکول‌های مو بیشتر و آسان‌تر خواهد شد. به همین دلیل، می‌توان مزوتراپی را روشی فوق‌العاده مطلوب برای افزایش ضخامت موهای نازک و رفع ریزش آن دانست.

هزینه 10 جلسه مزوتراپی مو

سرویس‌‌دهندگان سامانه دکترتو کلینیک، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مشتریان مزوتراپی خود در نظر گرفته‌اند. همچنین برخی از آن‌ها امکان پرداخت قسطی را فراهم کردند تا متحمل فشارهای اقتصادی نشوید. بااین‌حال سوال رایج خیلی از افراد، دررابطه‌با هزینه مزوتراپی است. ازآنجایی‌که این روش تحت‌عنوان درمان‌های زیبایی شناخته می‌شود، بیمه‌های تکمیلی هزینه آن را پوشش نمی‌دهد.

به‌طور کلی، برای درمان‌های زیبایی این‌چنینی، نمی‌توان نرخ دقیقی مشخص کرد چون عوامل زیادی در این زمینه دخیل هستند. مثلا میزان کم‌پشت‌بودن مو، تعداد جلساتی که مراجعه‌کننده ملزم به شرکت در آن‌هاست، نوع مواد و کیفیت و برند آن‌ها در هزینه درمان موثر است.

ازآنجایی‌که تشخیص نیازهای مو بر عهده سرویس‌دهنده است و او بهترین درمان را برای مراجعین در نظر می‌گیرد، مهارت و تجربه کاری سرویس‌دهنده یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیت مزوتراپی مو خواهد بود.

همچنین اگر به یک کلینیک معتبر و مجهز برای انجام مزوتراپی مراجعه کنید، یک قدم به نتیجه دل‌خواهتان نزدیک‌تر می‌شوید؛ چون قرار است از برترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها برای درمان شما استفاده شود. این موضوع نیز بر قیمت مزوتراپی بی‌تاثیر نیست.

بااین‌اوصاف، باید بگوییم که هزینه مزوتراپی در 10 جلسه، یک هزینه ثابت نیست و عواملی که نام بردیم، در تعیین آن دخیل هستند. هر فرد با توجه به وسعت ناحیه تزریق خود، مستلرم تعداد جلسات معینی است. مثلا اگر نواحی خاصی از سر مراجعه‌کننده نیاز به مزوتراپی داشته باشد، داروی کمتری مصرف می‌کند و تعداد جلسات او نیز کاهش خواهد یافت. در نتیجه مستعد پرداخت هزینه کمتری هم هست.

فواید مزوتراپی مو

حالا بیایید از فواید مزوتراپی مو با سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک بخوانیم. مزوتراپی یک تحریک زیستی است که سلول‌های مو را ازنظر بیولوژیکی فعال می‌کند. ترکیباتی که در این درمان زیبایی به پوست سر تزریق می‌شوند، حاوی 51 ماده فعال ازجمله پپتیدها، کوآنزیم‌ها، اسیدهای آمینه، فاکتورهای رشد، اسید هیالورونیک و آنتی‌اکسیدان است که در واقع همه این مواد برای تغذیه پوست سر ضروری هستند.

مزوتراپی یک درمان اعجاب‌انگیز برای ریزش‌های ارثی است. در بیماری آلوپسی آندروژنتیک هورمون‌هایی تولید می‌شوند که به ضعیف‌شدن فولیکول‌های مو و نازک‌شدن تار موهای اطراف شقیقه و عقب‌رفتن خط مو می‌انجامند. اما در مزوتراپی با تقویت رشد مو و افزایش ضخامت تارهای آن، تا حد زیادی از ریزش جلوگیری خواهد شد. این قضیه برای ریزش‌های سکه‌ای هم صدق می‌کند.

سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک قطعا به شما خواهند گفت که مزوتراپی علاوه‌بر تقویت رشد مجدد و جوان‌سازی فولیکول‌ها، موجب جوان‌سازی کلی پوست سر و تقویت فولیکول‌ها نیز خواهد شد. در واقع مواد تقویت‌کننده موجود در مزوتراپی از پوست سر در برابر عفونت‌های التهابی محافظت می‌کند.

مزوتراپی به تقویت سیستم لنفاوی می‌پردازد. می‌دانید که مویرگ‌های لنفاوی به انتقال سلول‌های ایمنی در سایر بخش‌های بدن و شست‌وشوی مایعات اضافی و سموم کمک می‌کنند و این فرایند توسط سلول‌های بنیادی فولیکول مو مدیریت می‌شود. بنابراین، مزوتراپی نوعی پاک‌سازی سم‌زدایی است؛ چون به ترشح سم لنفاوی منجر می‌شود.

اگر خواندن این موارد شما را قانع به استفاده از مزوتراپی برای داشتن موهایی سالم و زیبا نمی‌کند، باید بگوییم این درمان آثار دیگری ازجمله افزایش خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به ریشه مو، کاهش چربی مو، ازبین‌بردن شوره سر، ایجاد یک سطح PH معمولی و جلوگیری از سفیدشدن سریع موها را هم دارد.

عوارض مزوتراپی مو

مزوتراپی مو هم عوارض خفیف دارد و هم شدید. زمانی که برای این درمان به سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک مراجعه می‌کنید، آن‌ها حتما به شما خواهند گفت که بعداز اتمام عملیات به‌مدت چند ساعت ممکن است احساس خارش در ناحیه تزریق داشته باشید یا شاهد تورم، قرمزی و کبودی باشید. البته این عوارض طبیعی هستند و به‌خودی‌خود رفع خواهند شد.

مسئله مهم‌تر درباره عوارض طولانی‌مدت مزوتراپی است. هر روش درمانی درصورت عدم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی خطرهایی هم دارد. مثلا اگر از لوازم ضدعفونی‌شده استفاده نشود، احتمال انتقال عفونت و باکتری به بدن فرد بالاست. ترکیبات محلول مزوتراپی در برخی افراد ممکن باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک شود. همچنین محل تزریق محلول روی پوست سر می‌تواند دچار خون‌ریزی جزئی شود.

درصورت بروز هرکدام از عوارض بالا، شما باید فورا با سرویس‌دهنده صحبت کنید. ذکر این نکته لازم است که با خدمات‌دهندگان حرفه‌ای و با تجربه دکترتو کلینیک، احتمال بروز این عارضه‌ها کاهش می‌یابد. در واقع آن‌ها از تجهیزات ضدعفونی‌شده و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها برای درمان شما استفاده می‌کنند. بی‌دلیل نیست که ما بر بهره‌گیری از تخصص این سرویس‌دهندگان تاکید داریم!

پی آر پی مو بهتر است یا مزوتراپی

برای درمان ریزش مو، روش‌ دیگری هم وجود دارد که تحت‌عنوان پی.آر.پی شناخته می‌شود. در این روش درمانی نوآورانه، نمونه‌هایی از پلاسمای بدن گرفته شده و به پوست سر تزریق می‌شود. پلاکت‌ها و فاکتورهای رشد در پلاسما، محرک‌هایی قدرتمند برای بهبود سلامت پوست و رشد موها هستند. به همین دلیل این روش برای افرادی که به جوان‌سازی پوست سر خود می‌اندیشند، روش مفیدی خواهد بود.

درمان پی.آر.پی در تعداد جلسات کمتری انجام می‌شود و بیشترین ماندگاری و اثربخشی را دارد. همچنین در این روش، تزریق به هر لایه‌ای از پوست که دچار ریزش باشد، انجام خواهد شد. اما در مقابل، شما در PRP ممکن است درد و عوارض بیشتری را تجربه کنید و مدت‌زمان هر جلسه بیشتر از مزوتراپی باشد. به‌هرحال انتخاب هریک از این روش‌ها نیازمند مشورت با سرویس‌دهنده و تجویز او خواهد بود.

جمع‌بندی

سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک با توجه به نیازها و ترجیحات شما برای درمان ریزش مو، بهترین روشی که کمترین عارضه را داشته باشد، به‌کار می‌برند. مزوتراپی یک شیوه نوین درمانی است که بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. هدف آن تقویت رشد موها بر پایه تزریق محلولی متشکل از ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، عصاره گیاهی و هورمون‌هاست. سرویس‌دهندگان سامانه دکترتو این روش درمانی را به‌شکلی اثربخش روی شما اجرا خواهند کرد.

منبع:

https://doctoreto.com/offer

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها