گیفت کارت اپل چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

همان طور که می دانیم در کشور ما به دلیل وجود تحریم‌های بین المللی امکان استفاده از برخی امکانات وجود ندارد.

گیفت کارت اپل چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

اگر شما قصد خرید برخی از برنامه‌های سیستم اپل را داشته باشید، فکر می‌کنید با وجود این تحریم‌ها چه چیزی به کمک شما می‌آید؟ بله درست حدس زدید با خرید گیفت کارت اپل شما می‌توانید از سرویس‌های گوشی آیفون به راحتی و بدون دردسر استفاده کنید.

گیفت کارت اپل چیست؟

همان طور که گفتیم گیفت کارت اپل به کارت‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با وجود آن‌ها هر نوع اپلیکیشنی که نیاز داریم از اپ استور خریداری کنیم. با خرید گیفت کارت اپل آیتونز خرید‌های شما بدون دردسر انجام می‌شود و شما می‌توانید بدون داشتن حساب بانکی برنامه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

گیفت کارت اپل به دو صورت فیزیکی و مجازی در خارج از کشور ارائه می‌شود. گیفت کارت مجازی اپل را می‌توان به صورت آنلاین خریداری و استفاده کرد. برای خرید این نوع گیفت کارت شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و خرید گیفت کارت مجازی را انجام دهید. با خرید این کارت، تمامی اطلاعات آن را می توانید از طریق ایمیل دریافت کنید.

در خرید گیفت کارت آیتونز به چه نکاتی باید توجه شود؟

برای خرید گیفت کارت‌های اپل لازم است که نکاتی را در نظر بگیرید و به آن‌ها توجه کنید. با در نظر گرفتن این نکات از صحت خرید خود اطمینان حاصل می‌کنید.

  1. اولین نکته‌ای که باید برای خرید این کارت در نظر بگیرید، این است که هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که گیفت کارت خریداری شده سرقتی نباشد؛ زیرا اگر بخواهید حساب کاربری خود را شارژ کنید، شرکت اپل حساب شما را مسدود می‌کند.
  2. دومین نکته این است که هنگام خرید گیفت کارت باید به این موضوع توجه داشته باشید که حساب کاربری شما مربوط به کدام کشور است. اگر به این نکته توجه کنید، اکنون می‌توانید گیفت کارت همان کشور را خریداری کنید.
  3. سومین نکته خرید گیفت کارت این است که حتما قبل از خرید کارت، از مبلغ مورد نیاز برای خرید برنامه‌های خود مطلع شوید. اگر به این موضوع توجه کنید گیفت کارت متناسب با نیاز خود را خریداری می‌کنید. همچنین لازم است که بگوییم، گیفت کارت‌های اپل در ابتدا به مبلغ 2 دلاری به بازار عرضه می‌شوند.

چگونه می‌توان گیفت کارت اپل را فعال کرد؟

پس از خرید گیفت کارت نوبت به این می‌رسد که آن را فعال کنید. برای فعال کردن لازم است، مبلغ اعتباری که خرید کرده‌اید را به حساب کاربری خود اضافه کنید. با اضافه کردن مبلغ اعتبار به حساب کاربری خود، حالا این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه از این کارت استفاده کنیم؟ پاسخ پرسش شما را در ادامه خواهیم داد.

گیفت کارت اپل چیست و چگونه می_توان از آن استفاده کرد؟ - تصویر 2

  1. ابتدا لازم است وارد اپ استور شوید.
  2. سپس در قسمت بالای اپ استور عکس پروفایل خود را مشاهده می‌کنید، بهتر است وارد پروفایل خود شوید.
  3. گزینه‌ای به نام Redeem Gift Card or Code وجود دارد، لطفا روی این گزینه کلیک کنید.
  4. ممکن است بعد از طی این مراحل از شما رمز اپل آیدی‌تان را بخواهید، در صورت نیاز آن را وارد کنید.
  5. اگر شما هم جز افرادی هستید که از گیفت کارت مجازی استفاده می‌کنید، بهتر است گزینه enter your code manually را برای کلیک انتخاب کنید.
  6. پس از طی کردن مراحل بالا، لازم است کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید.
  7. برای شارژ گیفت کارت خود، بهتر است روی گزینه Redeem کلیک کنید تا مبلغ گیفت کارت به حساب شما اضافه شود.

آیا خرید گیفت کارت اپل آیدی ارزش دارد؟

امرزوه، شرکت اپل برای ارائه دادن خدمات و سرویس‌های مختلف به کاربران، گیفت کارت‌های اپل را عرضه کرده است. یکی از مهم‌ترین مزیت استفاده از گیفت کارت‌ها این است که شما می‌توانید هر برنامه‌ای که نسخه پرمیوم دارد را خریداری و استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم تمام مزیت‌های استفاده از گیفت کارت‌های اپل را مورد بررسی قرار دهیم.

1.امکان استفاده از پلتفرم‌های مختلف فیلم و سریال

یکی از مزیت‌های خرید گیفت کارت‌های اپل این است که شما با استفاده از این کارت می‌توانید به دنیای عجیب فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. این نوع گیفت کارت‌ها به شما امکان می‌دهد که از پلتفرم‌های مختلف فیلم و سریال استفاده کنید.

2.امکان استفاده از ذخیره سازی ابری

استفاده از گیفت کارت اپل این امکان را به شما می‌دهد که از فضای ذخیره سازی بالا، بیشترین استفاده را ببرید. کمپانی اپل به کاربرانی که از گیفت کارت‌های اپ استور استفاده می‌کنند، امکان استفاده از فضای ذخیره سازی ابری را برای آن‌ها فراهم کرده است.

3.امکان ایجاد حساب کاربری پرمیوم

گیفت کارت اپل چیست و چگونه می_توان از آن استفاده کرد؟ - تصویر 3

با وجود پیشرفت فناوری امروزه، اکثر سرویس‌ها خدمات ارزنده‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند؛ برای استفاده از این خدمات لازم است که شما حساب کاربری خود را به نسخه بالاتر، یعنی پریمیوم ارتقا دهید. با ارتقا دادن حساب کاربری به پریمیوم امکان استفاده از سرویس های پولی نیز برای شما فعال می‌شود.

گیفت کارت اپل را از کجا خریداری کنیم؟

اگر می‌خواهید گیفت کارت اپل را خریداری کنید و از خدمات آن بیشترین استفاده را داشته باشید، باید این نکته را در نظر بگیرید که از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. اگر تمامی نکاتی که در بالا ذکر کردیم را در خرید گیفت کارت آیفون رعایت کنید قطعا خرید خوبی خواهید داشت. در ادامه می‌خواهیم یکی از فروشگاه‌های معتبر را معرفی کنیم تا شما در خرید خود به مشکل برنخورید.

 فروشگاه اینترنتی سیبچه جز بهترین فروشگاه‌های معتبری است که می‌توانید به آن اعتماد کنید و خرید خود را به درستی و بدون دغدغه انجام دهید. برای استفاده از خدمات این فروشگاه لازم است اقدام به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه کنید. اگر نیاز دارید که اشتراک بالایی داشته باشید می‌توانید اشتراک 6 ماهه سیبچه را خریداری کنید.

اینک که تصمیم به خرید گیفت کارت سیبچه دارید، می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و قیمت خرید اشتراک سیبچه https://sibche.com/app/ مطلع شوید. در انتهای این مطلب لازم است، بگوییم که بابت پشتیبانی آنلاین سیبچه خاطر جمع باشید، این فروشگاه با سابقه چندین ساله خود در حوزه نرم افزارهای مختلف، توانسته تمامی نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد.

سخن آخر

در این مطلب ما سعی کردیم، گیفت کارت آیفون را به شما معرفی کنیم و همچنین توانستیم تمام مزایای استفاده از آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ سپس یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید گیفت کارت خود را به شکل امن از این فروشگاه خریداری کنید. با مراجعه به فروشگاه سیبچه شما می‌توانید از تمامی خدمات این فروشگاه معتبر استفاده لازم را داشته باشید.

پرسش‌های متداول

گیفت کارت اپل را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت سیبچه و خرید اشتراک لازم، گیفت کارت اپل آیدی را خریداری کنید.

استفاده از خدمات سیبچه به چه صورت است؟

برای استفاده از خدمات و سرویس‌های فروشگاه سیبچه شما باید اشتراک مورد نیاز خود را خریداری کنید و سپس با وجود اشتراک از خدمات این فروشگاه بهره لازم را ببرید.

آیا فروشگاه سیبچه پشتیبانی از خدمات خود را دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم بله، شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه و خرید اشتراک، از پشتیبانی سیبچه بهره مند شوید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها