معرفی بهترین مدل های تشک ویستر

تشک ویستر فعالیت خود را از سال 1385 به منظور تولید تشک و کالای خواب آغاز کرده و در طی این مدت زمان توانسته به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای تشک در ایران تبدیل شود.

معرفی بهترین مدل های تشک ویستر

هدف شرکت تشک ویستر تولید تشک هایی با بهترین کیفیت و بهترین متریال روز دنیا و درنهایت جلب رضایت مشتری است.

این شرکت با تولید گسترده ای از انواع مختلف تشک (تشک طبی، تشک طبی فنری منفصل و تشک طبی فنری متصل) پاسخگوی تمام افراد جامعه با هر شرایط جسمانی، هر توان مالی و هر سلیقه ای می باشد.

درمیان تنوع بالای تشک های ویستر، برخی از این مدل ها محبوبیت بیشتری بین عموم افراد دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بهترین مدل های تشک ویستر بپردازیم.

قبل از معرفی بهترین مدل های تشک ویستر، لازم است تا شما با انواع تشک ویستر و کاربرد هریک آشنا باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک از بهترین مدل های تشک ویستر مناسب شما و شرایط جسمانی‌تان می باشد.

انواع تشک ویستر

برند تشک ویستر، تشک های خود را به سه دسته بندی مجزا تقسیم بندی نموده که هریک کاربرد و کیفیت متفاوتی دارند که درادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تشک طبی ویستر

تشک طبی ویستر یکی از انواع تشک ویستر می باشد. تشک طبی ویستر در دو مدل مختلف تولید می شود و از هیچگونه فنری داخل این تشک ها استفاده نشده. ساختار تشک طبی ویستر تماما اسفنج و فوم می باشد به همین علت سطح نسبتا سفتی دارند و برای افرادی که دارای مشکلات ستوان فقرات، کمردرد و دیسک کمر هستند مناسب می باشد. کیفیت تشک طبی ویستر به حدی می باشد که بسیاری از متخصصان ارتوپد این تشک هارا به بیماران خود معرفی و توصیه می کنند.

هنگامی که روی تشک طبی ویستر می خوابید، ستون فقرات شما انحنا و حالت طبیعی خود را حفظ می کند و همین امر موجب می شود دردهای شما تسکین یابد. تشک طبی ویستر همانطور که گفته شد در 2 مدل موجود هستند که به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشد:

  • تشک ویسکو ویستر
  • تشک ویستر هورداپدیک

معرفی بهترین مدل های تشک ویستر - تصویر 2

تشک فنر منفصل ویستر

تشک فنر منفصل ویستر از جدیدترین تشک های موجود در بازار است که هریک از فنرها بصورت جداگانه داخل پاکت های مخصوص قرار دارند و هرفنر بصورت مستقل از هم عمل می کند. به همین علت تشک فنر منفصل ویستر دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشد و خصوصیت بارز تشک فنر منفصل ویستر، عدم انتقال لرزش و ارتعاش به شخص کناری در تشک های دونفره است. اگر قصد خرید تشک دونفره دارید، پیشنهاد ما تشک فنر منفصل ویستر می باشد.

تشک فنر منفصل ویستر میزان نرمی و سفتی متعادلی دارند و نسبت به تشک طبی ویستر دارای سطح نرم تری می باشند در نتیجه برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند بسیار مناسب می باشد.

تشک فنر منفصل ویستر در 4 مدل با کیفیت های متفاوت تولید و روانه بازار شده است و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشد:

  • تشک ویستر کرون ویستر
  • تشک ویستر کینگ ویستر
  • تشک ویستر ویس پاکت
  • تشک ویستر آوین نوین

معرفی بهترین مدل های تشک ویستر - تصویر 3

تشک فنر متصل ویستر

تشک فنر متصل ویستر از قدیمی ترین و اقتصادی ترین تشک های موجود در بازار می باشد. در این تشک برخلاف تشک فنر منفصل، تمام فنرها در سرتاسر تشک به هم متصل هستند و دیگر فنرها بصورت مستقل از هم عمل نمی کنند در نتیجه در تشک دونفره، لرزش و ارتعاش را به شخص کناری منتقل می کنند. به همین علت تشک فنر متصل ویستر، بیشتر برای تشک یک نفره توصیه می شود.

تشک فنر متصل ویستر میزان نرمی و سفتی متعادلی دارند و نسبت به تشک طبی و فنر منفصل ویستر دارای سطح نرم تری می باشند. در نتیجه برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند بسیار مناسب می باشد.

تشک فنر متصل ویستر در 5 مدل با کیفیت های متفاوت تولید و روانه بازار شده است و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشد:

  • تشک ویستر دکتر ویستر
  • تشک ویستر دکتر ویستر ارتوپدیک
  • تشک ویستر جیوا
  • تشک ویستر مارینا
  • تشک ویستر ناژین

معرفی بهترین مدل های تشک ویستر - تصویر 4

تا به اینجا با تمامی انواع و مدل های تشک ویستر آشنا شدید و کاربرد و ویژگی های هر نوع را شناختید. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، برخی از این مدل ها بین عموم مردم دارای محبوبیت بیشتری هستند و از مولفه های مهم در انتخاب بهترین مدل های تشک ویستر می توان به کیفیت محصول، رعایت استاندارد های لازم در تولید، قیمت مناسب ، طول عمر تشک و .... اشاره کرد. این ویژگی های منحصر به فرد مدل های مختلف تشک ویستر است که به محبوبیت روز افزون آنها در میان مشتریان افزوده است.

اکنون می خواهیم به شما محبوب‌ترین و بهترین مدل های تشک ویستر را معرفی کنیم:

بهترین مدل های تشک ویستر

تشک کرون ویستر: بهترین کیفیت تشک طبی فنری منفصل می باشد. تشک کرون ویستر دارای حالت هارد و سافت است که به آن حالت تابستانه و زمستانه نیز گفته می شود. همچنین از پد فوم هوشمند HDR به قطر 10 سانت در روی تشک استفاده شده و برای افراد با وزن بالا گزینه ای عالی است.

تشک کینگ ویستر: از دسته تشک های طبی فنری منفصل می‌باشد. مهم ترین مشخصه این تشک حالت هارد و سافت است که به آن حالت تابستانه و زمستانه نیز گفته می‌شود. همچنین این تشک دارای فوم هوشمند HDR می‌باشد.

تشک ویسکو ویستر: بهترین کیفیت تشک طبی می‌باشد که از هیچ فنری داخل این تشک استفاده نشده. دارای فوم هوشمندHDR  می‌باشد و دارای دوحالت هارد و سافت است. تشک ویسکو ویستر تحمل وزن بالایی دارد.

تشک دکتر ویستر: بالاترین کیفیت تشک فنر متصل می‌باشد. از فوم هوشمند HDR در این تشک اسفاده شده و چون یک سمت تشک سفت تر از سمت دیگر است به همین علت برای افرادی که کمردرد خفیف دارند و می‌خواهند از تشک فنری با خاصیت طبی بیشتر استفاده کنند این مدل مناسب می‌باشد. همچنین برای افراد با وزن بالا گزینه ای عالی است.

تشک دکتر ویستر ارتوپدیک: از دسته تشک های طبی فنری متصل می‌باشد که یک سمت تشک سفت تر از سمت دیگر است به همین علت برای افرادی که کمردرد خفیف دارند و می‌خواهند از تشک فنری با خاصیت طبی بیشتر استفاده کنند این مدل مناسب می‌باشد.

خرید تشک ویستر با بیشترین تخفیف، ارسال رایگان و پرداخت درب منزل در فروشگاه خواب استور

راه های ارتباطی جهت خرید تشک ویستر

شما مشتریان گرامی برای مشاوره و خرید تشک ویستر می توانید با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • شماره تماس: 02128424515
  • شماره تماس: 09380056575
  • آدرس سایت: khab-store.ir

مزایای خرید اینترنتی تشک ویستر از خواب استور

1) مشاوره رایگان :می توانید با کارشناسان فروشگاه خواب استور تماس بگیرید و از مشاوران ما برای خرید تشک ویستر مناسب برای خود راهنمایی بگیرید.

2) حمل و نقل رایگان: دسترسی به خدماتی همچون ارسال رایگان و سرویس دهی فوق‌العاده در زمینه حمل و نقل، مشتریان را از دردسرهای مربوط به انتقال کالا و هزینه‌های بالای این عملیات نجات می‌دهد.

3) پرداخت درب منزل: یکی از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی تشک ویستر از خواب استور، پرداخت درب منزل است. فقط کافیست سفارش خود را ثبت نمائید تا بعد از تحویل محصول مورد نظر پرداخت را انجام دهید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها